Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Kétlaki

    UWB

    Mostanában sok cikket olvastam az Ultra Wide Band-röl, ami az 5G-nél is gyorsabb. Állítólag az új iPhone 15 Pro Max is tudná kezelni, bár a Beállításoknál ennek nyomát sem találtam eddig. Amire most kiváncsi vagyok, vajon a Telekom is támogatja-e ezt az új sávot.
  3. Today
  4. Sziasztok! Ismét "elromlott" a nemzetközi peeringje a telekomnak a CloudFlare felé, érdekes hogy a legnagyobb magyar Telco cég nem képes a BIX-be routolni be az egyik legnagyobb CDN forgalmát. Főleg úgy, hogy rengeteg magyar weblap is cloudflare-en "él". A DTAG cső szinte megint fullra van telítve, 50% PL-al. Nem lehetne rendezni végre a peeringet nemzetközi irányba, ha már ténylegesen oda kéne kimenni a forgalomnak?
  5. Lévai István

    E:50019

    Nem értem. Rengetegen panaszkodnak az E:50019-ös hibíkódra. Én is most. Miért nem lehet leírni, hogyan kell a problémát megoldani? Miért megy a bull*****ezés? A szuper válaszotok: Írunk privát üzenetet. DE MIÉRT? Írjátok meg mit kell csinálnunk a ***** rendszeretekkel, ha már ti nem vagytok hajlandóak - vagy képesek - megoldani a problémát. Ez valami szupertitkos információ? Annyira szánalmas, hogy a szolgáltatás, amit arra tartotok, hogy problémákban segítsen, csak arra nem képes, amire van. De a számlát azt bezzeg mindig időben tudjátok küldeni. Faxom belétek.
  6. ghegyesi

    Hibakódok ?

