Minden aktivitás
Ez a folyam magától frissül
- Az elmúlt órában
-
telefon vásárlás
question válaszolt Telekom szakértő Emerencia bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Kedves Emerencia! A vásárlás módja és annak részletei az adott flottától függnek. Szívesen utánanézünk a részleteknek, keress minket chat felületünkön bizalommal! ^Szilvi -
Panasz a Részletfizetési Információval Kapcsolatos Hibás Adatok Miatt
question válaszolt Telekom szakértő Antal László bejegyzésére, itt: Egyéb készülékek
Kedves László! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az érintett telefonszámot, melyhez a készüléket vásároltad és továbbítjuk kérésedet szakértő kollégáinak. A készüléked már vásárláskor hálózat független volt így a részletfizetés teljesítése ezt nem befolyásolja. ^Szilvi - Today
-
Emerencia belépett a közösségbe
-
Hogyan tudok flottán belül kedvezményesen telefont vásárolni?
-
Ruslanlak belépett a közösségbe
-
Antal László belépett a közösségbe
-
Panasz a Részletfizetési Információval Kapcsolatos Hibás Adatok Miatt
kérdés hozzáadott: Antal László, itt: Egyéb készülékek
Tisztelt Telekom Ügyfélszolgálat! Az alábbiakban szeretném megosztani Önökkel azt az esetet, amely igen kellemetlen helyzetbe hozott, és ahol sajnálatos módon nem találtam megfelelő segítséget az Önök részéről. Két évvel ezelőtt, 2022-ben egy Samsung S21+ készüléket vásároltam a Telekomtól részletfizetési konstrukcióban. A részletfizetési időszak lejártával, 2024 január-februárban, a készülék teljes vételára kifizetésre került, és én választottam egy másik készüléket a kínálatukból. A készüléket egy megbízható cégnek küldtem el akik tovább értékesíteteték volna a készüléket azonban bevizsgálás során azt állapították meg, hogy a Telekom rendszerében még mindig aktív részletfizetési státusz szerepel az eszközömön. Azonnal jeleztem ezt a Telekom ügyfélszolgálatán, azonban az első kapcsolatfelvétel alkalmával leráztak. A második alkalommal egy hölgy azt ígérte, hogy csütörtökön vagy legkésőbb az azt követő munkanapon elküldi nekem azokat a dokumentumokat, amelyek igazolják a részletfizetés megszűnését. Sajnos az ígéret nem teljesült. Ezután újra felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, ahol a munkatársak semmit sem tudtak a helyzetről, és tagadták, hogy valaha is ígéretet tettek volna ilyen dokumentumok elküldésére. A személyes ügyfélszolgálat sem nyújtott megfelelő segítséget. További két telefonhívás után azt tanácsolták, hogy másnap, munkaidőben kérjek panaszügyintézőt az ügyfélszolgálatos kollégától. Ennek megfelelően tettem a mai napon, azonban hiába vártam, nem sikerült kapcsolatba lépnem a megfelelő személlyel. Elmondhatatlanul csalódott vagyok abban, hogy évek óta hűséges Magenta1 előfizetőként, aki rendszeresen magas számlákat és törlesztőket fizet, nem kapok megfelelő segítséget egy ilyen alapvető ügyben. Nem kérek mást, csak egy rövid dokumentumot, amely igazolja a részletfizetési kötelezettség megszűnését,és azt,hogy a készülék ezáltal hálózat független lett. Megkérném Önöket, hogy azonnal intézkedjenek a helyzet tisztázása érdekében, és küldjenek nekem egy hivatalos dokumentumot, amely bizonyítja a részletfizetési státusz megszűnését az S21+ készülékemmel kapcsolatban. Emellett kérném, hogy az eset további vizsgálatára és az ügy tisztázására fordítsanak kellő figyelmet és prioritást. Bízom benne, hogy hamarosan megoldást találunk ebben a kellemetlen ügyben, és hogy a jövőben ilyen problémák elkerülése érdekében javítanak az ügyfélszolgálati folyamatokon. Köszönettel és üdvözlettel: Antal László -
Számlareklamáció
question válaszolt Telekom szakértő Kissné Farkas Zsuzsanna bejegyzésére, itt: Számla, módosítás, ügyintézés
Kedves Kissné Farkas Zsuzsanna! Kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az érintett MT azonosítódat, hogy utánanézhessünk az ügyednek vagy keress minket Facebook: m.me/TelekomHU oldalunkon. Köszönjük! ^Lia -
Michailubs belépett a közösségbe
- Tegnap
-
Michailuvl belépett a közösségbe
-
RaymondDox elkezdte követni Első lépések -t
-
Horváth Lóránd belépett a közösségbe
-
Nagyné Gabi belépett a közösségbe
-
Kissné Farkas Zsuzsanna belépett a közösségbe
-
Tisztelt Telekom. A lakáson kívül (a külső falra szerelt optikai kábel elszakadt) keletkezett kábelszakadás javítási költségét kiszámlázták számomra.A kérdésem az miért nekem kell ennek költségét megfizetni? A telefonos bejelentéskor többször hangsúlyoztam ezt a tényt.Kérem magyarázzák meg lehetőleg a saját ÁSZF re hivatkozással ennek jogosságát. Üdvözlettel:Kissné Farkas Zsuzsanna.
