Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül   

  1. Az elmúlt órában
  2. Tét már kerestem. Ott mondták h aktív a szolgáltatás. Töröltem ujrainditottam stb. A Huawei el mondták hogy néhány napja elérhetetlennek a Google szervere, kaptak erről infót. Várják pár napot. A té is visszahívás utánakérdeznek a hibának.
  3. sagemcom

    Sziasztok! Körülbelül 2 hete próbáltam az egyik ügyfelemnél ezt a típusú eszközt Bridge módba állítani. A kollégák nemtudtak telefonon segíteni. Azt mondták lépjek be a router konfig felületére és ott az Általános fül legalsó szegmensében lesz a Bridge mód. Sajnos nem volt ott próbáltam egy hard resetet is a routeren nem sok sikerrel. Rendszergazda vagyok ennél az ügyfélnél most félmegoldásként egy másik router van rajta kikapcsolt dhcp-vel stb stb...Mindenképp szükségem van a Bridge módra. Fentebb olvastam, hogy van aki tudna segíteni ezzel kapcsolatban, holnap megyek az ügyfélhez délután előreláthatólag. köszönöm a válaszokat előre is.
  4. Hello @Márffy Magdolna, kapcsold ki a wifit a telódon, csak a mobilinternet maradjon, aztán kapcsold ki a telót, majd vissza. ha így sem megy, akkor próbáld frissíteni az alkalmazást (ez mehet wifin, a lényeg, hogy regisztráció utána mobilneten menjen). ha így sem megy, mert a legfrissebb fut rajta, akkord próbáld törölni és újratelepíteni az alkalmazást (wifi, mobilnet lásd előbb). ha így sem megy, akkor keresd a Tét, mert akkor a szolgáltatással van nálad valami
  5. Hello @Gombos Dzsenifer, ennyi biztosan nem elég, csak akkor sikerül, ha a személyid/ jogsid/ útleveled alapján adod meg az adataid
  6. Ma
  7. Szia! Tanácsot szeretnék kérni ,1 hete üzemelték be , ment ,a tv,lefon,és net is, de 1-2 nap múlva elment a tv, majd áramtalanítava vissza-vissza jött. Most már nincs semmi a box bekapcs pirosan világít és nem lehet bekapcsolni. A táv,irányító bármely gombját nyomva a jobb oldali szögletes bekapcs gomb mindíg pirosat világít A kis ledek zöld ,kék, piros/felvétel/ mindíg világít, de a TV csak mákos. Már a telefon is elment, csak kicseng de nem hív......... A 2 TP-LINK-en a ledek világítanak ésa TP link tetején is a 4 db led világít 1 villog- A jelek a hálózati rézvezetékeken futnának........... Köszönöm!!!!
  8. Aktív Volte az előfizetesben aktív, de telefonon inaktív. Másik eszközök jelenleg nincsen. Egy másik gond is van. Van a telefonon gyárilag a message alkalmazás. Ott be lehet állítani, azt h mobiladatkapcsolattal ingyen csevegjünk. A szolgáltató a jogosult vagyok erre én megprobaltam beállítani, de napok óta azt írja ki, hogy:Beállítás... Telefonszám ellenörzése folyamatban.. Eddig müködött csak kellett egy gyári visszaállitast csinálni, és azóta csak SMS ként müködik, adatkapcsolatos dologként nem. Ott mi lehet a gond?
  9. Tegnap
  10. @btz Leírása alapján egyes szám harmadik személyben van ragozva, rejtett alany. De imho csak egy typo volt.
  11. Rendben. Remélem minél hamarabb működni fog nálad is. Hasznos kis app.
  12. Értem. Leírásod alapján szerintem a hálózattal van probléma. Más Telekomos ismerősöd, szomszédod, környékbeli nem tapasztalt ilyet, csak te? VoLTE a telefonodon vagy az előfizetéseden inaktív most?
  13. Engem a telekomos szerelő figyelmeztetett hogy a kapualjban levő bekötési pont előtti csak a telekom felelőssége, az utána levő telefondrót az enyém, ha probléma van a lakóparki alépítményben vagy a falakban futó vezetékkel azt ők legfeljebb drága pénzért csinálják ha egyáltalán.. Nyilván ha a szomszédos épületbe vezezető ftth kábelt vágta át, akkor nem javaslom hogy javítgassa.. Sajnos semmi konkrét infót nem adott..
  14. Szerintem itt nincs utalva semmilyen 3. személyre, de illogikus is lenne itt kérdezősködni 3. személy internetszolgáltatásának megtudakolása érdekében.
  15. Milyen saját ADSL? Bármilyen vezeték van a portáján az abszolgáltató tulajdona, a szolgáltató ingyen megcsinálja. Minek oda villanyszerelő?
  16. A ragozás egy 3. személyre utal. Ki az?
  17. Portán belül? Saját adsl? Visszaköti magának vagy hív egy villanyszerelőt..
  18. Rendben, köszönöm.
  19. Így sajnos a hívás pontos idején kívül nem tudnál más információval szolgálni a hatóságnak. Ha megismétlődne az eset azért mindenféleképp próbálj meg több használható információt kiszedni a hívóból, azzal már érdemes lenne a rendőrséget felkeresni.
  20. Kicsoda? A szomszédod? Én megkérdezném tőle..
  21. Sajnos ismeretlen szám volt. Addig nem jutottunk el, csak az én számlaszámom érdekelte.
  22. Nem történt bűncselekmény így feljelentést nem tudsz tenni, de segítheted más valóban megtörtént bűncselekmények felgöngyölítését azzal, ha megadod a hívófél számát a rendőrségnek, esetleg ha mondták, hogy milyen számra vagy számlára akarnak esetlegesen pénzt kérni, akkor bejelentheted azt is. Update: Ha ismeretlen számról hívtak azt is megadhatod a rendőrségnek, hogy pontosan mikor. Ki tudják deríteni így is.
  23. Az imént hívtak ismeretlen számról, hogy a Telekom vasárnapi nyereményjátékán nyertem. Nem adtam meg adatokat, de amikor közöltem, hogy ez nekem nagyon fura, akkor megfenyegetett, hogy kapni fogok postán egy csekket, mert megakasztottam a nyereményjátékot... Remélem nem tudhatják a címem. Vigyázzatok ezekkel a csalókkal. Szerintetek tegyek feljelentést?
  24. Amennyiben a Telekom a szolgáltatótok, akkor igen.
  25. Papam veletlenul elvagta az internet vezeteket mikozben a borostyant vagta es ilyenkor a telekomot kell hivni?
  1. További aktivitások betöltése