Minden aktivitás
Ez a folyam magától frissül
- Az elmúlt órában
-
Pongrácz László belépett a közösségbe
-
LewisuhaPef belépett a közösségbe
- Today
-
KeithustAlumb belépett a közösségbe
-
CharlessAlems belépett a közösségbe
-
Köszönöm szépen. Viszont sajnos hiába írom le, sajnos nem egyértelmű még mindig. A profilhoz, a fiókhoz, nincs köze a hibának. Ha bejelentkezési, és egyéb ilyen hibám lenne, akkor az alkalmazás elindulna, és ki írná, hogy rossz a belépési adatok valamelyik része, de addig nem jutok el, addig nem "tölt" be az alkalmazás. Korábban már kifejtettem, hogy nem a bejelentkezés a problémám, hanem az, hogy az alkalmazás bezárul az üzenet alatt, hogy az alkalmazás leállt. Az android logcat ellenőrzése a hiba arra utal, hogy rossz link van 03-20 19:16:37.615 14405 14405 E AndroidRuntime: Oka: java.lang.UnsatisfiedLinkError: A JNI_OnLoad hibás JNI-verziója a következő helyen található: "/data/user/0/hu.telekom.telekomtv/app_outdex.so.14pro0. ": -401 A készülékem a Xiaomi 14 kizárólag Android 14 arm64 rendszerrel
-
Telekom szakértő elkezdte követni Hyper OS -t
-
Szia @Lacikaaa! Köszönjük a megkeresésedet! A szolgáltatók számára testreszabott készülék szoftvereket a gyártók készítik és adják ki saját ütemezésük szerint. Ezt a kiadási ütemezést a Magyar Telekom nem tudja befolyásolni és előzetes információink sincsenek róla. A gyártó által tesztelésre átadott szoftvert minden esetben mindössze néhány nap tesztelés után elfogadjuk vagy elutasítjuk attól függően, hogy találtunk-e súlyos hibát. Ezek után a szoftver publikálását is a gyártó végzi más tesztek eredményétől függően. A gyártó által tesztelésre még át nem adott szoftverekről nincs előzetes információnk, az elutasítások vagy azok oka pedig jogi okokból nem publikus. A fentiek alapján, sajnos a pontos időponttal kapcsolatban sincs információnk az új operációs rendszer forgalomba hozatala kapcsán. Megértésedet köszönjük! További kérdés esetén keress minket bizalommal! ^Zoltán
-
Sziasztok! nemrég vettem egy Redmi Note 12 5g telefont, és érdeklődni szeretnék hogy mikor jön meg rá a Hyper OS , mert ugy olvastam Xiaomi csoportokban hogy a telekom nem adja ki rögtön hanem leteszteli ,ez igaz? vagy hogy történik ez ?
-
pintyeandi belépett a közösségbe
-
Sagem F@st 5670 külső tárhely ékezet hiba
question válaszolt Telekom szakértő szegeslaci bejegyzésére, itt: Hálózat
Szia @szegeslaci! Kérjük, hogy keress fel minket privát üzenetben az adataiddal (MT azonosító, elérhetőséggel - név + mobiltelefonszám) és a konkrét probléma leírásával, hogy továbbítani tudjuk illetékes munkatársainknak! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán -
Optika bekötése segédoszlopon
question válaszolt Telekom szakértő imeszaros bejegyzésére, itt: Hálózat
Szia! Műszakis kollégáinktól az alábbi válasz érkezett: "Minden attól függ hogy onnan fogják-e behúzni az optikai kábelt is lehet hogy van más oszlopon is csatlakozó ez csak helyszínen derülne ki. Egyébként ha onnan fogják tudni bekötni kollegák megoldható lehet a behúzás a védőcsdőben. de ha valóban évekről van szó akkor sokminden változhat addig, így valóban nem érdemes jelenleg felmérést végezni. Költségoldalon ha ügyfél amúgy is védőcsövezik, úgy érdemes otthagynia egy behúzót, de nem biztos hogy azon keresztül meg tudjuk majd csinálni. De ha igen ez mindenképp meg könnyíti majd mindenki dolgát." ^Dániel- 2 válasz
-
- védőcső
- villanyoszlop
-
(és még 2 )
Címkék:
- Tegnap
-
Sagem F@st 5670 külső tárhely ékezet hiba
question válaszolt szegeslaci szegeslaci bejegyzésére, itt: Hálózat
Köszönöm. Megpróbáltam (kikapcsoltam a megosztást, újaindítottam a routert, Próbáltam már a Router visszaállítsást gyárira is, de az sem segített, már tanácstalan vagyok teljesen -
Szia Gergő2! Privát üzenetedre is válaszoltunk, ahol további adatokat kértünk be. ^Andrea
-
Hajduboszormeny - Optikai internethalozat bovites
question válaszolt Telekom szakértő Sandor Maro bejegyzésére, itt: Internet
Kedves Sandor Maro! Folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél több címen legyenek elérhetőek korszerű szolgáltatásaink, ezért számos helyen végzünk hálózatfejlesztést jelenleg is. Azonnal választ kaphatsz honlapunkon ide kattintva, ahol pontos címed megadása után, bármikor tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, kérjük, iratkozz fel hírlevelünkre, így azonnal értesítünk, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. Köszönjük az együttműködésed! ^Andrea -
Sandor Maro elkezdte követni Hajduboszormeny - Optikai internethalozat bovites -t
-
Udv! Azt szeretnem kerdezni, hogy mikor varhato halozatfejlesztes Hajduboszormenyben akarhol? Evek ota varjuk hogy valaki lepjen de nem tortenik semmi. Elore is koszonom a valaszt. Ui.: Elnezest az ekezet nelkuli betukert, angol kiosztas az oka. Udv.: Sandor Maro
-
Szia! Nincs köze a fiókhoz a problémának. Az alkalmazással van gond! Itt egy kép, az alkalmazás amint elindul ez jön fel: kép
-
Üdv! Ha Smartbox-od van (Android-os box) és akadozik a TV adás, érdemes kipróbálni az alábbi videóban ismertetetteket, hátha segít: Illetve érdemes megpróbálkozni a Smartbox újraindításával is, ehhez hosszan megnyomva a Smartbox távirányítóján a bekapcsoló gombot, a megjelenő menüből válaszd az "Újraindítás" lehetőséget, majd várd meg amíg újra felépül a rendszer. Elképzelhető, hogy ezen módszerek valamelyikével sikerül orvosolnod a problémát. Ha mégsem, akkor ahogy @Telekom szakértő is említette marad a hibabejelentés.
