Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

patrik.2199

Tag
  • Tartalmak

    40
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit patrik.2199 posztolt

  1. 1 órája, SajtosPerec írta:

    A műsorújság pár napja nem tölt be a tévén: "Hoppá! Hiba történt!" felirat jön fel, Settop box újraindítás után is.

    Szokás szerint bugos a frissítés. Kapcsold ki az EPG szűrőt, majd vissza.

  2. 2 órája, Roli82 írta:

    Szia.

    Ilyen problémáról olvastam már nem is egy posztot máshol. SDMC gyártó AV jelölésű boxa csinálja ezt, többnyire LG TV készülékekkel.

    Szoftveres hibának tűnik. Link

    #142576 számú hozzászólástól kezdve.

    Nekem SEI Robotics boxra csere oldotta meg a 480p-s hibát, random összeomlást, és bekapcsolás utáni lefagyást (LG TV). :) Az SDMC-s használhatatlanul bugos volt…

  3. FB-n írta egy T szerelő, hogy ez a hiba Sony tv-ket érint, és ilyen esetben IPTV-re rakják vissza az előfizetőt (amíg nem jön az új szoftverfrissítés ami javítja). Persze nyugodtan bejelentheted, az a biztos, főleg a modemújraindulgatás miatt.

  4. 16 órája, Helayn írta:

    Üdv.

    Tegnap kötötték be a tv-net kombót. Eddig ***** szolgáltatta koaxon az adást. Igazából 2 probléma is felmerült sajnos:
    - A box folyamatosan eldobálja a távirányitót. Már bekötésnél a srácnál is "távirányitó lecsatlakozva" felirat ugrált fel minden 10ik gombnyomásra. Kicserélte másik távirányitóra, ma ez megint előjött.
    Jövőhéten kicseréli a boxot elvileg. Szóval ez megoldódni látszik.

    A nagyobb baj a képaránnyal van. Régi filmeknél amit a szolgáltató alapból 4:3 ban sugároz, a tévén 2 fekete csikkal jelenik meg. Ez a diginél nem volt probléma mert automatikusan a tv felismerte és teljes képernyőre rakta a műsort. Nyújtotta vagy nagyította nem tudom, de nem volt fekete csík. Most hogy HDMIvel van csatlakozva, a box menüjében semmi képaránnyal kapcsolatos beállítást nem látok.
    A tv-ről manuálisan át tudom állitani a nyújtást, viszont az nem adott csatornára vonatkozik, hanem mindenre. Igy a 16:9 es képarány is annyival van megnyújtva mint amennyivel nagyítottam a 4:3, at hogy ne legyen fekete csík. Ez meg elég macera igy.

    Van erre valami megoldás vagy a fekete csíkokkal kell együtt élnem?

    Köszi a segitséget!

    A képarányra nincs “megoldás”, ez a helyes működés, nem torz nyomott képet kapsz mint eddig.

  5. 2 órája, Telekom szakértő írta:

    Sziasztok! A régebbi szoftvert visszaállítani nem lehetséges, mivel nem megfelelő működést eredményezne a jelenlegitől is. A smart box-ok wifi-vel vagy UTP kábellel vannak csatlakoztatva a modemhez? Amennyiben wifi, érdemes lesz kábeles összeköttetés használata és a kapcsolatot kikapcsolni, így stabilabb felhasználást fogtok tapasztalni. Köszönjük. ^Noel

    Kábelen is ez a helyzet, alapból azon is használom, Wi-Fi letiltva. Frissítés óta így is átáll gyakran a box felbontása 480p-re bekapcsoláskor, van amikor az EDID csupa nullából áll mert a box nem tudja lekérni a TV adatait. Launcher random összeomlik, gyakran kifagy az egész bekapcsolás után, vagy ha a boxot a TV előtt kapcsolom be, meg is áll a karikázásnál.

  6. (link) YhbjFUA.jpgNálam is ez van, az EPG-t szúrták el…  Ezek a csatornák ilyenkor TV GO-n se mennek. Általában éjjel csinálja pl. RTL2 HD, TV2 Comedy.. Ilyenkor nem írja ki, hogy tiltva lenne a tekerés, mégse lehet tekerni. 

    @Telekom szakértő Jó lenne ha megoldanátok, mert a szerződésben nem volt benne, hogy csak nappal szolgáltattok…

  7. 21 perce, Dave írta:

    50 fps az adás :) A többit szerintem már érteni fogod. (Iparági standard!)

