Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül   

  1. Ma
  2. internet

    Üdv @jagerm A digitális elosztó webes adminisztrációs felületén keress rá a vonali adatatidra és tegyél fel arról is képet, az többet elmond a vonalad fizikai állapotáról, mint a Speedtest kép. Az egy dolog, hogy a DSL központ az utcátokban van, a hozzád beérkező érpár lehet, hogy teljesen másfele "kanyarog" mire hozzád ér, már lehet hogy van benne egy kilóméter is. Akkor olyan is előfordulhat, hogy ráraknak egy gagyi portra, ami csak annyit bír amennyit. Nekem is volt egy olyan időszak, mikor alig 30-35 megabitet bírt a vonal (előtte 75-80mbps megvolt) aztán sokáig azzal voltam hitegetve, hogy ez ennyi nincs több, érdekes módon mikor sikreült átrakatnom magam magam másik portra, akkor csak visszakaptam a 75-80 megabitemet, pedig se a központ nem ment arrébb, sem a házunk, szóval ilyeneken is múlnak dolgok. Az LTE kombós elosztó működése elég hektikus. Volt egy időszak, mikor naponta téma volt itt a fórumon, hogy egyszer az LTE tunel kapcsol ki, egyszer a DSL ág szakad és emiatt esik szét a vonal. Érdemes visszaolvasni és esetleg rákérdezni egyes tagokra, hogy azóta hogy szuperál a gyorsítóopciós megoldásuk.
  3. internet