    Tisztelt Telekom ! Érdeklődnék mit jelent az E2008-kód illetve jó lenne ha egy az összes hibakódot és jelentését tartalmazó táblázatot feltöltenének a Telekom.hu egyik csatolmányaként én szeretem tudni mivel állok szembe. Köszönettel TVGO felhasználó
  7. Kedves Emerencia! A vásárlás módja és annak részletei az adott flottától függnek. Szívesen utánanézünk a részleteknek, keress minket chat felületünkön bizalommal! ^Szilvi
  8. Kedves László! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az érintett telefonszámot, melyhez a készüléket vásároltad és továbbítjuk kérésedet szakértő kollégáinak. A készüléked már vásárláskor hálózat független volt így a részletfizetés teljesítése ezt nem befolyásolja. ^Szilvi
  9. Hogyan tudok flottán belül kedvezményesen telefont vásárolni?
  10. Tisztelt Telekom Ügyfélszolgálat! Az alábbiakban szeretném megosztani Önökkel azt az esetet, amely igen kellemetlen helyzetbe hozott, és ahol sajnálatos módon nem találtam megfelelő segítséget az Önök részéről. Két évvel ezelőtt, 2022-ben egy Samsung S21+ készüléket vásároltam a Telekomtól részletfizetési konstrukcióban. A részletfizetési időszak lejártával, 2024 január-februárban, a készülék teljes vételára kifizetésre került, és én választottam egy másik készüléket a kínálatukból. A készüléket egy megbízható cégnek küldtem el akik tovább értékesíteteték volna a készüléket azonban bevizsgálás során azt állapították meg, hogy a Telekom rendszerében még mindig aktív részletfizetési státusz szerepel az eszközömön. Azonnal jeleztem ezt a Telekom ügyfélszolgálatán, azonban az első kapcsolatfelvétel alkalmával leráztak. A második alkalommal egy hölgy azt ígérte, hogy csütörtökön vagy legkésőbb az azt követő munkanapon elküldi nekem azokat a dokumentumokat, amelyek igazolják a részletfizetés megszűnését. Sajnos az ígéret nem teljesült. Ezután újra felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, ahol a munkatársak semmit sem tudtak a helyzetről, és tagadták, hogy valaha is ígéretet tettek volna ilyen dokumentumok elküldésére. A személyes ügyfélszolgálat sem nyújtott megfelelő segítséget. További két telefonhívás után azt tanácsolták, hogy másnap, munkaidőben kérjek panaszügyintézőt az ügyfélszolgálatos kollégától. Ennek megfelelően tettem a mai napon, azonban hiába vártam, nem sikerült kapcsolatba lépnem a megfelelő személlyel. Elmondhatatlanul csalódott vagyok abban, hogy évek óta hűséges Magenta1 előfizetőként, aki rendszeresen magas számlákat és törlesztőket fizet, nem kapok megfelelő segítséget egy ilyen alapvető ügyben. Nem kérek mást, csak egy rövid dokumentumot, amely igazolja a részletfizetési kötelezettség megszűnését,és azt,hogy a készülék ezáltal hálózat független lett. Megkérném Önöket, hogy azonnal intézkedjenek a helyzet tisztázása érdekében, és küldjenek nekem egy hivatalos dokumentumot, amely bizonyítja a részletfizetési státusz megszűnését az S21+ készülékemmel kapcsolatban. Emellett kérném, hogy az eset további vizsgálatára és az ügy tisztázására fordítsanak kellő figyelmet és prioritást. Bízom benne, hogy hamarosan megoldást találunk ebben a kellemetlen ügyben, és hogy a jövőben ilyen problémák elkerülése érdekében javítanak az ügyfélszolgálati folyamatokon. Köszönettel és üdvözlettel: Antal László
  11. Kedves Kissné Farkas Zsuzsanna! Kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az érintett MT azonosítódat, hogy utánanézhessünk az ügyednek vagy keress minket Facebook: m.me/TelekomHU oldalunkon. Köszönjük! ^Lia
  12. Tegnap
  13. Tisztelt Telekom. A lakáson kívül (a külső falra szerelt optikai kábel elszakadt) keletkezett kábelszakadás javítási költségét kiszámlázták számomra.A kérdésem az miért nekem kell ennek költségét megfizetni? A telefonos bejelentéskor többször hangsúlyoztam ezt a tényt.Kérem magyarázzák meg lehetőleg a saját ÁSZF re hivatkozással ennek jogosságát. Üdvözlettel:Kissné Farkas Zsuzsanna.
  14. Kedves Gábor! Hálózatunk korszerűsítésével kapcsolatban azonnal választ kaphatsz honlapunkon ide kattintva https://bit.ly/3fJsyfm , ahol pontos címed megadása után tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről, illetve választhatsz az aktuálisan elérhető szolgáltatások közül. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, feliratkozhatsz hírlevelünkre, melyben értesítünk, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. Bízunk abban, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk. ^Rita
  15. Szia @GáborZ! Köszönjük az érdeklődésedet! Örömmel tájékoztatunk, hogy hálózatunk korszerűsítésével kapcsolatban azonnal választ kaphatsz - ide kattintva - honlapunkon, ahol pontos címed megadása után tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről, illetve választhatsz az aktuálisan elérhető szolgáltatások közül. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, feliratkozhatsz hírlevelünkre, melyben értesítünk, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. Bízunk abban, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  16. T. Telekom, Eltelt újabb két év, Gigabites internetünk azóta sincsen és tervről sem hallottam. Szeretnék érdeklődni, hogy van e terv illetve mi a módja, hogy eljusson hozzánk is a gigebites internet. Köszönettel: Gábor
  17. GáborZ

    Ikrény (GY-M--S) optikai internet

    Tisztelt Telekom, Eltelt újabb két éve, szeretnék érdeklődni hogy van e pozitív változás a jövőre nézve. Köszönettel, Gábor
  18. Utolsó hét
  19. Kedves Vöröskő! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Nincs tudomásunk ilyen jellegű központi hibáról. Kérjük, hogy ezzel kapcsolatban vedd fel a kapcsolatot a 1414-es számon műszakos kollégáinkkal. Együttműködésed köszönjük. ^Zsani
  20. 2024. ápr 16, reggel óta se küldeni, se fogadni nem tudok. Telekomos hiba?
  21. Telekom szakértő

    Filmkölcsönzés

    Kedves Katica! Sajnáljuk a kellemetlenséget! A Telekom TVGO szolgáltatás működésében jelenleg központi hiba tapasztalható, ezért nem tudod használni azt. A javítás folyamatban van, türelmed kérjük, még illetékeseinknek sikerül megoldaniuk azt. Együttműködésed köszönjük. ^Zsani
  22. Telekom szakértő