-
Telekom szakértő elkezdte követni TVGO nem működik , Ikrény - hálózat fejlesztés , t-online: másnál se működik? és 2 másik-t
-
Kedves Gábor! Hálózatunk korszerűsítésével kapcsolatban azonnal választ kaphatsz honlapunkon ide kattintva https://bit.ly/3fJsyfm , ahol pontos címed megadása után tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről, illetve választhatsz az aktuálisan elérhető szolgáltatások közül. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, feliratkozhatsz hírlevelünkre, melyben értesítünk, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. Bízunk abban, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk. ^Rita
-
Ikrény (GY-M--S) optikai internet
question válaszolt Telekom szakértő GáborZ bejegyzésére, itt: Hálózat
Szia @GáborZ! Köszönjük az érdeklődésedet! Örömmel tájékoztatunk, hogy hálózatunk korszerűsítésével kapcsolatban azonnal választ kaphatsz - ide kattintva - honlapunkon, ahol pontos címed megadása után tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről, illetve választhatsz az aktuálisan elérhető szolgáltatások közül. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, feliratkozhatsz hírlevelünkre, melyben értesítünk, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. Bízunk abban, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán -
T. Telekom, Eltelt újabb két év, Gigabites internetünk azóta sincsen és tervről sem hallottam. Szeretnék érdeklődni, hogy van e terv illetve mi a módja, hogy eljusson hozzánk is a gigebites internet. Köszönettel: Gábor
-
Tisztelt Telekom, Eltelt újabb két éve, szeretnék érdeklődni hogy van e pozitív változás a jövőre nézve. Köszönettel, Gábor
- Utolsó hét
-
Kedves Vöröskő! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Nincs tudomásunk ilyen jellegű központi hibáról. Kérjük, hogy ezzel kapcsolatban vedd fel a kapcsolatot a 1414-es számon műszakos kollégáinkkal. Együttműködésed köszönjük. ^Zsani
-
2024. ápr 16, reggel óta se küldeni, se fogadni nem tudok. Telekomos hiba?
-
Kedves Katica! Sajnáljuk a kellemetlenséget! A Telekom TVGO szolgáltatás működésében jelenleg központi hiba tapasztalható, ezért nem tudod használni azt. A javítás folyamatban van, türelmed kérjük, még illetékeseinknek sikerül megoldaniuk azt. Együttműködésed köszönjük. ^Zsani
-
Kedves Enikő! Most kaptuk a jelzést, hogy jelenleg központi hiba tapasztalható a Telekom TVGO szolgáltatás működésében. A hiba javítása folyamatban van, türelmed kérjük, még sikerül megoldaniuk illetékeseinknek azt. Együttműködésed köszönjük. ^Zsani
-
Kikölcsönöztem egy filmet tegnap,amit félig néztem meg.24 órám még rendelkezésre áll,hogy folytassam,de nem tudom,mert azt írja,hogy lejátszás sikertelen E:66.Újraindítottam,de semmi változás.
