Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Üdv Van egy hűség nélküli régi lezárt othoni net díjccsomagom, ami az emelések miatt 6000ft-ról 8000-re nőt, ezt nekünk már nehéz kifizetni. Ha lemondanám a szolgáltatást, rendelhetek-e erre a névre és címre újat hogy megkapjam az Új előfizetőknek járó kedvezményt? Az optika net 250 csomag telefon nélkül érdekelne, mert az 6200ft lenne mint amennyit korábban fizettünk. De bármilyen megoldás érdekelne a lényeg hogy kevesebb legyen a havi díj.
  3. Telekom szakértő

    Ricse hálózat fejlesztés.

    Szia Bizzyd! Privát üzenetedre éppen az imént válaszoltunk! Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! További kérdés esetén keress minket bizalommal! ^Lia
  4. Köszi a választ! Informáltan szeretném hívni a technikai ügyfélszolgálatot: van lehetőség valódi bridge módban használni a Technicolort PPPoE passthrough helyett? Most a HGW feleslegesen dolgozik az IP packetek kicsomagolásával, és sok TCP kapcsolat / nagyobb forgalom esetén rendesen melegszik, meg mérhetően lassabb is. Ha valódi bridge módban a layer 2-es forgalom elmenne a Mikrotikig, a HGW tényleg csak egy media converterként (optikai -> réz) működne, és nem égetne CPU-t arra, amit a Mikrotik hatékonyabban meg tud csinálni, nem lenne ilyen gond.
  5. Bizzyd

    Ricse hálózat fejlesztés.

    Elküldve.
  6. Telekom szakértő

    okos eszköz

    Kedves Erzsébet! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az érintett MT azonosítódat és a kapcsolattartói hívószámodat és segítünk. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia
  7. Szia Norcse! Hálózatunkat az ország számos területén fejlesztjük, bízunk benne, hogy hamarosan lakhelyedre is eljuttathatjuk legkorszerűbb szolgáltatásainkat. Kérjük, hálózatfejlesztési oldalunkon (https://bit.ly/49rPKJ0) e-mail címed megadásával iratkozz fel értesítőnkre, így amint elérünk hozzád, üzenetben tudjuk jelezni számodra. Ha kérdésed merül fel, keress minket bizalommal privát üzenetben. Köszönjük! ^Lia
  8. Telekom szakértő

    Ricse hálózat fejlesztés.

    Szia Bizzyd! Szeretnénk segíteni Neked, ehhez kérjük, hogy privát üzenetben küldd el a pontos címedet: irányítószám, település, utca, házszám vagy emelet és ajtószám és utánanézünk a folyamatnak. Köszönjük együttműködésedet! ^Lia
  9. Tegnap
  10. Bizzyd

    Ricse hálózat fejlesztés.

    Elolvasta mit írtam? Ott van a link, hogy az engedély ki van adva. A korszerűsítés semjénnel egybekötve kellett volna, hogy legyen mert egy irányítószám alatt van a két település és egy volt a pályázati kiírás is. Akkor, hogy lehet hogy ott van mar 2 éve itt pedig nincs? Ma kaptam egy emailt, hogy elvileg márciusban elkezdődtek a fejlesztések, de hogy ez igaz-e vagy csak megint leráztak, nem tudom.
  11. Kökényesiné Erzsébet

    okos eszköz

    Üdvözlöm! Nemrég cseréltük le boxunkat okos eszközre. Gyakran előfordul, hogy amikor bekapcsoljuk a tv-t, csúszik, vagy nincs hang. Általában előbb érkezik meg a hang, mint a kép. De olyan is van, hogy nem az aktuális (Most) műsor megy. Mi lehet a megoldás erre a problémára? Kökényesiné Erzsébet
  12. Tiszteletem, Érdeklődöm Telekom üzletben mondták 2672 H ugyag településen ki van építve az optikai hálózat s már csak az engedélyeztetés van hatra... Mikor indul ez tudni vmi pontosabbat?? Mennyi időt vesz ez igénybe hol lehetne pontosan megtudni mert kötném az internetet nagyon kellene⚡⚡⚡
  13. Telekom szakértő

    Smart box felirat nem működik

    Szia Sorcerer86! A Teletex megjelenése óta sokat fejlődött a technológia, az Android Smart Box lehetőséget biztosít a felirat megjelenítésére is. Amennyiben Ti ezt a funkciót nem éritek el a fentebb javasolt módon egy hibabejelentést tudunk rögzíteni. Ehhez kérjük szépen küldd el nekünk privát üzenetben az érintett szolgáltatás MT ügyfél-azonosítóját és egy értesítési mobil telefonszámot. ^Gabriella
  14. Mai napon egy magánszám 30-as felhívott, hogy előzőleg én kerestem szintén 30-as körzetszámról. Sajnos már nem először van ez. Én nem hívtam és a kimenő hívások között sem szerepel. Mit lehet vagy kell tennem?
  15. Telekom szakértő

    Ricse hálózat fejlesztés.