-
Szia Gergő2! Szakértőink visszajelzése alapján, ha nem eszköz specifikus a probléma, akkor az accountal lehet a gond, amit hibabejelentés formájában kezelünk. Próbálj meg egy számítógépen belépni a fiókodba, ha ott elindul a lejátszás akkor csak eszköz hiba lehet. Ebben az esetben pedig privát üzenetben várjuk megkeresésed, mert adataidra lesz szükség! ^Attila
-
Szia Judit! Hibabejelentés kapcsán azonnali segítséget kaphatsz ügyfélszolgálati elérhetőségeinken, illetve a m.me/TelekomHU linken. Természetesen itt a Fórumon is szívesen segítünk, de ezen a felületen több óra is lehet mire üzenetedre reagálni tudunk. Ha itt élnél a hibabejelentés lehetőségével, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az előfizető nevét, a szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítódat, valamint elérhetőségi mobilszámodat. Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel
-
Szia Judit! Hibabejelentés kapcsán azonnali segítséget kaphatsz ügyfélszolgálati elérhetőségeinken, illetve a m.me/TelekomHU linken. Természetesen itt a Fórumon is szívesen segítünk, de ezen a felületen több óra is lehet mire üzenetedre reagálni tudunk. Ha itt élnél a hibabejelentés lehetőségével, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az előfizető nevét, a szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítódat, valamint elérhetőségi mobilszámodat. Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel
-
Szia. Ha befizetted egyben a törlesztőket, akkor még a vásárolt készülékért kapott kedvezményt is vissza kell fizetni ez a kötbér, így mondhatod fel. A kedvezmény mértékét az ügyfélszolgálat megtudja mondani.
- Utolsó hét
-
Akkor ugyan úgy fizetnem kéne 2 évig a Sim kártyáért? Sehogy sem lehet lemondani?..
-
Ohh, reagáltak, ennek örülök. Nem készülék függő a dolog. Jelenleg Android 14 arm64 eszközöm van, egy Xiaomi 14 hyperos-sel, aktuális fejlesztői rendszerrel.
-
Kedves Zsanett! Köszönjük szépen a jelzésedet, továbbítjuk illetékeseink felé, bízunk benne, hogy egy későbbi frissítéssel bekerülhetnek az általad hiányolt funkciók. Addig is egy gyors Google kereséssel számos információt találhatsz az interneten a téged érdeklő filmekről ^Dániel
-
Előfizetés módosítáasa
question válaszolt Kallergabi Kallergabi bejegyzésére, itt: Számla, módosítás, ügyintézés
Tisztelt Telekom szakértő! Nagyon szépen köszönöm a választ, így már teljesen érthető a dolog! Ügyes üzletpolitika hogy a hűségidő teljesen értelmét veszítse. persze minden cég profitért dolgozik, ezért ez az ügyes szabályozás. Az én esetemben nem sok jelentősége van , mert decemberben megszűnik a sat tv szolgáltatás is! Tisztelettel : Gábor! -
Miért ilyen ócska a műsorújság? Miért nem lehet megtudni a filmek műfaját? Miért nincs odaírva, hogy milyen gyártású a film? Azt is nehezen fogadtam el, hogy nincs műsoridőzítő, ami odakapcsol, ahol a beállított filmem kezdődik. A ***** sem volt nagy király, de legalább ezeket tudta.
-
Más is járt úgy, hogy hiába ingyenes része a havi díjcsomagnak az HBO Max, mégsem enged regisztrálni, és hiába jelentem be minden pltaformon, egyszerűen képtelenek megtalálni a hiba okát és kapom az sms-eket, email-eket, hogy probléma megoldva, holott változatlanul nem tudok továbblépni a rendszeren, hiába kattingatok a regisztráció gombra (maga az HBO Max aktiválva van, erről is kaptam sms-t). Tehát fizetve van hónapok óta az HBO Max, holott elvileg ingyenesen járhatna a havi díjcsomagom részeként.
-
Szia Laura1! Mi is megerősítjük a szaboadam által leírtakat. Mi csak abban az esetben megyünk ki a helyszínre javításokat végezni, ha te előzetesen hibát jelentettél be, és az központilag nem orvosolható. Ilyen esetben kollégánk a bejelentésben megadott telefonszámon felkeresnek időpontegyeztetés céljából, és a megbeszélt időben érkezek ki a helyszínre elvégezni a javítást. ^Dániel
-
Kedves Myuccsi! A TV2 alapvetően elérhető a Telekom TV GO szolgáltatáson keresztül, jelenleg pillanatban a kommentünk írásakor is megtekinthető élőben a Mokka című műsor, hogy egy közvetlen példát mondunk. Ugyanakkor a csatorna egyes műsoraira nem ad online közvetítési jogot, ezeknél látható a nyitó posztban látható üzenet. ^Dániel