Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Tatár Jeromos

Tag
  • Tartalmak

    7
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Tatár Jeromos eredményei

Tudóspalánta

Tudóspalánta (3/13)

  1. A hozzászólásokból pontosan kirajzolódik az az alapprobléma ami miatt írtam. Hogy a Telekomnak egy csomó száma van amiból üzenet küld az ügyfeleknek, és amikor megkérdezem, hogy melyik a hivatalos akkor nincs rá válasz. És ahelyett, hogy a telekom kommunikációs csődjét látnánk benne, személyeskedő piszkálódások mennek, hogy mindenki "*****" aki sms-t kap a Telekomtól, meg csak egy szám az üdvözítő. NINCS egy olyan szám amire rámondja a telekom, hogy ettől kapod a hivatalos értesítést. nekem az alábbiakról jött az elmúlt 2 évben: 30 9303100 - amikor valami szerződést módosítok akkor innen jön az értesítés; 1414 - T-home díjtartozás értesítő 30 3444025 - hiba bejelentés 30 8080180 - a ***** kérdései, hogy az 50 hiba bejelentés után is megtudja mennyire vagyok elégedett velük; 30 8080080 - ajánlatok és készülék biztosítás; 1430 - adategyenleg 30 3440970 - adatroaming értesítés 1412 - T-home díjtartozás értesítő (ezzel gyűlt meg a bajom, mert azonos időszakra más jött mint a 1414-ről) 30 8080530 - panasz vizsgálat értesítés 1400 - telekom üzleti online önkiszolgáló jelszó generálás 30 9881001 - Valami SIM telepítést kértem tőlük és erről a számláról értesítettek az elkészültéről; Ezek mind mind telekomos számok ahonnan beazonosítható üzenetek jöttek, konkrét és aktuális ügyekben, azonosító számokkal. Egyik sem csaló sms.
  2. A 1430 a t-mobilé, a 1412 és 1414 pedig a t-homehoz tartozik, ezzel semmi gond nincs. sima számla értesítő, számmal, összeggel és befizetési határidővel. Rendes telekom magyarsággal. Ezekről a számokról számla értesítés jön, a root által említett 36303444025-ről a műszaki bejelentésekkel kapcsolatban kapok üzenetet amiből jó sok van:(. Most végig is néztem, hogy szóba került A 30 3444025-ről 50 smsem van, ami hibákhoz köthető (pl.). Az egész telekom problémám egy teljesen használhatatlan t-home szolgáltatásból fakad. Amikor egy éven keresztül nem volt használható a net (és így a tv sem) akkor elkezdtem a számlákat kifogásolni és kötbérezni. A T embere mérte ki hogy 10.000 adathiba volt /perc, fixen T hálózat hiba miatt. Amikor a számlákat kifogásolni és kötbérezni kezdtem azt nem tudta a rendszerük kezelni ezért kaptam az egyik telekomos számról egy x összegű figyelmeztetést amiben volt egy y határidő, a másik számról pedig egy 2x-s számla értesítőt amiben volt egy y-2hét határidő. Így pedig nehéz volt megállapítani, hogy most hogyan állunk, ehhez hozzájön a szokásos 45-50 perces telefonos ügy(etlen)intézés és a soha meg nem válaszolt levelek. Aztán amikor korlátozták a home szolgáltatást, akkor felkaptam a vizet, mert nem akkor járt le a számla amikor Ök gondolták, és nem is akkora számla. Így jutottam el oda, hogy a csaló telekomos levelek (amik mennek automatikusan a kukába, "mert ***** azért nem vagyok") semmivel nem nagyobb lehúzás , mint amit a telekom az ügyfeleivel csinál annyi a különbség, hogy a csalók 3-4 ezer forintot akarnak elkérni a t számla meg 17-24k között mozog, és Ők sem szolgáltatnak.
  3. Végtelenül bölcs, okos, ravasz és jóstílusú root! Mindkét szám a telekomé, ezt Ők is elismerték. A panaszomat elfogadták és jóvá írták azokat a díjakat amit megkifogásoltam. Sőt azt is elismerték, hogy az üzeneteket a rendszerük küldi automatikusan és nem tudják az egyedi ügyekben ezt áthangolni, ezért lett ellentmondásos két telekom üzenet. Azzal nem tudnak a mai napig mit kezdeni, hogy megelőzendő az ilyen eseteket rákérdeztem, hogy mostantól melyik számuk az amelyikről ha üzenet kapok akkor az a hivatalos. Ezzel a névvel nehéz személyeskedni, hogy root! Ezért kívánok neked hosszú és bölcs életet, ne kelljen sunyi, álnevek mögé bújó emberekkel vitatkoznod, mint pl. nekem.
  4. @root 1412 és a 1414-es telekom számról kaptam egymásnak ellentmondó sms-t. Aztán az ügyintéző, ugyanolyan "kedves és segítőkész" volt mint kb. te. De ez a T-től szakmai rutin:( Szóval a mai napig nem árulta el, a T. hogy melyik számáról érkezett sms-t kell nekem "elhinnem"! Pedig rákérdeztem szóban, írásban és elektronikus felületen is. A T. legalább nem süllyedt olyan mélyre mint a te sítlusod!
  5. @btz @root Nagyon viccesben toljátok! Augusztus 22-én feltettem írásban 5 kérdét, és kértem 5 választ rá, ebből három kérédsre egy-egy négyjegyű vagy tízjegyű számot kellett volna csak megadni, a többiben pedig egzakt választ adni. Ha elolvassátok a levelemet kellő figyelemmel akkor ti is megérthetitek, hogy a korlátozás ténye/oka irreleváns arra a kérdésre, hogy augusztus 22-óta egy csalással kapcsolatos konkrét kérdésben miért nem tud a telekom válaszolni. És itt sem válaszol senki, csak további kérdéseket tesztek fel.
  6. Ha Telekom lennék, akkor 1. kommunikálnék az ügyfelekkel, 2. nem nézném hülyének Őket, és akkor ilyen egyszerű adathalász/csaló emilekről nem hinné senki, hogy T-s, 3. ha feltesznek egy kérdést akkor válaszolok rá. @root íme a levelem, nem az első és nem az utolsó amire érdemi válasz nem jött! A telekom nagyobb szélhámos, mint azok akik pár ezer forintot húznának lenne a semmire, mert a T szintén a semmire húz le ennél sokkal nagyobb összegre:
  7. Forog a fórumokon, hogy a telekom nevében számos csaló e-mail kering. Én jó pár hónapja részletes levelet küldtem ez ügyben a Telekomnak, de semmi választ nem kaptam! A telekom bénázással, elérhetetlenségével, általános rossz minőségű szolgáltatásával, dilettantizmusával nem tesz semmit a csalók ellen, sőt kifejezetten táptalajt ad a hasonló csalásoknak!
×
×
  • Új...