    Szia Bizzyd! Megértjük a várakozásodat, de fontos tudnod, hogy sokszor nem csak Társaságunkon múlik, hogy egy területen a hálózat korszerűsítése elinduljon. A fejlesztések megvalósulását több tényező is befolyásolja, mint az erőforrásaink, a gazdasági tényezők, valamint az adott területen szükséges engedélyek beszerzése. Ahhoz, hogy pontosabb tájékoztatást adhassunk szükséges ismernünk a pontos címedet is, ezt kérjük szépen, küldd el nekünk privát üzenetben. ^Gabriella
  16. Szia AtisHUN! Utánajárunk a kérdésednek, válaszunkig a türelmedet kérjük! ^Gabriella
  17. Szis szurkosj! Alapvetően nem gond, ha a Multi SIM kártát 4G routerben használod, a probléma az eszközben a hálózatban vagy pedig a SIM kártyában keresendő, Első körben javasoljuk, hogy a Multi SIM kártyát helyezd át át egy másik telefonba, okosórába és nézd meg, hogy így is észlelhető-e a probléma. Amennyiben igen, akkor érdemes egy hibabejelentést kezdeményezni, amit a chaten keresztül is elindíthatsz. Munkatársaink ez alapján egy részletes vizsgálatot fognak indítani. ^Gabriella
  18. Sziasztok. Az adott laptop műszaki jellemzői kissé hiányosak. Pl milyen grafikus kártya található a modellben? (az ok , hogy Nvidia , de bövebben?) VAn-e előre telepített op rendszer? Köszönöm.
  19. Utolsó hét
  20. Bizzyd

    Ricse hálózat fejlesztés.

    Tisztelt Telekom. Szeretnék érdeklődni, hogy Ricse/Semjén hálózat korszerűsítése miért csak Semjénben ment véghez, holott a két település egy irányítószám alá tartozik és a hálózati központ is Ricsén található. Itt meg is tudják tekinteni, hogy a fejlesztés a két közös településre lett kiírva. Viszont Semjénben már több mint 2 éve elérhető a Gigabites csomag, itt pedig több mint 10 éve csak a 30mb/s-os csomag ami kb. használhatatlan, ha 2 ember akar internetezni. Sőt a 2 utcából álló Dámócon is már 4 éve elérhető a Gigabites szolgáltatásuk. Itt látható, hogy Ricse körül mindenhol elérhető, végig is vezettem. Szeretnék egy egyenes választ kapni erre a két kérdésre: 1.- Mikor lesznek hajlandóak a korszerűsítést elkezdeni vagyis befejezni nálunk is? 2.- Mikorra lesz ez kész? Továbbá, ha Ön nem tud választ adni erre a kérdésemre, akkor egy elérhetőséget szeretnék érni, azt illetékesekhez. Válaszukat köszönöm.
  21. Jó lenne, ha kezdenének ezzel valamit, mert már egy jó ideje megy a szenvedés vele különböző időközönként.
  22. Szia Én úgy emlékszem nem kell váltani. Nekünk kezdetben scart-tal volt összekötve, majd amikor tv-t csereltünk, scart ki, hdmi be és működött Esetleg ha nem próbáltad, áramtalanítsd néhány perce a boxot és kapcsold be újra.
  23. uzman

    PUK kód lekérése

    Szia https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/2612/honnan_tudhatom_meg_a_pin__es_puk_kodomat__ha_blokkoltam_a_sim_kartyamat__de_nem_talalom_a_kodot_tartalmazo_plasztik_kartyat_? + a telefonszámot nem szükséges kiírni, a pin kódodat saját érdekedben töröld a fórumról
  24. Üdv Ha natolt címet kaptál volna, jelezd az ügyfélszolgálatnak, a 1414-en és publikusan elérhető címet fogsz kapni. Fix IP cím viszont csak üzleti előfizetéshez igényelhető.
  25. Telefonszám: 30 368*** Letiltott PIN kód: ****
  26. Sorcerer86

    Smart box felirat nem működik

    Sajnos nem működik a feliratozás ahogy írtam. Sem a Telekomos alkalmazás sem a box nem rak ki feliratot. A teletext miért nem elérhető? Így egy hallássérült számára használhatatlan az egész szolgáltatásuk...
  27. Sziasztok, régi tévémet újra cseréltem, amelyen nincs SCART csatlakozó, csak HDMI. A címben említett set-top box azonban nem ad normális jelet HDMI-n, néhány újraindítás után van, hogy a telekom kezdőképernyő megjelenik, de adás nem jön be rajta. A kötelező köröket lefutottam, külön ellenőrizve lett az új kábel, az új tv HDMI bemenete is, illetve kipróbáltam másik tv-vel is, azon sem működött. Telekom ügyfélszolgálatot hívtam, ők azt mondják, hogy biztosan nem az ő oldalukon van a hiba. Valaki találkozott hasonlóval, vagy van ennek valami speciális sorrendje, hogy milyen újraindítás kombinációkkal állhatok át SCART-ról HDMI-re? A válaszokat előre is köszi! 😊
  28. Hello, Érdeklődnék hogy azóta sikerült e valami megoldast talalni a problémára? Mert nekem is ez a problémám van. Köszönöm
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...