Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Today
  3. Gergő2

    Tv go hiba...

    Köszönöm szépen. Viszont sajnos hiába írom le, sajnos nem egyértelmű még mindig. A profilhoz, a fiókhoz, nincs köze a hibának. Ha bejelentkezési, és egyéb ilyen hibám lenne, akkor az alkalmazás elindulna, és ki írná, hogy rossz a belépési adatok valamelyik része, de addig nem jutok el, addig nem "tölt" be az alkalmazás. Korábban már kifejtettem, hogy nem a bejelentkezés a problémám, hanem az, hogy az alkalmazás bezárul az üzenet alatt, hogy az alkalmazás leállt. Az android logcat ellenőrzése a hiba arra utal, hogy rossz link van 03-20 19:16:37.615 14405 14405 E AndroidRuntime: Oka: java.lang.UnsatisfiedLinkError: A JNI_OnLoad hibás JNI-verziója a következő helyen található: "/data/user/0/hu.telekom.telekomtv/app_outdex.so.14pro0. ": -401 A készülékem a Xiaomi 14 kizárólag Android 14 arm64 rendszerrel
  4. Telekom szakértő

    Hyper OS

    Szia @Lacikaaa! Köszönjük a megkeresésedet! A szolgáltatók számára testreszabott készülék szoftvereket a gyártók készítik és adják ki saját ütemezésük szerint. Ezt a kiadási ütemezést a Magyar Telekom nem tudja befolyásolni és előzetes információink sincsenek róla. A gyártó által tesztelésre átadott szoftvert minden esetben mindössze néhány nap tesztelés után elfogadjuk vagy elutasítjuk attól függően, hogy találtunk-e súlyos hibát. Ezek után a szoftver publikálását is a gyártó végzi más tesztek eredményétől függően. A gyártó által tesztelésre még át nem adott szoftverekről nincs előzetes információnk, az elutasítások vagy azok oka pedig jogi okokból nem publikus. A fentiek alapján, sajnos a pontos időponttal kapcsolatban sincs információnk az új operációs rendszer forgalomba hozatala kapcsán. Megértésedet köszönjük! További kérdés esetén keress minket bizalommal! ^Zoltán
  5. Lacikaaa

    Hyper OS

    Sziasztok! nemrég vettem egy Redmi Note 12 5g telefont, és érdeklődni szeretnék hogy mikor jön meg rá a Hyper OS , mert ugy olvastam Xiaomi csoportokban hogy a telekom nem adja ki rögtön hanem leteszteli ,ez igaz? vagy hogy történik ez ?
  6. Szia @szegeslaci! Kérjük, hogy keress fel minket privát üzenetben az adataiddal (MT azonosító, elérhetőséggel - név + mobiltelefonszám) és a konkrét probléma leírásával, hogy továbbítani tudjuk illetékes munkatársainknak! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  7. Szia! Műszakis kollégáinktól az alábbi válasz érkezett: "Minden attól függ hogy onnan fogják-e behúzni az optikai kábelt is lehet hogy van más oszlopon is csatlakozó ez csak helyszínen derülne ki. Egyébként ha onnan fogják tudni bekötni kollegák megoldható lehet a behúzás a védőcsdőben. de ha valóban évekről van szó akkor sokminden változhat addig, így valóban nem érdemes jelenleg felmérést végezni. Költségoldalon ha ügyfél amúgy is védőcsövezik, úgy érdemes otthagynia egy behúzót, de nem biztos hogy azon keresztül meg tudjuk majd csinálni. De ha igen ez mindenképp meg könnyíti majd mindenki dolgát." ^Dániel
  8. Tegnap
  9. Köszönöm. Megpróbáltam (kikapcsoltam a megosztást, újaindítottam a routert, Próbáltam már a Router visszaállítsást gyárira is, de az sem segített, már tanácstalan vagyok teljesen
  10. Telekom szakértő

    Tv go hiba...

    Szia Gergő2! Privát üzenetedre is válaszoltunk, ahol további adatokat kértünk be. ^Andrea
  11. Kedves Sandor Maro! Folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél több címen legyenek elérhetőek korszerű szolgáltatásaink, ezért számos helyen végzünk hálózatfejlesztést jelenleg is. Azonnal választ kaphatsz honlapunkon ide kattintva, ahol pontos címed megadása után, bármikor tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, kérjük, iratkozz fel hírlevelünkre, így azonnal értesítünk, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. Köszönjük az együttműködésed! ^Andrea
  12. Udv! Azt szeretnem kerdezni, hogy mikor varhato halozatfejlesztes Hajduboszormenyben akarhol? Evek ota varjuk hogy valaki lepjen de nem tortenik semmi. Elore is koszonom a valaszt. Ui.: Elnezest az ekezet nelkuli betukert, angol kiosztas az oka. Udv.: Sandor Maro
  13. Gergő2

    Tv go hiba...

    Szia! Nincs köze a fiókhoz a problémának. Az alkalmazással van gond! Itt egy kép, az alkalmazás amint elindul ez jön fel: kép
  14. szaboadam

    Tv adás

    Üdv! Ha Smartbox-od van (Android-os box) és akadozik a TV adás, érdemes kipróbálni az alábbi videóban ismertetetteket, hátha segít: Illetve érdemes megpróbálkozni a Smartbox újraindításával is, ehhez hosszan megnyomva a Smartbox távirányítóján a bekapcsoló gombot, a megjelenő menüből válaszd az "Újraindítás" lehetőséget, majd várd meg amíg újra felépül a rendszer. Elképzelhető, hogy ezen módszerek valamelyikével sikerül orvosolnod a problémát. Ha mégsem, akkor ahogy @Telekom szakértő is említette marad a hibabejelentés.
  15. Telekom szakértő

    Tv go hiba...

