Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Szak1

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Szak1 posztolt

  1. 8 órája, gebharde írta:

    Mostanában nálunk is ez megy, modemcsere volt, és nem oldódik meg...

    Kijott egy Telekom technikus, es ujracsinalta a toldasokat, oszloptol egeszen a modemig. A jelminoseg sokkal jobb lett (kb. 10dBm kulonbseg), de a problema pont ugyanolyan maradt. Termeszetesen a technikus ottlete alatt tokeletes volt a ping (mivel ujrainditas tortent), de kovetkezetesen 24 ora alatt elromlott. Ilyenkor maga a modem webes felulete is majdnem egy percig toltott.

    Sajnos a megoldas optikai kabelre valtas lett D. nevu szolgaltatonal, ertelem szerint uj modemmel. Javaslom, hogy verd az asztalt, es hangsulyozd, hogy a problema a modemmel van (koax kabelt kihuzva, azaz internetrol levalasztva is marad a magas ping ujrainditasig)

  2. Lasd csatolt fajl. Mind a lezart, mind a folyamatban levo rendelesek uresek. Eddig legalabb harom webes rendelesem volt, a legutolso a napokban. A hibat jeleztem, az ugyintezo valami "hat igen, neha vannak problemak" valasszal levakart. Nektek megjelennek a rendelesek?

    (A dolog jelentosege, hogy az egyik megrendelt opciom nem lett teljesitve, es mivel ez a szegmens rossz, nincs bizonyitekom, hogy mit rendeltem.)

    2018-02-13 16_56_59-Rendelések, értesítők.png

×
×
  • Új...