-
Kedves Enikő! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, hogy próbáld meg újra elindítani a tartalmat, amit nézni szeretnél. Amennyiben továbbra is hibakódot kapsz kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben. Együttműködésed köszönjük. ^Zsani
-
Az E66 hibakód mit jelent a TV go használata közben? Köszönöm
-
Kedves Judit! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód, hogy utána tudjunk nézni a bejelentésednek. Várjuk megkeresésed! Köszönjük. ^Zsani
-
Hello, A TVGO-m nem működik, sem az appban, sem asztali gépnél, mikor megpróbálok bejelentkezni, csak homokórázik, vagy visszavisz a bejelentkező felületre. Több böngészőt kipróbáltam, újraindítottam, újratelepítettem, jelszóval, kóddal sem megy, sem telefonon, sem gépen. Vagy homokórázik és nem jutok be a felületre egyáltalán.. vagy visszavisz a bejelentkező oldalra, vagy a főfelületre, ahol csak az archívok elérhetőek és látszik, hogy nem vagyok bent a fiókomban, de felajánlja, hogy jelentkezzek be. Ha megpróbálok bejelentkezni, kiírja, hogy aktív a bejelentkezésem, ezzel folytatom-e? Aztán homokórázik tovább... kétszer vettek fel hibajegyet chaten, és ígéretet kaptam, hogy felhív egy IT-s kolléga. Nem jött segítség. Egy hete személyesen is jeleztem az ügyfélszolgálaton a problémát, aznap új hibakód jelent meg: 170-STP és hogy nincs regisztrált TVGO-m a fiókomhoz. Nyilván van több éve. Az ügyintéző felhívott egy IT-st, aki közölte, hogy tudnak a problémáról, de nem tudja, hogy 3 óra alatt javul meg, vagy 3 nap. Nézegessem az applikációt. Ez egy hete volt. A mai nap szerettem volna jelezni ismét chaten, hogy továbbra sem oldódott meg a dolog, de miután össze-vissza passzolgattak a kollégák egymás között anélkül, hogy elkérték volna bármilyen azonosítómat, szimplán elfelejtettek válaszolni. Nem kérdés, de tisztelettel szeretném kérni, hogy valaki érdemben foglalkozzon az üggyel és oldja meg azt, ami előtte 4 évig zavartalanul működött. Köszi! Judit
-
Kedves Gewin! Köszönjük türelmedet! Megkaptuk a választ illetékes munkatársainktól, mely szerint tudomásunk szerint nem várható. Köszönjük megértésedet! ^Lia
-
vezetékes telefon lemondás
question válaszolt Telekom szakértő Orbán János bejegyzésére, itt: Telefon
Kedves János! A vezetékes telefonszolgáltatásod legegyszerűbben a www.telekom.hu weboldalon elérhető chates kollégáinknál tudod lemondani ((Chrome böngésző használata javasolt, https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/3391/hogyan_juthatok_ugyintezohoz_a_telekom_chat_en_es_milyen_temakban_kaphatok_ott_segitseget_). Ezen kívül a 1414-es számon és írásban. Erről ezen az https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/471/hogyan_tudom_lemondani_otthoni_szolgaltatasomat oldalon olvashatsz bővebben. Bízunk benne, hogy válaszunkkal a segítségedre lehettünk. ^Zsani -
Szia Majd figyelj rá, mert a 13 még sötétzöld (kb. mint a sóskafőzelék) , a 15 pedig már világos árnyalatú (kb. mint a friss spárga). https://www.apple.com/ph/iphone/compare/?modelList=iphone-15,iphone-13
-
Szia Gewin! Köszönjük érdeklődésedet! Egyeztetünk munkatársainkkal, válaszunkig türelmedet köszönjük! ^Szilvia
-
Szia Gergő! Ide kattintva: https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/internet/otthoni/halozatfejlesztes?utm_campaign=engagor&utm_content=engagor_NDA2MzcyMQ%3D%3D&utm_medium=social&utm_source=facebooktartalomszolgűűált pontos címed megadása után tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről, illetve választhatsz az aktuálisan elérhető szolgáltatások közül. Ha jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, ugyanitt iratkozz fel hírlevelünkre, és értesítünk, amikor megrendelhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. ^Kata
-
Szia Zsanett! Kérjük, írd meg privát üzenetben az MT azonsítód és az elérhetőséged, illetve, hogy milyen problémát tapasztalsz, hogy továbbíthassuk műszaki kollégáinknak javításra. ^Kata