Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

buub

Tag
  • Tartalmak

    5
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit buub posztolt

  1. 17 órája, OldMike írta:

    @buub 

    Nálam az Ethernet csatlakozónál folyamatosan világít egy zöld LED, mellette egy másik időnként villog, pedig most csak készenlétben van a box. Be tudtad jelenteni, és történt már valami?

    @OldMike igen  ejelentettem először személyesen bementem egy üzletbe elmagyaraztam hogy mi a szitu és a képeket is megmutattam hogy ne azt gondolják megint csak egy olyan bejelentés ahol csak nincs bedugva valami. El is indult a hiba feldolgozása 2 óra múlva kaptam egy SMS-t hogy nem találtak hibát az eszközben sem a szolgáltatásban, viszont a helyzet változatlan... Aztán hívtam a1414-et szintén elmondása a lényeget és hogy box cserét szeretnék kérni, erről a második hibajelentésről még nincs fejlemény egyenlőre csak várok. 

  2. Esetleg egy box resetelés? a  hátulján ott van a kis gomb bár nem tudom hogy utána be tudnám e üzemelni :D csak nem olyan nagy ördöngösség :) 
    Az a legrosszabb benne, hogy még nincs egy hete hogy beszerelték, illetve mi a teendő ha pl áramszünet van vagy ilyesmi? akkor sem kellene ilyet csinálnia nem? 

  3. Köszönöm a válaszokat!

    A TV típusa a mellékelt képen.
    Kipróbáltam másik HDMI kábellel, nem jó. 
    Összekötöttem a számítógépet a HDMI kábellel, mellékelt képen látszik hogy tökéletes, tehát nem a kábel és nem a csatlakozó a rossz.
    A box hátulján az Ethernet kábel csatlakozó melletti kis led viszont nem világít (nem tudom van e jelentősége... mellékelt kép)
    Az input-al nem tudok más bemenetet választani mivel csak 1 db van a tv-n (mellékelt kép). 

    Amíg ezt írtam egy egy kimerevedett m1 csatorna kép jelent meg a tv-n de semmire nem reagált, ki és bekapcsolás után ugyan úgy nem érzékel jelet.

    28696198_10208208692534713_440952780_o.jpg

    28768595_10208208798617365_1121705999_o.jpg

    28755887_10208208765016525_330898636_o.jpg

    28811225_10208208692574714_289093762_o.jpg

  4. 6 órája, btz írta:

    Üdv @buub

    Tedd át a HDMI kábelt egy másik HDMI portra a TV-n. A TV távirányítón található input gomb segítségével válaszd ki a megfelelő bemenetet. 

    Köszönöm a választ! 

    Sajnos a TV-n csak egy HDMI dughely van. Nem tudom máshova beduin. 

  5. Kedves közösség!

    A problémám a következő lenne: a tv-n nincs jel a jelenlegi bemenetből
    A napokban szerelték be az új lakásunkba a tv-t és internetet. Kaptunk egy Sagecom F@st 5655v2 digitális elosztót és egy HDMI Dolby digital plus  set-top-boxot. Beszerelés utáni kábelrendezés után (hogy ne a szoba közepén legyenek) nem működött az internet amit a szakember segítségével sikerült megoldani, viszont egy másik kábelrendezés miatt (mikor a boxok a helyükre kerültek a tv asztal polcán) az internet működött viszont nincs adás illetve azt írja a tv- hogy nincs jel a jelenlegi bemenetből. Minden össze van dugva, minden a helyén, ledek világítanak, kap áramot, a használati útmutatóban lévő hibaelhárítási lépéseket is kipróbáltuk, újraindítás, (nem reset) stb de sehogy sem jó. Valaki találkozott már hasonlóval? Mi lehet a probléma? Valaki tud segíteni esetleg? 

    Köszönettel Dávid

    28695056_10208203202077455_2088323365_o.jpg

    28643155_10208203201957452_1872347573_o.jpg

    28696149_10208203201997453_1215802100_o.jpg

×
×
  • Új...