Minden aktivitás
Ez a folyam magától frissül
- Az elmúlt órában
-
Kedves Barna, Előre is köszönöm a segítséget! A napokban megérkezett a legújabb frissítés a boxra, azonban a hiba továbbra is fennáll. Bízom benne, hogy sikerül mielőbb megoldást találni erre a problémára. Üdvözlettel: Krisztián
- Today
-
Bizony időszerű lenne már hogy a Smart Tv-mre is lehessen telepíteni a Telekom Tv Go alkalmazást !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Miskolci13 belépett a közösségbe
-
jud belépett a közösségbe
-
Nagy György belépett a közösségbe
-
T. Telekom ! Nem tudom, mi történt, de kb.két hónapja az e-mailjeim "nem találnak célba" ill. a címzett visszautasítja az átvételüket. Ezekben a levelekben, mellékletként fotókat küldtem at RTL időjárás jelentésekhez. Onna vettem észre, a problémát, hogy egy generált levéllel, megköszönték a beküldött fotókat. Ez a jelzett idő óta elmaradt. Próbáltam egy másik e-mail címről is - ***********@gmail.com- fotókat küldeni, de ott meg ezt a hibaüzenetet kaptam. Ehez sajnos nem értek!!! - " A távoli szerver a következő hibát adta vissza: '550 5.7.509 Hozzáférés megtagadva, a küldő t-online.hu domain nem felelt meg a DMARC ellenőrzésen, és a DMARC szabályzata elutasítás.' " MIt lehet tenni ? Üdvözlettel: Nagy György Válaszukat köszönettel a *********@t-online.hu e-mail címre várom.
-
TamaS-51p62KXh belépett a közösségbe
- Tegnap
-
jardesz elkezdte követni Telekom szakértő-t
-
jardesz belépett a közösségbe
-
gabo77 belépett a közösségbe
-
Tisztelt Telekom! Csatlakozom azokhoz, akik jelezték, hogy nem tudnak a játékkal játszani. Már közel három hete nem lehet belépni sem a játékba, sem a Wargaming oldalára, még mobilról sem. Szeretnék mielőbbi megoldást kérni Önöktől, hiszen az év egyik legnagyobb eseménye zajlik a játékban, és nem szeretnék lemaradni róla. Köszönettel!
- Utolsó hét
-
WargamingPlayer belépett a közösségbe
-
tisztelt fórumozók, Telekom/T-online szakértők, Wargaming jatékok (WorldofTanks, WorldofWarships, stb) nem működnek sajnos a TELEKOM routerével mert az blokkolja a portokat. Kérdésem, hogy hol és hogyan tudom ezt a problémát megoldani? A roterre belépve az AccesControl menü alatt van a Port Forwarding de a kérdéses játék nem szerepel a kiválaszthatóak között. Lehetőség van saját szabályt hozzáadni Add Rule ikonnal, de ennek mikéntje számpmra ismeretlen. Nagyon hálás lennék, ha ebben tudna valaki segíteni. Előre is köszönöm üdv TR
-
Telekom szakértő elkezdte követni Régi vonalas - matáv- készülékek leadása -t
-
Régi vonalas - matáv- készülékek leadása
question válaszolt Telekom szakértő Istvan57 bejegyzésére, itt: Egyéb készülékek
Szia Istvan57! A használt készülékeket (pl. telefont), akkumulátorokat lehetőséged van leadni, a Telekom üzletekben. Az eszközöket a külön erre a célra rendszeresített és feliratozott tárolóba dobhatod, vagy az ügyfélkiszolgáló pultoknál adhatod le, és igényed szerint, a helyszínen átvételt igazoló bizonylatot is kiállítunk. A XVII. kerületben, a Tesco Pesti út, a 1173 Budapest XVII. ker., Pesti út 5 - 7. címen áll rendelkezésre. ^Kata -
World of Tanks: Modern Armor E:LOA
question válaszolt Telekom szakértő Anonymous. bejegyzésére, itt: Gaming
Szia Nagyak! Kérjük, írd meg privát üzenetben az MT azonosítódat és a mobilos elérhetőségedet, hogy továbbíthassuk műszaki kollégáinknak a kérdésedet. ^Kata -
Üzengető, hívogató *****
topic válaszolt Telekom szakértő Laci007 bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Szia Laci007! Cenzúráról szó sincs, csak adatvédelmi kötelezettségünknek teszünk eleget. Elnézést kérünk a félreértésért! Az előző két bejegyzésedben megadott számok a mi számaink, itt tudod ellenőrizni őket honlapunkon. Ha nem szeretnéd szeretnéd, hogy ajánlatainkkal megkeressünk, kérjük, eszerint módosítsd a beállításaidat a Telekom fiókodban. A honlapon vagy az appban teheted meg, hogy átállítod a nyilatkozataidat. a megkeresésekre vonatkozóan. ^Kata -
