Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Nekem is megjavult, bár nem minden eszközzel működik együtt, de a márkásabb, minőségibb eszközöket hibátlanul kezeli. És ez nekem bőven elég. Most már teljesen jó a készülék. Sejtettem hogy szoftver hiba de jó hogy nem küldtem be szervízbe...mert korábban is volt már szoftveres probléma.
  3. +36 30 808 0080 Erről a számról küldözgetik az akciós üzenetek garmadáját. Visszahíváskor: Ezen a számon előfizető nincs.
  4. A +36 30 9303100 számról hívogatnak és nem csak engem. Az interneten rengetegen tiltakoznak ez ellen. Vandával egyébként sem lehet normálisan kommunikálni. Magenta akcióban próbálnak készülékeket eladni. SMS-ékkel is zaklatnak. 🧐
  5. Tegnap
  6. Szia Ágnes72! Köszönjük szépen a türelmedet! A készülékeddel kapcsolatos friss információt megkaptuk illetékes kollégáinktól, mely szerint a Telekom oldaláról már elfogadtuk az OS3 szoftvert (2025. november 3-án). Azonban fontos tudni, hogy a publikálás már a Xiaomi feladata, amire sajnos nekünk nincs ráhatásunk. Érdemes figyelemmel kísérned a Xiaomi hivatalos csatornáit a szoftver megjelenésével kapcsolatban! Köszönjük a megértésedet! ^Gabi
  7. Szia @athew! Válaszoltunk neked privát üzenetedre, kérjük, hogy tekintsd meg. ^Lia
  8. Kedves @Balázs007! A hatékonyabb segítségnyújtás érdekében kérjük, hogy privát üzenetben küld el nekünk a weboldal pontos nevét és egy elérhetőségi nevet, telefonszámot is. Köszönjük! ^Lia
  9. Szia @Laca72! Ha jelenleg is gondot tapasztalsz, várjuk privát megkeresésedet a kért adatokkal. Köszönjük! ^Lia
  10. Kedves @Blackdog! Köszönjük a segítőkészségedet és a küldött linkeket. ^Lia
  11. Kedves @Anonymous.! Megpróbálunk ismét utánakérdezni, ehhez kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az MT azonosítódat és a diagnosztikai adatokat. Köszönjük! ^Lia
  12. írtam DM-ben nektek, majd nézzétek meg kérlek
  13. Szia @Ágnes72! Kérdésedet továbbítottuk illetékes munkatársainknak. A válaszukig türelmedet kérjük, köszönjük! ^Lia
  14. Üdvözlöm! Rendelkezem egy weboldallal,mely a vállalkozásom fő marketing eszköze. www.****************.hu sok vendégünk panaszkodik,hogy Tcom hálozatból nem tudják megnyitni az oldalunkat mert tiltva van. Az oldal vírusmentes,folyamatosan kezelve van, de voltak vele problémák. A forgalmunk viszzaesett, mi erre a megoldás kihez kell fordulni. Köszönöm,Somos BAlázs
  15. Utolsó hét
  16. Laca72

    Tv go másodlagos képernyő hiba tableten

    És a tablet a Xiaomi 6pad ami a Telekomnàl lett újonnan vàsàrolva anno,hibátlan müködik ,kivéve hogy ez a hiba forrás nemrég beütött.
  17. Laca72

    Tv go másodlagos képernyő hiba tableten

    Ez màr megtőrtént többször is,jeleztem,vizsgàltàk nem talàltak hibàt , érdekesség mobilon se ment ott sikerült megoldani,csak akkor tabletre nem tudtam rànézni ,ezen a mai napig fentàll a hiba ,bàr volt egy alkalom érdekes mód azóta hogy müködött mindhàrom app majd rà màsnap màr megint egyik sem ,miközben semmi nem lett ellàlitva.
  18. Szia @Laca72! Elsősorban kérjük, hogy töröld a Telekom TV GO alkalmazást a készülékedről, majd telepítsd újra. Amennyiben továbbra is hibát tapasztalsz, jelezd nekünk privát üzenetben az MT azonosító és a kapcsolattartó mobiltelefonszám megadásával és segítünk. Köszönjük együttműködésedet! ^Lia
  19. Szia @Laca72! Elsősorban kérjük, hogy töröld a Telekom TV GO alkalmazást a készülékedről, majd telepítsd újra. Amennyiben továbbra is hibát tapasztalsz, jelezd nekünk privát üzenetben az MT azonosító és a kapcsolattartó mobiltelefonszám megadásával és segítünk. Köszönjük együttműködésedet! ^Lia
  20. Telekom szakértő

