Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül   

  1. Ma
  2. sagemcom

    Utoljára a szoftot próbáltam, de akkor semmi nem változott. Most így néz ki a feltöltés. Pár hete a kábelhálózat gazdái voltak itt, mert éppen volt egy hibabejelentésem emiatt, akkor még egy csillapító tagot is beraktak a modem elé, mert akkora volt a jelszint állítólag, hogy az okozhatta a feltöltés eltűnését. Ma este pl egész jó a sebesség...
  3. Köszönöm!
  4. @Wolf72 Amennyiben az eszközeid miatt van ez a sebesség limitáció, akkor kb semennyit.
  5. Köszönöm a gyors választ! Egy ilyen beszerzésével mennyit javulna a helyzetem?:TP-Link Archer T4U AC1200...
  6. Üdv @Wolf72 Nagyon úgy tűnik, hogy az eszközök limitációja miatt vannak az adott problémák. Xperia Z2 egy nagyon öreg típus, nem tudom, hogy AC módban használod e vele az 5Ghz wifit, de ott sem több szerintem 200mbps-nél a linksebessége. A laptop wifi esetén 2,4Ghz lehet a wifi, a hálókártya peddig Fast Ethernet lehet, ezért lehet 90-100mpbs a maximuma és SSD lenne a minimum a hagyományos HDD helyett.
  7. Szép napot! 1000mbit/s előfizető vagyok ...szeretném megtudni,hogy mobillal mérve(Xperia Z2,snapdragon 801-3Gb memória) a wi-fi max letöltési sebessége 5Ghz re csatlakozva max 170mbit/s...notbooknál,ami egy i3 proci,2Gb memóriával rendelkezik 65mbit/s !Kábelen mérve ami Cat6 max 90 mbit/s normálisnak mondható e, ha igen mit lehet tenni a gyorsítás érdekében?...elnézést,ha valamit nem szakszerűen írtam!
  8. Üdv @Memi Természetesen a készülék szervíz hálózatához, ha a Telekomnál vetted, akkor bármellyik T-Pontban leadhatod.
  9. Sziasztok! Telefonomat decemberben ellopták, most kaptam vissza a rendőrségről a készüléket. Nem tudom használni a telefont, mert valószínűleg aki használta benne maradt a Google fiókban, így engem nem enged be. Ennek hiányában még telefonálásra sem tudom használni a készüléket. Hard reset nem segített. Van valakinek tippje, hová tudok fordulni a problémával? Válaszaitokat előre köszönöm!
  10. azt szeretném megtudni mikor és hol lehet megkapni a telefonkönyvet ha Én bélapátfalván lakom!
  11. Tegnap
  12. sagemcom