    Üdv! Május eleje óta küzdünk a Telekomos internet "szolgáltatással", azért van idézőjelben, mert ez minden, csak nem az. Leírom hogy miért: Peresztegen lakunk, (Soprontól 16km) ahol a Telekom, szolgáltatását választottuk, ami ADSL-VDSL alapú. Kértünk hozzá Netgyorsító opciót, ami megtámogatja az igért 32 Mbit/s alap sebességet, még kb 40-50Mbit/s-el (4G/LTE függő). Valamint, egy Wifi jelerősítő készüléket is kértünk a csomagba, mivel elég nagy a ház, és nem ér el mindenhova a wifi. (Ezt a készüléket a beszerelés óta nem tudták felszerelni, mivel NINCS, de a pénzt érte el fogják kérni, ezt garantálom.) A dolog úgy kezdődött, hogy aki jött beszerelni a netet, csak gyorsan összedobott mindent, majd úriasan távozott. a Wifit be sem kapcsolta, amin nem akadtam volna fent, mert ennyire én is értek hozzá, hogy be tudom kapcsolni. NA DE! A készülék valószínűleg hibás volt, ugyanis Wifi jelet csak akkor adott magából, ha éppen kedve volt hozzá (Huawei HA35) vagy még akkor sem. Annyit csináltam csak a modem felhasználói felületén, hogy a Wifi SSID-t és a jelszót átírtam, hogy felismerhető legyen, a Wifi beállításain ezen kívül nem változtattam. Felhívtam az illetőt, hogy ez minek köszönhető, hogy nincs Wifi jel, majd közöltem vele, hogy bekapcsoltam én, valamint átírtam az SSID-t és jelszót, majd erre rámförmedt, hogy DEHÁT Ő MEGMONDTA HOGY AZT NE ÍRJAM ÁT! Majd mikor közöltem vele, hogy ne aggódjon, nem a 80 éves Sanyi bácsi vagyok, aki nem ért ezekhez, és elmondtam neki mit csináltam, és mit nem, akkor érdekes módon hangnemet váltott, de közölte velem, hogy már nem tud jönni segíteni, mert átment Hegykőre (Peresztegtől 10 km) és hogy ő már nem fog visszajönni. Hát jó, teltek múltak a napok, próbáltunk valami Telekomos ismerőssel beszélni, hogy mi ilyenkor a teendő, majd ezt megunva, bejelentettük a hibát a Soproni Telekom üzletében, ahol persze közölte a kollegina, hogy nem látnak hibát, valamint amikor rákérdeztünk hogy a Wifi jelerősítőt esetleg mikor kapjuk meg végre, akkor a hölgy, akinél a szerződés kötve lett, és ott ült a gép előtt, a szerződési adatokkal megnyitva, valamint akinél már a 2. hibabejelentést tettük, bután nézve kérdezett vissza, hogy milyen Wifi jelerősítőről beszélünk, mert mi nem rendeltünk semmi ilyet. majd miután hajlandó volt a gépében erre mégis ránézni, a döbbenet ráült az arcára, "ja hogy mégis" féle formában. Nos, ezután kiküldött nekünk még aznap két sokkal udvariasabb, és segítőkészebb Úriembert, akik készséggel kicserélték a valószínűleg hibás modemet, ugyanis beüzemelése után, már volt Wifi jel, amire fel is lehetett végre csatlakozni. Azonban! Rákérdeztem, hogy ugyan már, ezelőtt sem volt gyors az internet (hol 10 Mbit volt, hol megvolt a gyorsítással együtt az 50-56Mbit/s összesen de inkább a lassabb volt többször), de mi lenne ha ránéznének arra a több éves cérnametéltre amit DSL kábel gyanánt raktak fel, még valamikor K.e. 200-ban, hogy nem-e az a felelős a lassú internetért, elvégre oktatásban részesültünk a Telekom üzletben, hogy a sebességünk attól függ, milyen messze vagyunk az elosztó doboztól, ahonnan a gerinchálózat kábele jön. Nos az osztó doboz, tőlünk maximum 180 m-re van, az utca pedig 800m hosszú. Nos, akkor gyengébb számításaim szerint, ha egész Peresztegen ez a 32Mbit/s sebesség van, akkor az osztó dobozban ülve, ez meg is van. Hozzánk ebből nagy nehezen 10Mbit/s jut el. Akkor az utca végén, szerintem már meg sem éri bekötni, mert talán 0,1 Mbit/ lesz a sebesség. Lapozzunk. Az urak megnézték a kábelt, majd megállapították, hogy hát ez bizony sz@r, és cserére szorul, de megpróbálják újrakötni, hátha segít rajta, hogy nem egy szétrozsdásodott csavaron keresztül akar bejutni az internet ezen a kb 5 méteren. Ezt meg is tették, tesztelgettünk, próbálgattunk, amíg itt voltak, minden rendben volt, nagyon hálásak voltunk nekik, majd beígérve, hogy küldenek valakit, aki kicseréli a kábelt nekünk, elmentek... Na ez volt kb 2 hete... Ahogy ők elmentek, úgy ment velük is az a sebesség, amit sikerült elérniük. (80Mbit/s környéke, ami itteni viszonyokhoz képest, le a kalappal) Azóta se kábel csere nem történt, a Wifi jelerősítőről már kezdünk lemondani, mert sose fog ideérni. Azóta, 5Mbit/s a sebesség 0-24-ben, vagy annyi se, a Ping is az egekben szokott néha lenni, a mobilos gyorsítás felmondta a szolgálatot vagy én nem tudom... (Igen, többször is újra lett indítva a modem, áramtalanítva is lett, a beállításokat is átnéztem, de ott se találtam semmi olyat. minden Connected, meg Syncronised, meg amit akarsz) Nem tudunk ketten egyszerre konkrétan egy a Youtube videót megnézni, mert képtelen tartani a tempót ilyen sebességgel... 2019-et írunk, Pereszteg elvileg egy fejlődő falu, ahol nem jár a CSOK emiatt... De a szél erősebb, mint az internet. Köszönöm, ha egy mod, vagy valaki olyan elolvassa ezt, aki tud is értünk tenni valamit, mert már nagyon elegünk van ebből az egészből, de nem csak nekünk, hanem a szomszédoknak is, akik, amíg a két szakember, szerelte itt a dolgokat, átjöttek, hogy náluk sem jó az internet, sem a TV, és ráadásul náluk is akkor megy el mindig, amikor nem kéne... (Gyerekek tanulásához lassan elengedhetetlen az internet, és persze pont akkor nincs náluk sem) Köszönöm a figyelmet, remélem valaki tud majd végre tenni valamit. Egy, a több felháborodott és tanácstalan felhasználóból, Jáger Máté U.I.: Mellékelem a sebesség mérésekről készített képernyő mentéseket, amiket mostanában csináltam, több napig, és változó időpontokban.