    2160p50-en ritkán törik meg a kép (de ott is fennáll a hiba), 2160p60-on gyakrabban. Ez a hiba az első generációs droidos boxokon (AV port nélküliek) nincs, és csak a TV-s appon belül csinálja… Box menüje, vagy pl. boxon belül a YouTube nem csinálja. Látom hogy volt ma frissítés a TV-s appra. Azt hittem javítjátok a pattogó hangot és ezt a hibát, de sajnos nem. :(

  8. 2 órája, dettus7 írta:

    Kedves mindenki!

    Augusztus 1.-én rendeltem TV-t, majd augusztus 10.-én átvettem. Kipróbáltam, és azt vettem észre, hogy vibrál a TV, szinte minden órában legalább 3-4x vagy annál többet is vibrál. Ha felveszem az adást, még jobban vibrál. Mivel felirattal nézem mindig, nem igazán élvezhető a tévénézés. Számomra fontos a felvételi adás és a feliratozás. Mivel 14 napon túl van, ezért nem vihettem vissza, de gondoltam, próbát megér, mivel garancia van. Felhívtuk a Telekomot, nem tudták mit tenni, mondták, hogy hívjuk a LG szervizeseket. Felhívtuk, mondták, hogy valószínű a modem hibás, újra hívtuk Telekomot, mondták, hogy nem, dehogy, valószínű a TV a hibás. Odavissza hívogattuk, végül a LG távolról megnézte a TV-t, nem értették, hogy mi a problémám, igyekeztek segíteni, de nem járt sikerrel. Később felhívott a LG, javasolták a TV készülék cserét. Örültem ennek, ma el is vitték, és mondta a szerelő is, hogy válasszak inkább másik márkát. Fel voltam készülve, ki is válaszottam, de a Telekomban az egyik kolléga azt mondta, hogy a központtől függ, valószínűleg ugyanaz a TV-t kapunk. Egy kicsit csalódott lettem. Jelenleg várjuk a központi hívást. Addig is érdeklődni szeretnék, hogy van-e lehetőség arra, hogy LG helyett Samsungot választani? Ha igen, akkor mi a menete? Hogyan intézkedjek? 

    Ez a linken látható, hogy hogy néz ki a vibrálás. https://youtu.be/C9h2zNtFNTs

    Nem a TV a hibás, hanem a box szoftvere.. 2160p60Hz-re van állítva a felbontás, és az új boxok így működnek azon… Rakd 2160p25-re vagy 1080p50-re. Elég bosszantó, hogy nem ismerik be a Telekomnál. Hanggal kapcsolatos problémát (pattogás-recsegés néha) nem tapasztalsz?

  9. Ekkor: 2022. 08. 11. at 10:11, Dave írta:

     

    Szívesen! :) Kaptam is visszajelzést: egy későbbi kiadás tartalmazni fogja.

    Kritikus hibák javításáról van esetleg infód? Pl. hangpattogás/döcögés UI2 óta, Dolby hiánya UI2 óta, “tartalom betöltése sikertelen” bekapcsoláskor, 4K képmegtörés 1 éve az AV boxokon, fizetős visszatekerés nem megfelelő működése (pl. UI2 óta az HBO-n nem lehet visszatekerni, pedig benne van a táblázatban), TV2 Comedy 4:3 adás torzítva 16:9-ben jelenik meg (TV GO-n és régi IPTV-n pedig jó).

  10. 4 órája, Manó írta:

    Az androidos tv képminősége rosszabb. mint a régi IPTV-jé. Az IPTV-t 1024i-ben használtam, az androidot három tévén HD, UHD kipróbáltam, 1k 60Hz-en és 4k 50Hz-en is (a 4k 60Hz-en a kép alsó fele szétesik). Mindegyik tévén mindegyik módban rosszabb a kép mint a régin. Valami szűrés vagy tömörítés festményszerűvé teszi a képet, illetve, olyan mintha valami párafüggönyön kersztül látnám a képet.

    Kérdésem, hogy ki lehet-e kapcsolni ezeket a szűrőket, akár szerelő segítségével gyári menüből?