    Hard reset helyett sima reset ? Amúgy ilyen vissziránnyal nem csoda, hogy elvándorol a feltöltésed. Szép piros végig minden visszirány csatorna.
  13. Mai hír: Most már tényleg a felhőbe viszi a TV-t a Telekom - lecseréli a több mint tíz évvel ezelőtt elindított menedzselt IPTV platformját a Magyar Telekom - az eddig kötelező elemként kezelt beltéri egység eltűnhet majd a tévék mellől - a jövő év végére az összes jelenlegi IPTV tévé előfizető az új platformot fogja használni ... További információk?
  14. Üdv! SAMSUNG GX-MT730EK ennek a készüléknek van valami leírása? Pl hogy kell beállítani hogy mutassa a időt készenléti állapotban!
  15. Még nem jött rá senki hogy készenlétbe jelenjen meg a óra?
  16. És magyarul is végre: Gyökeresen megújítja tévészolgáltatását a Magyar Telekom, a cég a több mint egy évtizeddel ezelőtt bevezetett, mára rugalmatlan és elavult alapokra építkező IPTV rendszerét cseréli le egy modern felhőalapú megoldásra, elsőként a Deutsche Telekom csoport cégei közül. https://m.hwsw.hu/cikk.php?id=60253
  17. Jelen állás szerint:2019.04.18. Bár az applikációt még tavaly novemberben (2018) adták ki az LG tévékre! Viszont most 2019 április 15-e óta használható, hivatalosan is. A bejelentkezés és regisztráció működik. A képek, videók egyenként #tvalbum hashtaggel történő jelölése után, láthatók is! A mappás, a külföldön élő, vagy más rokonok által megoszthatóságról még nincs információ. Ez még folyamatban van! Még nem tudtak válaszolni...na nem a készítők, mert ők elérhetetlenek még mindig....Ha majd többet tudok, jelzem!
  18. Az elosztó volt a vétkes. A bejelentett hibára tegnap reggel hozott a szerelő egy Speedport W724-et és azóta minden megy mint a villám, az esti kikapcsolás után is. Remélem örökkön örökké így is marad. Mindenkinek köszönöm a segítséget!
  19. Üdv! Nem sikerült az adategyeztetésem mi ehet a hiba? (Másik lakcím és új szig igazolvány van,ennyi változás történt a múlt évhez képest)
  20. Szia @Encsi, Hiába vagy hű, sajnos a szolgáltatókat már ez nem érdekli - legalábbis eléggé így tűnik. És ez más szolgáltató esetében is igaz. Az is vicc a kék szolgáltatónál, hogy szerintük a mobilvásárlás már egyfajta kedvezmény... Milyen készüléket rendeltél? Említettem az előző hozzászólásban, nem lehet, hogy kifutott a készülék? Esetleg még azt tudnám javasolni - ha végképp nem megy a dolog -, hogy menj be egy üzletbe, és vásárold meg ott a készüléket.
  21. Szia Abit! A platina nem is számít,de régi, és " hű" az igen.Töröltük a régit, felvettük az újat, de ugyan úgy hibára futott a dolog. Valami rendszer hiba van nálam, nem is tudnak mit mondani. Számomra egy ilyen szolgáltatónál, ez teljesen érthetetlen, milyen rendszergazdák, akik nem tudják elhárítani a hibát már 1 hónapja, és megoldást sem tudnak rá.Szerinted?
  22. Hello @Álmos, nem egyértelmű, hogy hol és hogyan akadtál el, ezért vázolom, hogy hogyan kellene (és remélem, hogy segít) ha a Ténél van a tévé előfizetésed mellett HBO Pak vagy MaxPak csomagod, vagy külön veszel HBO GO-t, akkor elvileg van HBO GO-d ezt először aktiválnod kell a Té oldalán (ha friss az HBO vagy HBO GO csomagod, akkor várj egy kicsit, pár óra, pár nap lehet, én azt gyanítom, hogy itt és emiatt volt az akadás) aztán regelj az HBO GO oldalán
  23. Utolsó hét
  24. sagemcom

    Üdv! Nálam is egy ilyen eszköz van a koax végén. Az a problémám vele, hogy kb. 2-3 hetente eltűnik a feltöltési sebességem, és olyankor semmi más nem segít, csak a reset. Persze nem okozna problémát, ha az alapbeállításokat használnám, de így állandóan lehet a dolgaimat újra beállítgatni. Tudom, hogy lehet menteni a beállításokat és visszatölteni, de szeretem látni, mit is csinálok. A készülék adatai a csatolt képen vannak. Kérem, valaki mondjon valami jó ötletet mit kéne csinálni, hogy ne kelljen állandóan resetelni! Köszönöm!
  25. Szia @Encsi, Töröltesd a rendelésed, és rendeld meg újra. Az amúgy nem lehet, hogy egy már kifutott, raktáron nem lévő készüléket szerettél volna megrendelni? Platina szinteket tudtommal már eltörölték, de ez rendelés esetében amúgy sem számít.
  26. Mit lehet tenni, vagy mit kellene tennem, ha a szolgáltató belső hálozatán elkadt a megrendelésem, nem fut végig a rendszeren, és már egy hónapja senki sem tesz semmit. Az ügyintézők, többször megsürgették a HELP-DEsk- nél és ennyi .Régi platinakártyás ügyfél vagyok, de mivel ez a probléma csek 1 embert érint, nem foglalkoznak velem.Én csak várok, eltelt egy hónap, és sehol a megrendelésem.Igéreteket kapok, mindenki látja, hogy folyamatban van a megrendelés, de a hibát már a rendszergazdák nem javítják ki.Így áll minden. Tudna valaki tanácsot adni Ő hova fordulna reklamálni?
  27. Akkor ismét itt vagyunk! Egy VPS új szerver amiről levelezünk. Mindenki elfogadja a leveleket, no blacklist, kivéve mx.t-online.hu: Apr 17 16:33:46 sbp postfix/smtp[7459]: C15162840C3: to=<tibifoto@t-online.hu>, relay=mx.t-online.hu[84.2.46.11]:25, delay=2557, delays=2551/0.03/5.9/0, dsn=4.7.1, status=deferred (host mx.t-online.hu[84.2.46.11] refused to talk to me: 220-Source IP validation, please wait 421 4.7.1 <sbp.socialmedica.eu[163.172.148.242]>: Client host rejected: Access denied due to massive spamming (20170104)) Újból nagy öröm lenne a segítség! Áldassék...!
  28. Igen, működik! :-) A Battery Doctor értesítés tisztítója volt a "ludas". Hálásan köszönöm a segítséget!
  1. További aktivitások betöltése