    Szia Gergő2! Szakértőink visszajelzése alapján, ha nem eszköz specifikus a probléma, akkor az accountal lehet a gond, amit hibabejelentés formájában kezelünk. Próbálj meg egy számítógépen belépni a fiókodba, ha ott elindul a lejátszás akkor csak eszköz hiba lehet. Ebben az esetben pedig privát üzenetben várjuk megkeresésed, mert adataidra lesz szükség! ^Attila
  16. Telekom szakértő

    Tv adás

    Szia Judit! Hibabejelentés kapcsán azonnali segítséget kaphatsz ügyfélszolgálati elérhetőségeinken, illetve a m.me/TelekomHU linken. Természetesen itt a Fórumon is szívesen segítünk, de ezen a felületen több óra is lehet mire üzenetedre reagálni tudunk. Ha itt élnél a hibabejelentés lehetőségével, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az előfizető nevét, a szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítódat, valamint elérhetőségi mobilszámodat. Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel
  17. Telekom szakértő

    Tv adás

    Szia Judit! Hibabejelentés kapcsán azonnali segítséget kaphatsz ügyfélszolgálati elérhetőségeinken, illetve a m.me/TelekomHU linken. Természetesen itt a Fórumon is szívesen segítünk, de ezen a felületen több óra is lehet mire üzenetedre reagálni tudunk. Ha itt élnél a hibabejelentés lehetőségével, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az előfizető nevét, a szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítódat, valamint elérhetőségi mobilszámodat. Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel
  18. Roli82

    Előtörlesztés

    Szia. Ha befizetted egyben a törlesztőket, akkor még a vásárolt készülékért kapott kedvezményt is vissza kell fizetni ez a kötbér, így mondhatod fel. A kedvezmény mértékét az ügyfélszolgálat megtudja mondani.
  19. Utolsó hét
  20. Sanko

    Előtörlesztés

    Akkor ugyan úgy fizetnem kéne 2 évig a Sim kártyáért? Sehogy sem lehet lemondani?..
  21. Judit123

    Tv adás

    Akadozik a tv műsor,tudnának nekem a helyreállításban segíteni?
  22. Judit123

    Tv adás

    Akadozik a tv műsor,tudnának nekem a helyreállításban segíteni?
  23. Gergő2

    Tv go hiba...

    Ohh, reagáltak, ennek örülök. Nem készülék függő a dolog. Jelenleg Android 14 arm64 eszközöm van, egy Xiaomi 14 hyperos-sel, aktuális fejlesztői rendszerrel.
  24. Telekom szakértő

    Tvműsorújság

    Kedves Zsanett! Köszönjük szépen a jelzésedet, továbbítjuk illetékeseink felé, bízunk benne, hogy egy későbbi frissítéssel bekerülhetnek az általad hiányolt funkciók. Addig is egy gyors Google kereséssel számos információt találhatsz az interneten a téged érdeklő filmekről ^Dániel
  25. Tisztelt Telekom szakértő! Nagyon szépen köszönöm a választ, így már teljesen érthető a dolog! Ügyes üzletpolitika hogy a hűségidő teljesen értelmét veszítse. persze minden cég profitért dolgozik, ezért ez az ügyes szabályozás. Az én esetemben nem sok jelentősége van , mert decemberben megszűnik a sat tv szolgáltatás is! Tisztelettel : Gábor!
  26. Jankai Zsanett

    Tvműsorújság

    Miért ilyen ócska a műsorújság? Miért nem lehet megtudni a filmek műfaját? Miért nincs odaírva, hogy milyen gyártású a film? Azt is nehezen fogadtam el, hogy nincs műsoridőzítő, ami odakapcsol, ahol a beállított filmem kezdődik. A ***** sem volt nagy király, de legalább ezeket tudta.
  27. Más is járt úgy, hogy hiába ingyenes része a havi díjcsomagnak az HBO Max, mégsem enged regisztrálni, és hiába jelentem be minden pltaformon, egyszerűen képtelenek megtalálni a hiba okát és kapom az sms-eket, email-eket, hogy probléma megoldva, holott változatlanul nem tudok továbblépni a rendszeren, hiába kattingatok a regisztráció gombra (maga az HBO Max aktiválva van, erről is kaptam sms-t). Tehát fizetve van hónapok óta az HBO Max, holott elvileg ingyenesen járhatna a havi díjcsomagom részeként.
  28. Telekom szakértő

    Gyenge jel

    Szia Laura1! Mi is megerősítjük a szaboadam által leírtakat. Mi csak abban az esetben megyünk ki a helyszínre javításokat végezni, ha te előzetesen hibát jelentettél be, és az központilag nem orvosolható. Ilyen esetben kollégánk a bejelentésben megadott telefonszámon felkeresnek időpontegyeztetés céljából, és a megbeszélt időben érkezek ki a helyszínre elvégezni a javítást. ^Dániel
  29. Telekom szakértő

    Tv go

    Kedves Myuccsi! A TV2 alapvetően elérhető a Telekom TV GO szolgáltatáson keresztül, jelenleg pillanatban a kommentünk írásakor is megtekinthető élőben a Mokka című műsor, hogy egy közvetlen példát mondunk. Ugyanakkor a csatorna egyes műsoraira nem ad online közvetítési jogot, ezeknél látható a nyitó posztban látható üzenet. ^Dániel
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...