    Dunavarsány optikai kábel

    Szia @Dank35! Hálózatunk korszerűsítésével kapcsolatban azonnal választ kaphatsz honlapunkon: https://www.telekom.hu/webshop/szolgaltatasok/internet/otthoni/halozatfejlesztes, ahol a pontos címed megadása után tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről, illetve választhatsz az aktuálisan elérhető szolgáltatások közül. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, feliratkozhatsz értesítőnkre, melyben jelezzük, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. ^Lia
  21. NEM MEGY :-( Tegnap kaptam meg én is ezt a routert. Bár az említett leírásban semmi nincs róla, azért természetesen nem egy nagy kaland rádugnom és a beállítási felületen bekapcsolni. Viszont sajnos sehogy sem tudom elérni windows 11 alól (sem). Tehát az USB eszköz menüpont alatt az Általános fülön látszik a HDD partíciója, fájlrendszere, mérete: /dev/sda2 NTFS 2794.39 Gb A naranccsal jelölt "To view and manage the mass storage contents, under Windows you can open your Windows Explorer and type \\home in the address bar." természetesen nem működik, a \\home -ra nincs semmilyen válasz, de mondjuk nem is vártam... A Háttértár fül alatt a USB tárolóeszköz alatt a Megosztás be van kapcsolva, alatta az írt "\\mygateway\Data" természetesen nem működik szintén, de a "\\192.168.0.1\Data" már igen! Viszont szintén természetesen felhasználónevet és jelszót kér. Ezt a My Media fül alatt kellene tudnom beállítani. Ha itt a bekapcsolt Fájlmegosztás alatt a Data gombra kattintok, akkor már látom is a felhasználó beállításokat. Alapesetben már van egy Telekom-USB felhasználó, a jelszavát azonban nem ismerjük. Próbálkoztam a Telekom-USB-val, hátha ugyanaz, de nem. Ekkor beállítottam egy felhasználót, annak adtam jelszót is. Nem tudom, hogy a jobb oldalon kell-e beállítanom mappát beállítanom, mert ha megpróbálok valamit, akkor felugrik egy ablak Mappa kiválasztása címmel, abban látom a Data előtt a háromszöget (nyíl), de ha arra rákattintok, akkor a háromszög (nyíl) már ugyan lefelé mutat, de nem mutat semmilyen mappastruktúrát. És mondanom sem kell, hogy nem fogadja el az új általam beállított felhasználó jelszavát. Van esetleg fájlrendszer megkötés? Nem ismeri az NTFS-t? UPDATE!!!! Ha valakinek nem megy, akkor itt van egy működő leírás: https://logout.hu/bejegyzes/telekom_router_fapados_nas_tarolo.html A LÉNYEG: A jelszó nem lehet más csak 8 db karakter ééééés, bár erről nem szól a leírás, nekem nem sikerült máshogyan csak számokkal! 🙄
  22. Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogy a Xiaomi 15T pro mikor kapja meg a rendszerfrissítést? Sok helyen olvastam,hogy megkapták már és,hogy elvileg ezek a készülékek kapják meg első körben a HyperOS 3, Android 16. Ágnes
  23. A World of Tanks: Modern Armor műszaki szakemberei az általam jelzett problémák és a PingPlotter diagnosztikai eredményei alapján egyértelműen arra a következtetésre jutottak, hogy a hiba az internetszolgáltató oldalán jelentkezik. Ennek megfelelően alternatívaként kipróbáltam a játék futtatását ****** mobilinternettel, amely első alkalommal, mindenféle probléma nélkül működött. A Telekom ügyfélszolgálata a rendelkezésemre álló diagnosztikai adatokat és az általam leírtakat továbbította a műszaki csoport részére további vizsgálatra, azonban a visszajelzésük számomra meglehetősen ellentmondásos volt: állításuk szerint „nem tapasztalható központi hiba”. Szeretném kérni, hogy a szolgáltató mielőbb vizsgálja ki és javítsa a problémát, vagy nyújtson érdemi megoldást az érintett ügyfelek számára, mivel a hiba már hosszabb ideje fennáll.
  24. Anonymous.

    Wargaming Vs Telekom

    Nálam is ugyanez a probléma jelentkezik, ugyanezzel a hibakóddal, az időpontok is stimmelnek. A World of Tanks: Modern Armor műszaki szakemberei az általam elmondottak és a PingPlotter diagnosztikai eredményei alapján egyértelműen azt jelezték, hogy a hiba az internetszolgáltatónál keresendő. Ennek megfelelően kipróbáltam a játékot ****** mobilinternettel is, és érdekes módon első próbálkozásra, hiba nélkül elindult. A Telekom ügyfélszolgálata a teljes diagnosztikai anyagot és az általam elmondottakat továbbította a műszaki csoport felé további vizsgálatra, azonban a visszajelzésük meglehetősen ironikusra sikerült: szerintük „nincs központi hiba”.
  25. Tv go alkalmazás tableten ,műsor indítására kattintva ezt írja ki másodlagos képernyőt észleltünk.A folytatáshoz távolítsd el és próbálkozz újra . Érdekesség hogy a HBO max ,és a skyshowtime se müködik ugyanitt hibát jelezve ,de például tegnapi nap meg ment mindhárom alkalmazás és semmi nem lett változtatva ,ma már megint nem .Gyári visszaállítás,appok törlése újratelepitése sem segített .
  26. Tv go alkalmazás tableten ,műsor indítására kattintva ezt írja ki másodlagos képernyőt észleltünk.A folytatáshoz távolítsd el és próbálkozz újra . Érdekesség hogy a HBO max ,és a skyshowtime se müködik ugyanitt hibát jelezve ,de például tegnapi nap meg ment mindhárom alkalmazás és semmi nem lett változtatva ,ma már megint nem .Gyári visszaállítás,appok törlése újratelepitése sem segített .
  27. Megkéneoldani

    Wargaming Vs Telekom

    Szép jó estét. Idestova lassan egy hónapja küzdők/küzdünk/ a World Of Tank consol verziójával és egymásra mutogat mindenki,de megoldás még mindig nincs. Kedves Technikusok arra kérnék választ hogy: 1: hogy lehet...délelött tudok játszani...15 óra után szerverkapcsolódasi hibával nem enged be/E:L0A hiba/ majd késő este megint jó szokott lenni??????.Hotspotról sem jó. 2: minden más szolgltatóval/***.******/ simán elérhető a WOT console szerver??????? Ráadásul a Facebook World of Tank Magyar Kőzősségi oldala tele van ugyan ezzel a problémával küzdőkkel akik ráadásul jelezték ezt a telekom felé hetekkel ezelőtt....nem történt semmi.
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...