    Ha lehet a következő frissítésben a beállításokba fel kellene hozni, hogy kikapcsolhatók legyenek ezek a szűrők. A saját tévén is a profik kikapcsolják/minimumra teszik a mindenféle reality creation szűrőket, mert csak mosottá teszi a képet.

    Én is ezt tapasztalom LG OLED-eken, a régi 1080i-s IPTV jobb volt, itt az 1080i undorító, 1080p-n meg fura hibák vannak a logókban illetve a kép széleinél.

  11. 19 órája, POLARX írta:

    Szia btz! 

    Igen, egyszerre frissültek! 

    • Firmware: 9.2.101
    • Android bizt. csomag: 2021.12.05
    • Kernel: 4.9.113
    • Build: 20211221

     

    Egyébként ti nem tapasztaljátok, hogy néha úgy kapcsol be hogy "nincs Ethernet"? Újraindítás/ki&be kapcs és megy..., de 10/4* eljátssza

    (a helyi hálózatban egyéb bajok nincsek) 
     

    Másik, az utoljára nézett csatornáknál ha kiválasztok egyet rendszeresen hiba kódot dob, és nem lehet az ott kiválasztott csatornára lépni. 

     

    Egyébként ezeket a hibákat lehet valahol jelezni a hivatalosan, de a hibabejelentőn kívül? Múltkori panasznál is csak egy újraindítás csináltak és semmivel nem lett jobb az egész... :(

    Én is tapasztalom ezt, hibátlan a belső háló ill. az internet is (optika), pingeltem külső és belső hálót is, soha nincs packet loss. Nálam ezek vannak amik néha előjönnek:

    -Bekapcsolásnál néha "Nincs ethernet" jobb felül, de mégis megy minden
    -Bekapcsolásnál néha "A szolgáltatás nem elérhető" popup alul töltöképernyőn, ilyenkor egy adatok törlése a Telekom TV appon megoldja, más nem
    -Adás közben néha random bejön a Telekom TV töltöképernyő, majd kiírja, hogy nincs hálózat. Ezt csak újraindítás oldja meg.
    -Bekapcsolásnál néha megfagy, betölt a Telekom TV app de a stream nem, és nem reagál semmire. Ki kell húzni és vissza, utána jó.
    -Az AV-s boxokkal (HDMI-vel összedugva OLED TV-vel) 4K-n remeg alul a kép. 4K50-en ritkábban, 4K60-on gyakran. Mindhárom TV-n. Az AV porttal nem rendelkező androidos boxokkal nem csinálta. Video: https://streamable.com/9l9h7p
    -5.1-et ha bekapcsolom, késik a hang, és ezeken a csatornákon ilyenkor akadozva jön be a kép, ha odakapcsolok.
    -5.1-es hangsávoknál nem lehet állítani a hangerőt
    -Ha be van kapcsolva az 5.1, és váltok pl. az HBO 2 HD-n Magyar hangsávról (Stereo) Angolra (Dolby Digital), crashel a Telekom TV app
    -Ez nem tudom hogy szoftveres gond-e vagy nincs rajta a kapcsolójel, de a TV2 Comedy-n a 4:3 tartalom 16:9-ben jelenik meg. Műholdon jó más szolgáltatónál, illetve a Telekom TV GO-n is. Más csatorna helyesen jelenik meg 4:3-ban.

    És ami nekem hiányzik:
    -Csatornasorrend állítása
    -Nem lehet a távirányítóval folyamatosan állítani a hangerőt, mert 5-10mp után visszaáll a box-ra, jó lenne ha meg lehetne tartani a TV hangerejének állítását anélkül, hogy hosszan nyomnám a TV gombot.
    -Lehet hogy van ilyen, de nem találtam meg, hogy csak a kiegészítő feliratok legyenek bekapcsolva. Régi boxon pl. az HBO-n ha angol volt a szöveg az ajánlóknál, volt felirat is hozzá, itt külön kell bekapcsolni a magyar feliratot, de akkor a magyar hang mellett is van felirat...
     

  12. 3 órája, Etrea írta:

    Tegnap frissített a cucc. Tudja valaki, hogy mit javítottak? Vagy csak "optimalizálás és teljesítményjavítás" volt?