Szia Kissbady77! Köszönjük a pontosítást! Kérjük, a a sorrendet pontosan betartva, áramtalanítás, és pár másodperc várakozás után indítsd újra a központi egységet, és ha azon minden led lámpa a szokásos módon világít, akkor a beltéri egységet is. Ha nem oldódik meg a probléma, kérjük, írj privát üzenetet, amiben megadod az MT azonosítódat és egy mobilos elérhetőségedet, hogy továbbíthassouk kivizsgálásra az ügyet. ^Kata
-
Nagyak elkezdte követni World of Tanks: Modern Armor E:LOA -t
-
Nálam ugyanez a probléma, én (és a fiam) Xboxról játszanánk. Egyikőnknél sem indul el. Mivel nálam két internet van, a másik D***, ha oda dugom át a konzolokat (egyébként mindkettő vezetékkel csatlakozik, nem használok WiFit), elindul mindkettő konzolon a játék, a Telekom hálózatán pedig egyiken sem egyikőnk accountjával sem! Kérem én is a Telekomot, feküdjön rá a problémára, mert egészen biztosan ott van valami a háttérben! Egyébként régebben ment, de azt nem tudnám megmondani, mióta tapasztalom ezt az anomáliát. Gondolom, valahol valamit frissítettek (akár az én routeremen, akár központilag), vagy átkonfiguráltak valamit, ami ezt eredményezte.
-
Nagyak belépett a közösségbe
-
Kiegészés: Zsolti! Talán nem NTibor lesz az éjszakás, aki a neki nem tetsző dolgokat most is cenzúrázza, mire eljut hozzád. Így nem fogod hiányolni azt, ami tegnapi levélben eredetileg szerepelt. Én is dolgoztam olyan multinál, ahol az ügyfelek, dolgozók problémáinak információit megakasztották alsóbb szinten, hogy ne nekik kelljen megoldani, amit elcsesztek. Ebből lettek azután az előre jelzett problémák, és ezek következtében a megérdemelt kirúgások. Ezt segítő szándékkal írtam. Laci007
-
Zsolti! A telefonszámokat elküldtem. Mindegyik szám Telekomos Magentás készülékajánlgatásról szólt. A számokat NTibor törölte ki, azaz csillagozta, ahogy az unintelligens mesterséges női hang V… nevét is. Gondolkodom, hogy a cenzúrázó szolgáltatót, és a Magentát lecserélem. Így talán a mesterséges, automata női hang, akivel nem lehet normálisan kommunikálni nem zaklat tovább. Attól, hogy a fórumon ekkora a cég általi cenzúra, legalább az illetékes vezetőket kellene, lojalitásból tájékoztatni, az ügyfelek által jelzett bosszantó problémákról, amik nem javítják a vállalat imidzsét. Javaslom a mellékletet is megnézni! Laci007
-
Kissbady77 elkezdte követni Smart box -t
-
Csak a képen látható módig megy és nem tölt tovább múlt héten még ment Ez a funkció a telefonon a YouTube a videa Videók le játszását tv n keresztül most nem megy Mit lehet erröl tudni Köszönöm a választ
-
Szia Kissbady77! Köszönjük szépen a megkeresést. Szeretnénk kérni egy pontosítást, hogy milyen tartalmat próbálsz kivetíteni, illetve a művelet során kapsz esetleg valamilyen hibaüzenetet? ^Barna
-
Telekom TV SmartBox – SPDIF hangkimenet hibás formátum / hangkimaradások (Samsung HW-B450)
question válaszolt Telekom szakértő Kanesz bejegyzésére, itt: TV
Szia Kanesz! Kérdéseiddel kapcsolatban felvettük a kapcsolatot illetékes műszaki területünkkel. Ahogy kapunk visszajelzést, úgy azonnal tájékoztatni fogunk. Addig is kis türelmedet kérjük. ^Barna -
Kácsor Józsefné belépett a közösségbe
-
samsungról(elromlott) sencorra. sok kábelt vettem le a samsungról, de sencorra nem tudom elhelyezni. Erzsi
-
Üdv van két db smart box valamiért nem engedi egyik sem a ki vetitést edig müködött mi lehet a hiba
-
Tisztelettel érdeklődöm, hogy Budapest 17. kerületben hol adhatom le a régi, de működőképes (siemens) vonalas telefonokat - 2db? Valamikor a matáv volt a szolgáltató. Címet kérek, előre is köszönöm.
