Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. uzman

    Hálózat kiépítése

    A fenti posztban kattints rá a Telekom szakértő nevére, majd a boríték ikonra kattints.
  3. uzman

    Mobilnet IPv6 nem érhető el kívülről

    Üdv A legutolsó ismereteim szerint (de ebben @Telekom szakértő majd megerősít vagy megcáfol) a mobilinternet eszközök nem publikus IP címet kapnak. Másmilyen APN-t ne, csak a megadottat állítsd be.
  4. lukacszsolt

    Xbox game pass

    Ugyan ez a problémám, egy 400forintos valamit tudtam venni a telekommal xboxon de sajnos game passt nem tudok, a Microsoftban pedig nem mutassa a Telekom szolgáltatót
  5. lukacszsolt

    Game pass nem jó

    Sziasztok valaki tudna segíteni? Nem tudok venni game passt a telekommal, tegnap vettem 400forinos valamit Xboxo hogy megnézem jó-e de már se Visa, se MasterCard se telekommal nem tudok venni gamepasst valaki valami tipp?
  6. Sandor Maro

    Hálózat kiépítése

    Milyen mód(ok)on tudom privátban felvenni a kapcsolatot veletek?
  7. DaemonX

    TCL 98C7K készlethiány

    Tisztelt Telekom! Szándékosan a TCL 98C7K televízió miatt intéztünk nekem mobilelőfizetést (Dominóról váltva), mert így jelentős kedvezmény jár a megnevezett készülékre. A bolti illetékes tanácsára azonban meg akartuk várni az otthoni internet és TV-csomat bekötését is (mely pár nap múlva lenne esedékes), hogy maximalizáljuk az elérhető készülékkedvezményt. Azonban ma észrevettem, hogy elfogyott az említett TV készletről. Lesz a napokban, esetleg a következő 2 héten belül? Mert ha nem, akkor nem látom értelmét az előfizetéses, 2 év hűséges konstrukciónak, és visszaváltok Dominóra. Válaszukat előre is köszönöm.
  8. Tegnap
  9. Szia @TM9083! Kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk a pontos címedet (irányítószám, település, utca és házszám vagy emelet/ ajtószám), valamint a rendelési azonosítódat, hogy utánanézhessünk a lehetőségeknek. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia
  10. Udvozlom! A cimem szerint elerheto a optikai internet, leadtam a megrendelest, es amikor eljottek azt beszerelni, azt mondtak nem tudjak elvegezni a beszerelest mivel tul sok fa van az oszlop es a haz kozott, es hogy az szabalytalan, es nem vegeztek el a munkat. A kerdesem az lenne, ha az oszloptol a hazig (kb.55m) a foldbe melyen lerakok egy 16mm KPE csovet, abban bevezethetik az optikai kabelt a hazig az oszloprol? Koszonom elore a valaszt.
  11. Utolsó hét
  12. Üdv! Milyen APN-t állítsak be, hogy legyen normálisan használható publikus IPv6 címem Telekomos mobilneten? Jelenleg is oszt egy /64-es tartományt (jobban örülnék /56-nak). Ebből tovább osztottam az eszközöknek, kifelé irányban működik is tökéletesen, viszont befelé semmit nem lehet elérni. Helyi tűzfal szabályok megfelelnek, ugyan ezeket használom "otthoni" hálózaton is és ott működnek. Itt mi a szitu? Ezt megérdeklődtem ticketben is, de semmi visszajelzés nem jött sajna. -- Fix IPv6 prefixet lehet valahogy szerezni akár "otthoni" akár mobilnethez? Itt ugye arra nem lehet ráfogni, hogy azért nincs, mert nincs elég...
  13. Telekom szakértő

    HBO Max - Max

    Kedves @OZZY! Köszönjük az eddigi türelmed! Műszaki munkatársaink válasza alapján azt tudjuk javasolni a probléma megoldása érdekében, hogy az érintett boxot állítsd vissza gyári alapbeállításokra, majd ezt követően a Play Áruházból próbáld meg az HBO Max alkalmazást telepíteni. A visszaállításhoz ebben a videóban találsz segítséget: Gyári visszaállítás - Telekom TV segítség - YouTube Amennyiben ezt követően is probléma lenne az alkalmazás használatával, kérjük privát üzenetben küldd meg nekünk MT ügyfélazonosítód és a box sorozatszámát, hogy kollégáink jobban meg tudják vizsgálni, mi okozza a hibát. Együttműködésed köszönjük! ^Zsolti
  14. Szia Gyuri! Amennyiben a felújítás során tudjátok rendszerezni és rejteni a kábeleket, például kábelcsatornában, ezt magatok is megtehetitek. Abban az esetben, ha Telekom szakértő helyszíni munkavégzésére van szükség, úgy - mivel nem hibáról van szó - a munkálatokhoz a díjköteles egyedi szerviz szolgáltatásunkat tudod igénybe venni, mellyel kapcsolatban ide kattintva tájékozódhatsz. ^Erika
  15. Telekom szakértő