    Én csak annyi változást vettem észre, hogy az 5.1-es hang ami eddig is késett, most még többet késik (majdnem 2mp), illetve a hangpattogást is sikerült visszahozniuk. Kép+hang továbbra is random akadozgat, illetve néha megáll a kép és csak a hang megy tovább. Visszatekerés továbbra is úgy működik hogy tekerés közben megáll, majd kiírja "Nem tekerhető" vagy "Multicast hiba", illetve a műsorújraindítás is csak többszöri próbálkozásra sikerül. 

  13. 15 órája, molnarb írta:

    -Napjában többször előfordul, hogy "megnyekken" a kép. Ilyenkor elcsúszik a kép és a hang, először minimálisan aztán minél több nyekkenés van, annál jelentősebb a csúszás.

    Itt is ez van az új szoftver óta, van hogy több másodpercet is késik már a hang. El+visszakapcsolás után jó egy darabig. Illetve néha random a kép is megáll és a hang megy tovább (OLED TV nagyon szereti az ilyet...), itt is ugyanaz a megoldás. Talán fél év múlva javítják, addig használhatalan hulladék az egész. 

  14. Nálam a hangpattogás a frissítés óta megszűnt (remélhetőleg végleg, és nem csak ritkább/kevésbé észrevehető lett).
    Viszont az új frissítés óta random droppolja a frameket az adás / belaggol, ami brutális hangcsúszást okoz, itt egy videó róla: https://streamable.com/foznff
    Váltás után jó lesz egy ideig. Remélem ennek a javítására nem kell hónapokat várni, mert így, hogy 10 percenként kell váltanom, meg vissza, hogy ne csússzon a hang, inkább letöltöm n....-ról az adást, amit épp nézni akarok...
    Ez meg a fizetős visszatekerés használhatatlanságát mutatja be: https://streamable.com/c7aqcd

  15. Ekkor: 2021. 07. 28. at 11:45, Puckuny írta:

    Sziasztok. Nekem olyan problémám lenne eme csodálatos szerkezettel kapcsolatba, hogy az összes létező csatornán nálam is eléggé csúszik a hang, mellesleg nagyon idegesítő is. 9.2.63 FW van rajta, új frissítéseket nem talál, gyáribeállítás visszaállítása sem oldotta meg a problémát. Arról nem is beszélve, hogy sem HDMI-n sem optikain keresztül nem tudok belőle 5.1-es hangot kicsikarni sehogy sem, még usb-ről sem. Ugyanazon a fájlon xy.mvk pl a tv simán kezeli az 5.1-es hangot benne, de a box csak sztereoba adja le, nem tudom miért (vlc, mxplayer-t is próbáltam). Azt még megemlíteném, hogy az ingyenes digitáli csatornák amiket egy normáli antennával lehet fogni pl M1HD és társain, gond nélkül dolby digital hang van, azonban boxon keresztül azok is csak sztereoba működnek. Van valakinek ezekkel kapcsolatba tapasztala, vagy valami megoldás rájuk?

    Sajnos nálam is fennáll a hangprobléma. Nem működik az 5.1, csúszik is, és néha pattog/megakad ~negyed-fél mp-re a hang, utóbbi nagyon zavaró. Szintén a legújabb 9.2.63-as fw.

  16. Nekem is ugyanez a problémám a saját szervereimmel (OVH, Scaleway), viszont már 2018-ban is fennállt. Este ~6 után elkezd emelkedni a ping ~30-ról, elmegy kb ~150-ig ami nem is lenne akkora baj, ha nem jönne mellé packet loss. Kb 1 hónapja bekapcsoltam az IPv6-ot a szervereimen, azóta marad a ~30ms egész nap, és packet loss sincs. Pingplotter alapján más útvonalon mennek most a csomagok, és a hop is kevesebb.

  17. Sziasztok! 1000/1000-es optikai netem van, 5655v2-es modemmel, ami PPPoE Passthrough módban üzemel és a DHCP szervere is tiltva van, a router pedig egy ASUS GT-AX11000. Olyan kérdésem lenne, hogy az IPTV-t hogy lehetne beüzemelni úgy, hogy ne kelljen a modem DHCP szerverét használnom, és a PPPoE passthrough is megmaradjon? Van egy ilyen opció a routerben, viszont ehhez kéne a VID és PRIO adat is. Régen próbáltam csak az IGMP proxy-val de megállt a háromszögeknél, azóta le is mondtam de most szeretném újra igénybe venni a szolgáltatást.

    Jegyzet 2020-05-07 170347.png

×
×
  • Új...