  4. Üdv. Nekem egy olyan problémám lenne hogy a régi internetet és kábel TV-t lecseréltük erre az új IP TV-re és internetre. 300/20-as. A problémám az vele hogy mikor be kötötték az első hónapban nagyon jó volt és semmi gond nem volt vele még ha vihar volt is akkor sem. Most kb 2 hete naponta "Elég sokszor" csinálja azt hogy megszakad az internet. Van amikor csak 15-30 másodpercre és van amikor 2-3-4 percre is és ez mint mondtan elég sokszor csinálja. Aztán szólok a Telekomnak ők felveszik a hibajelentést majd kapom sms-ben a szokásost hogy kollégáink 72 órán belül megcsinálják a hibát. Aztán alkotnak-csinálnak valamit akkor 1 max 2 napig jó és aztán kezdődik előről. Most már 4x kell szólnom ezügyben. Nem értem hogy ha valamit csinálnak 2 napig jó akkor miért nem lehet teljesen kijavítani ? De valaki árulja már el nekem konkrétan hogy mi a hiba pontosan mert senki semmit nem akar mondani és senki semmit nem mond. Először mondták hogy lehet hogy nálam van a probléma de mondtam nekik hogy ahogy a kollégáik beszerelték be üzemelték azóta nincs hozzányúlva !! Kábeleket leellenőriztem többször is hogy még véletlenül sincs megsérülve vagy kihúzódva valami csatlakozó de minden rendben !! Aztán mondtam nekik hogy akkor maximum modem hiba lehet vagy hálózati probléma. Erre jött az első SMS hogy kollégáink már dolgoznak az ügyön. Másnap reggelre jó volt aztán rá 1 napra kezdődött előről............ És azóta is csak ez van............... Valakinek esetleg valami ötlete ??
  5. @ehunvane Sajnos ennyi információból lehetetlen megmomdani, hogy mi és miért nem csatlakozik. Teamvieweres távsupport keretében meglehetne oldani vagy kérj meg egy helyi hozzáértőt, hogy állítsa be neked.
  6. Miért nem tud csatlakoznia a routerhez Xiaomi Mi otthoni WiFi 360? Telekomos vagyok elvileg nincs natolva a netem, mégse tud csatlakozni, nem tudom az ip címét se a kamerának, mivel nincs qr kódja. A router huawei hg8247. Hozzá lehet adni valahogy a routerhez a kamerát?
  7. Köszönöm a válaszokat! Tehát akkor annak, hogy a szállítás időpontját megadhatom a rendelés során, nem sok jelentősége van, ha jól értem.
  8. Tegnap
  9. Hello, ha ez egy 4G cserekártya, akkor az telefonszámod, egyenleged megmarad. Leegyszerűsítve annyi történik, hogy ha beaktiváltatod, akkor a 001 sorszámú kártya helyett a 002 sorszámú fog tartozini a +3630123467 számodhoz, az egyenleged marad, hisz csak a kártya sorszám cserélődik a rendszerben.
  10. Értem. Nen is tudtam hogy belerakták ezt a funkciót ebbe a típusba. IPTV - vel felejtős, akinek k csak net van, annak jól jöhet
  11. Most is használom a pppoe passthroughot csak ennek a funkciója érdekelt volna
  12. Nem valószínű hogy abból eredne a hiba, hogy más hozzáadta volna a számod. Töröld az applikáció összes adatát, majd jelentkezz be újra. Ha a hiba továbbra is fennáll, akkor valamilyen szerveroldali bug lesz.
  13. Pppoe passthroughnak kéne lennie valahol. Szerintem ne használt azokat az opciókat, amit ott ír. Az IPTV biztos nem fog menni bridgelve
  14. Van egy ilyen beállítás a PPPOE adatok alatt hogy global wan mode és ott van routed és bridge mode
  15. Lehet hogy valaki lenyúlta az SMTP jelszavad azzal nyomatta a massmailt. 🙂 Csak viccelek 😃 A lényeg hogy most működik 👍
  16. Szerintem a céges rendszerkazdával kéne tárgyalnod erről
  17. Azon úgy tudom nincs modem mód. Pppoe passthrough van. Nézz utána a kifejezésnek.
  18. Sagemcom fast5655v2 típusuról van szó
  19. Üdv Melyik típusú digitális elosztóról van szó?
  20. Szia @PRol, A jóváhagyás munkanap esetén 1-2 nap. (Ha nem új előfizetésre kérted.) Már ahogy @teherwagon is említette, kb. 30 napon belül szállítják. Pl. én esetemben pár nap alatt kihozták. Kifutókat én nem látok TV-k között, csak újabb darabokat találtam. De olyankor is értesítenek ha elfogyott. (tapasztalatom alapján)
  21. Sziasztok! Ha bridge állítom akkor minden úgyanúgy megy tovább? Teljesen modem módba kerül semmilyen tűzfal se semmi nem fog menni? Illetve az iptv és a telefon menni fog rendesen továbbra is? köszönöm
  22. Hacsak nem valami kifutó darabra esett a választásod, ott lehet galiba
  23. Hello @PRol, a tévék szerintem otthoni cuccnak számítanak így rendelve is, elvileg max. 30 napon belül megérkeznek, de a tapasztalataim alapján a gyakorlatban olyan egy héttel számolhatsz (ha benne vagy már, telnek a napok, és nagyon nincs még jóváhagyás, akkor érdeklődj a Ténél, nehogy valami akadás miatt hiába várj)
  24. Utolsó hét
  25. Köszi az eddigi segítséget! Azt esetleg valaki tudja, hogy kb mennyi időt vesz igénybe a megrendelés jóváhagyása?
  26. sagemcom

    Kb nyár közepe - végére esedékes. Remélem minden jól halad és akkor minél hamarabb. Gui, Fon, és pár apróságon kell még reszelni rajta hogy jó legyen. Hét elején egyeztettek a Sagemes kollégával jelenlegi csillagállás szerint
  27. Már megoldódott. A szolgáltató blokkolta az email fiókomat. Illetékteken spam küldés végett. Na ilyen sem fordult elő velem még sosem. Azt javasolták csináljak egy vírusírtást és feloldják a tiltást. Köszönöm a válaszokat.
  28. sagemcom

    Üdv! Kb mikor várható az új FW?
  1. További aktivitások betöltése