Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül   

  1. Az elmúlt órában
  2. Ma
  3. Köszönöm a válaszokat! Már mindent megpróbáltam, de a virus ott van. Bejelentettem a szolgáltatónak. Egy esetleges router csere segithetne ezen?
  4. Tegnap
  5. Akár az is lehet, hogy a rendszer valamit nem vett be jól, ez is megesik. Érdemes újra megpróbálni a kitöltést, és átnézni, nincs-e elírva valami.
  6. Nem tudom mi lehet, esetleg 1422-n kérdezd meg, mit lehet még ilyenkor tenni. De ha ritkán megesik, hogy megszakad a hívás, az normális lehet, főleg ha gyenge a térerő. Ezt az appot ajánlom a térerő elemzéséhez.
  7. Akkor nyilvánvalóan ott lehet a gond
  8. @RixBeck IP címet kell cserélni. Jelenleg én is hasonló cipőben vagyok a Google irányában egy másik szolgáltató szervertermében üzemeltetett VPS-sel.
  9. Hát igen, az túl szép lett volna... Mindenesetre köszönöm a gyors választ!
  10. A WIN10 az egy operációs rendszer, nem egy VPN kliens.
  11. Én is ezt tudom javasolni, hibajegyet kell felvenni. Ezt 1414-en vagy a Telekom Chat-en kérd.
  12. Üdv @tomzee Új előfizető az, akinek a szerződéskötést megelőzően nem volt szolgáltatása a Telekomtól, így ez a kedvezmény hűségidő hosszabbítókra nem vonatkozik.
  13. Ha más mobil esetében nem jelentkezik, akkor nem a SIM-mel van gond. Factory reset = Gyári beállítások visszaállítása. Ezt próbáld megcsinálni, így a hálózati beállítások is biztosan visszaállnak.
  14. Üdv! Az ÁSZF 9.sz. melléklet szerint (48-as pont a 14. oldalon) a 2. és 3. set-top-box 1 évig ingyen van új IPTV előfizető esetén. Az a kérdésem, hogy a kedvezményt meglévő IPTV előfizetők is igénybe vehetik-e akkor, ha hűségidőt hosszabbítanak vagy ez csak a "tényleg új" előfizetőkre vonatkozik? (Jelenleg csak 1 STB van az előfizetésben.)
  15. Szia @Incus! Igen lehet vaklárma, ahogy azt @abit is írta (és azt is célszerű megnézni, ahogy említette is, hogy másik vírusírtó detektál-e fertőzést), de a kérdéses HGW valóban nagyon régi. A Thomson konkrétan az legelső szériák egyikéhez tartozik, amelyet a kezdet kezdetén osztottak az IPTV szolgáltatás mellé. Noha a firmware-t időközönként frissítik az eszközökön nagyon is előfordulhat, hogy valós fertőzés érte az eszközödet, mert a régebbi típusoknál nem mindig "zárják be" a szoftverben megtalálható, kihasználható kiskapukat, mert már nem biztosítnak hozzájuk további támogatást gyártói oldalról. Mindenképp jelentsd be az esetet a szolgáltató felé, hogy kiderüljön, mi a gond.
  16. Szuper, ez jó hír!
  17. sagemcom

    Még ez is elég karcsú, Most 29.5 31 32.3 31.5 ez még mindig nem valami jó. Azt a szintet legalább meg kéne ütni hogy ne legyen piros a felügyeleti rendszerbe. 5mbit hiányzik még, ez sztem nem oké. Biztos hogy nem leheterhelt ennyire 0-24-ben a rendszer...
  18. Igen az rendeződött. Egy ideig nem volt gond. Most is csak időnként.
  19. Újraindítás után is csinálja. Más mobillal nem tette, nem teszi ez a sim. Factory reset ok, de ez mi kérlek segíts....
  20. Ha a mobillal és a SIM-mel sincs baj, akkor máshol lehet a gond. Ha jól emlékszem, régebben is volt problémád a hívás megszakadásával kapcsolatosan, az már rendeződött?
  21. Újraindítást próbálj meg, de leírásod alapján arra következtetek, hogy ez már megvolt. Factory resettel is meg lehetne próbálkozni. Más mobilban is jelentkezik ez?
  22. Egyiken sem.
  23. Szia, Abit. Havi díjas, Volte volt aktív akkor is csinálta, most kikapcsoltam már de továbbra is ez a probléma. Az 1-es helyen találhatóban, azt használom elérhetőségre.
  24. Elég érdekes. VPN esetleg nincs bekapcsolva? Reset gomb hosszan nyomásával lehet megpróbálkozi, ha találsz ilyet az elosztódon, de ha a restart nem segített, akkor valószínűleg ez sem fog, viszont próba-szerencse. Még ellenőrizd le más antivírus program segítségével is, hátha az tud több infót szolgáltatni. (ha valóban vírus, és nem csak egy fake riasztás - ilyen is előfordulhat.)
  25. Szia @gajdacsj, Havi díjas, vagy Domino előfizetésed van? VoLTE aktív? Melyik slotban található SIM esetében nem csörög ki?
  26. Üdv. Segítségeteket szeretném kérni. Galaxy A8 telefonom van, fél éves telekomos, benne van mindkét sim, használom. Sajnos az utóbbi időben azt tapasztalom, szinte naponta egyszer tuti, amennyiben hívnak, telefonom nem csörög ki, néma marad, helyette küld egy sms--t amit beállítottam nem elérhetőség esetén. Heti egy alkalommal egy éjszakára ki szoktam kapcsolni. Térerőm van, szeged utcáit járom. Várom segítségeteket, köszönettel.
  1. További aktivitások betöltése