    E66 hibakód

    Kedves Enikő! Most kaptuk a jelzést, hogy jelenleg központi hiba tapasztalható a Telekom TVGO szolgáltatás működésében. A hiba javítása folyamatban van, türelmed kérjük, még sikerül megoldaniuk illetékeseinknek azt. Együttműködésed köszönjük. ^Zsani
  23. Katica85

    Filmkölcsönzés

    Kikölcsönöztem egy filmet tegnap,amit félig néztem meg.24 órám még rendelkezésre áll,hogy folytassam,de nem tudom,mert azt írja,hogy lejátszás sikertelen E:66.Újraindítottam,de semmi változás.
  24. Telekom szakértő

    E66 hibakód

    Kedves Enikő! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, hogy próbáld meg újra elindítani a tartalmat, amit nézni szeretnél. Amennyiben továbbra is hibakódot kapsz kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben. Együttműködésed köszönjük. ^Zsani
  25. Enikő123

    E66 hibakód

    Az E66 hibakód mit jelent a TV go használata közben? Köszönöm
  26. Telekom szakértő

    TVGO nem működik

    Kedves Judit! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód, hogy utána tudjunk nézni a bejelentésednek. Várjuk megkeresésed! Köszönjük. ^Zsani
  27. Judit86

    TVGO nem működik

    Hello, A TVGO-m nem működik, sem az appban, sem asztali gépnél, mikor megpróbálok bejelentkezni, csak homokórázik, vagy visszavisz a bejelentkező felületre. Több böngészőt kipróbáltam, újraindítottam, újratelepítettem, jelszóval, kóddal sem megy, sem telefonon, sem gépen. Vagy homokórázik és nem jutok be a felületre egyáltalán.. vagy visszavisz a bejelentkező oldalra, vagy a főfelületre, ahol csak az archívok elérhetőek és látszik, hogy nem vagyok bent a fiókomban, de felajánlja, hogy jelentkezzek be. Ha megpróbálok bejelentkezni, kiírja, hogy aktív a bejelentkezésem, ezzel folytatom-e? Aztán homokórázik tovább... kétszer vettek fel hibajegyet chaten, és ígéretet kaptam, hogy felhív egy IT-s kolléga. Nem jött segítség. Egy hete személyesen is jeleztem az ügyfélszolgálaton a problémát, aznap új hibakód jelent meg: 170-STP és hogy nincs regisztrált TVGO-m a fiókomhoz. Nyilván van több éve. Az ügyintéző felhívott egy IT-st, aki közölte, hogy tudnak a problémáról, de nem tudja, hogy 3 óra alatt javul meg, vagy 3 nap. Nézegessem az applikációt. Ez egy hete volt. A mai nap szerettem volna jelezni ismét chaten, hogy továbbra sem oldódott meg a dolog, de miután össze-vissza passzolgattak a kollégák egymás között anélkül, hogy elkérték volna bármilyen azonosítómat, szimplán elfelejtettek válaszolni. Nem kérdés, de tisztelettel szeretném kérni, hogy valaki érdemben foglalkozzon az üggyel és oldja meg azt, ami előtte 4 évig zavartalanul működött. Köszi! Judit
  28. Telekom szakértő

    Iphone 15/pro

    Kedves Gewin! Köszönjük türelmedet! Megkaptuk a választ illetékes munkatársainktól, mely szerint tudomásunk szerint nem várható. Köszönjük megértésedet! ^Lia
  29. Kedves János! A vezetékes telefonszolgáltatásod legegyszerűbben a www.telekom.hu weboldalon elérhető chates kollégáinknál tudod lemondani ((Chrome böngésző használata javasolt, https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/3391/hogyan_juthatok_ugyintezohoz_a_telekom_chat_en_es_milyen_temakban_kaphatok_ott_segitseget_). Ezen kívül a 1414-es számon és írásban. Erről ezen az https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/471/hogyan_tudom_lemondani_otthoni_szolgaltatasomat oldalon olvashatsz bővebben. Bízunk benne, hogy válaszunkkal a segítségedre lehettünk. ^Zsani
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...