    HBO Max - Max

    Kedves Ozzy! A kérdésed kapcsán illetékes kollégáinkkal felvettük a kapcsolatot. Amint válasz érkezett tőlük, itt meg fogjuk írni, addig türelmed kérjük! ^Zsolti
  16. Kedves @Ákos82! Köszönjük a visszajelzésed! ^Zsolti
  17. Budapesti 120 éves társasházban felújítás során a teljes elektromos kábelrendszer ki lesz cserélve. Szeretnénk a telekom kábeleket amik eddig nem túl dekoratívan lettek felszerelve az évek alatt elrejteni, áthelyezni. Kit kell keresni ebben a témában? Köszönöm
  18. OZZY

    HBO Max - Max

    Android Tv szolgáltatásom és 2 STB modem eszközöm van. Android 12 alatt fut mindkettő. Az egyiken rendszer frissítés száma: 19.28 a másikon 19.33. A 19.28 alatt a HBO Max alkalmazás tökéletesen fut, a 19.33 alatt telepítést kér, amit ha elindítok, akkor kiírja, hogy az alkalmazás nem telepíthető. A gyorsítótárat már töröltem és a Google Play alatt is próbáltam. A fura az, hogy régebbi frissítés alatt tökéletesen megy, ha az "Alkalmazások" közül kiválasztom. A többi alkalmazás Netflix stb. szépen fut. Találkoztatok e már ilyen problémával.
  19. Ákos82

    Xiaomi 11 lite5g ne szoftverfrissítés

    Köszönöm.Mai nap megkapta a telefon a frissítést.
  20. Szia @Ákos82! Köszönjük a türelmedet! Meg is érkezett a válasz illetékes csoportunktól, ami szerint várhatóan 1-2 hét múlva lesz kiadva az új frissítés a gyártótól. Addig is kis türelmedet kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  21. Szia @Ákos82! Köszönjük a megkeresésedet! Illetékes csoportunkkal felvettük a kérdésed miatt a kapcsolatot, amint válasz kapunk, tájékoztatunk róla. Kis türelmedet kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  22. Szia @nylacika! Köszönjük a megkeresésedet! Az extra szívek gyűjtésére havonta van lehetőség a Magenta Moments menüben, a Szívegyenleg-et lenyitva (havi rendszerességgel frissülnek a kihívások). Elsőként meg kell nyitni a kihívásokat a Szívegyenlegnél, és ha teljesítve lett, akkor újra vissza kell térni a kihívásokhoz (le kell kattintani), és az akkor már sárgával jelzett, teljesített sornál látszik, ha egy kihívás teljesült. Előfordulhat, hogy egy-egy kihívás teljesítését csak később érzékeli a Magenta Moments program, így pár nap késéssel jelenhet meg, ezért kis türelmed kérjük! Weboldalunkon ide kattintva is találhatsz hozzá képekkel illusztrált segítséget. Amennyiben a fentiek szerint jártál el és még mindig nem íródtak jóvá a szívek, akkor kérjük, hogy privát üzenetben küld el a Magenta Moments-hez tartozó belépési azonosítódat, hogy a segítségedre lehessünk! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  23. Tisztelt Telekom! Érdeklődnék,hogy az említett telefonra melyik a legújabb frissítés.Nekem:1.0.15.0 UKOEUXM van. A telefon nem talál frissítést. Már elérhető rá a:2.0.3.0 UKOEUXM Telekomnál melyik a legújabb verzió? Köszönöm!
  24. Udvozletem! Eddig turtem, de most lefott a kave… Ugynevezett Gigaeros net 1000/200 elofizetessel rendekezem, Xbox One series X-en probalnek FC25 online PvP merkozeseket jatszani, ami az ingadozo, igen gyakran extrem magas ping miatt gyakorlatilag jatszhatatlan, masodpercekre all meg a jatek, aztan “gyorsitott felvetelben” probalja utolerni magat. Ez semmilyen formaban sem okes, de finommotoros, preciz mozdulatoknal egyenesen lehetetlen helyzetbe sodor minden meccsen. Havi 11ezer Forintert ez messze nem elegseges szolgaltatas. Kerem, hogy vizsgaljak ki a problema okat es haladektalanul orvosoljak azt. koszonettel: Medve Balazs
  25. Tisztelt Admin! Eddig a Magenta Momentsben tökéletesen jóváíródtak pontjaim, miután teljesítettem a kihívásokat. A tegnapi napon az alkalmazásban befizettem szokás szerint a havi számlámat, azoban a pontok azóta sem aktiválódtak, mindig azt mutatja, hogy a kihívás nincs teljesítve. Esetleg létezik megoldás ennek orvosolására? Üdv: Lacika
  26. Kedves SzantoEri! A fenti üzenetet nem Társaságunk küldte, a jövőben érdemes a küldő számára, a linkre és a furcsa megfogalmazásra figyelni. Amennyiben kérdésed merül fel, írj nekünk bizalommal! ^Szilvi
  27. Ilyen smst kaptam ezeket lehetne 99ft ért megvenni
  28. Kedves SzantoEri! Amennyiben a fenti pontgyűjtő akcióra gondolsz, igen, csalásról van szó. Pontokat már nem gyűjthetsz, de szíveket igen, ennek részleteit megtalálod honlapunkon ezen az oldalon. ^Szilvi
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...