-
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni egy meglehetősen bosszantó problémával kapcsolatban. A Telekom TV SmartBox SPDIF (Toslink) kimenetét próbálom használni, hogy összekössem egy Samsung HW-B450 soundbarral. A gond az, hogy a SmartBox láthatóan rosszul definiálja az audió formátumot, aminek következtében 2–3 másodpercenként megszakad a hang. Teljesen használhatatlan így... A box beállításaiban korábban elérhető volt a PCM vagy Bitstream audiómód választási lehetőség, most viszont ez eltűnt. Jelenleg csak a "Térhangzás" menü van, ahol Automatikus / Soha / Kézi opciók választhatók, de egyik sem oldja meg a hibát. HDMI CEC ki-be kapcsolása sem segít. Kézi módot választva pedig még csak listát sem ad, amiből ki lehetne választani a formátumot. Teszteltem már: 2 különböző Toslink kábellel HDMI audio extractorral 2 külön SmartBox-szal (mindkettőn ugyanaz a hiba jelentkezik) A soundbar biztosan nem hibás, mert TV-ről és PC-ről hibamentesen működik ugyanazokkal a kábelekkel, egyszerűen csak nem tudja feldolgozni azt a jelet amit a box rá erőltet. (A soundbar HDMI-t nem fogad, így az nem opció, csak Toslink vagy Bluetooth.) A kérdéseim: Miért nem döntheti el a felhasználó, hogy milyen hangformátumot szeretne a boxból? Miért vették ki a PCM / Bitstream választási lehetőséget, amikor ez egy alap, régóta használt technológia? Tervezik-e visszahozni ezt a beállítást, ahogy az az előző szoftver verzióknál/boxoknál elérhető volt? Három hete keresem a megoldást, már a hajam hullik tőle, a Telekom ügyfélszolgálat pedig sajnos nem tudott érdemi támogatást nyújtani, annak ellenére, hogy a hivatalos online Telekom videókban még mindig szerepel, hogy van PCM beállítás. Miért került ez a beállítás eltávolításra, és lesz-e rá megoldás? Köszi előre is minden segítséget!
-
Kedves @kalasz! Teljesen jogos a jelzésed, és elnézést kérünk a hosszú csendért. Tudjuk, hogy külső szemmel úgy tűnhet, mintha nem történne semmi, de biztosíthatunk róla, hogy a háttérben nem állt meg a munka. Az elmúlt hónapban is folyamatosan dolgoztunk a bevezetésen. Sajnos a helyzet változatlan abban a tekintetben, hogy a partnerekkel való együttműködés szigorú szabályai miatt továbbra sem oszthatunk meg konkrét dátumot vagy verziószámot az RCS funkciók érkezéséről. Ez az oka a hallgatásnak, nem pedig az, hogy feledésbe merült volna ez a nagyon fontos fejlesztés. Természetesen, amint a szolgáltatás elindul, arról a hivatalos kommunikációs csatornáinkon (pl. Facebook oldalunkon, weboldalunkon vagy sajtóközleményben) azonnal tájékoztatást adunk majd. Érdemes ezeket figyelni a friss hírekért. Köszönjük szépen a megértésed és a türelmed! ^Zsolti
-
És ismét eltelt egy hónap...
-
kalasz elkezdte követni RCS iPhone készüléken -t
-
Telekom szakértő elkezdte követni Üzengető, hívogató ***** -t
-
Üzengető, hívogató *****
topic válaszolt Telekom szakértő Laci007 bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Szia @Laci007! Köszönjük a jelzésed! Sajnáljuk, hogy ilyen nem kívánt hívásokat és üzeneteket kapsz! Ha egy konkrét számról érkeznek ezek a hívások és sms-ek, a legjobb védekezés ellene, ha a telefonodon blokkolod a számot. Emellett érdemes lehet a számod titkosítani, hogy a tudakozóból ne legyen az megtalálható. Ebben bármely ügyfélszolgálati elérhetőségünkön tudnak Neked segíteni a munkatársaink. Ahhoz, hogy a bejelentésed továbbítani tudjuk illetékes csoportunknak, kérjük, privát üzenetben küldd meg nekünk a hívások/sms-ek adatait. Együttműködésed köszönjük! ^Zsolti -
T Phone 2 5G Bluetooth hiba
question válaszolt Telekom szakértő Gery19871130 bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Kedves @Gery19871130! Köszönjük a visszajelzésed! Örülünk, hogy frissítést követően megoldódott a probléma! Reméljük, hogy a továbbiakban is hibátlanul fog működni a készüléked! ^Zsolti -
Xiaomi 15 ultra rendszerfrissítés
question válaszolt Telekom szakértő Barsi Péter bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Kedves Dávid! Köszönjük a jelzésed! Ha kérdésed adódna, nyugodtan írj nekünk itt vagy privát üzenetben. ^Zsolti
