Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

sandorne

Tag
  • Tartalmak

    33
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit sandorne posztolt

  1. Új Redmi Note 11 pro 5g telefont vásároltam a Telekomtól, SIM kártyával együtt. A készülék a 20-as és a 70-es SIM-ekkel üzemel, amit adtak, a 30-as kártyákkal nem. Mit tegyek?

  2. Szép tőled, hogy mosdatod a szerecsent, de nem fogadom el. Volt szerencsém részt venni közlekedési infrastruktúra fejlesztésben, többek között számítástechnikai beruházásokban. Olyan rendszer készült el, ahol minden lehetséges tevékenységet számítógépekre vittünk. A legfontosabb az volt, hogy ki kellett építeni  olyan rendszert, ahol a számítógépek közvetlenül működtették a külsőtéri berendezéseket. Aztán kiépült egy központi rendszer, ami felülvezérli az alrendszereket, ezzel biztosítva van egy teljesen automatizált vasútirányítás. Röviden: a vonalon sehol sincs  szolgálat, van egy központi forgalomirányító, ami felügyeli a rendszert, csak el kell fogadni a felajánlott menetrendet, start és beindult a rendszer, amikor eljött az ideje elindította a vonatokot. Inden automatikusan működik, kezeli a konfliktushelyzeteket, ha olyan súlyos a hiba, amit már nem kezelhet, átadja az irányítást az irányítónak  Mi írtuk meg az un. tenderfüzetet, más néven feltétfüzetet ami hatósági engedély után a projekt Miatyánkja lett. Ezt követően együttműködtünk a nyertessel, végig a beruházás során, folyamatosan ment a kooperáció, hogy minden rendbe menjen. Még az sem volt gond, hogy a nyertes cég osztrák volt, mentek az utazgatások ide.-oda.  A vonatok robogtak a régi rendszer alatt, mi pedig imitáltuk a külsőtéri eszközöket és elkezdtük a hatalmas tesztelést. Elsőre is terv készült a tesztelés menetéről, szinte végeláthatatlan, kinyomtatott előírás a tesztelés minden aprólékos részletéről.  Minden állomáson volt egy ember és mentek a tesztek mindenütt.  Persze ezek az emberek szabadnapos  irányítók voltak, ide nem lehetett beosztani bárkit, mint ahogy ezt Ti teszitek a törölni-törölni papagáj kórust.   Aztán jöttek a vörös halálok, mert jöttek,  leállás, irány az osztrák labor,  javítások, CD-t ide és újra indul a tesztelés. Ez ment hosszú ideig, amíg nem lett mindenütt egymás után 3 hibanélküli teszt. Így aztán az átadásnál nem volt semmi rinya, minden  hiba nélkül ment. Tény az is, hogy jobb helyeken vannak a szerződében garanciális előírások, hogy egy bizonyos összeget a kivitelező utolsó számlájában nem fizetik ki, vissza tartják és ha voltak a hibájuk miatt késések, vagy kimaradások, az összeg nem lett kifizetve. Ez nem kevés összeg volt, voltak olyan cégek, akik emiatt mentek tönkre. Emiatt viszont az értékelési szempontokat úgy állítottuk össze, hogy megnéztük kik azok, akik képesek időre és jó minőségben elvégezni a beruházást. 
    Más, kedden azaz október 13.-án indult a HungaroControll egyik legnagyobb fejlesztése. A következő félévben teljesen megújulnak a társaság  léginavigációs és hangkommunikációs rendszerei. A korszerűsítés során megújul 55 munkaállomás, cserélnek 500 km kábeleket és többezer hardverelemet. A munkák félévig tartanak, ezalatt az irányítást egy másik, un. szükséghelyzeti központól végzik. 
    Az új helyszint hónapok alatt készítették fel a mindennapos, zavartalan üzemre, a végén csináltak egy éles tesztet, majd 12/13-ra hajló éjszakán lebonyolították az átállást, ami zökkenőmentesen, gyorsan és észrevétlenül zajlott le és a léginavigációs szolgáltatásban egyetlen pillanatnyi kiesés nem volt. Így mennek a dolgok, ahol nem szórakozás van, hanem a pontosság és a minőség szó szerint vérre megy. 
    Nekem az a véleményem, olvasgatva a hibákat, hogy a mérnök a hardvereket rosszul számította ki, alul tervezte. De akkor miért kell bennünket kábítani, na ez az ami elfogadhatatlan.

  3. 9 órája, szbzsolt írta:

    Kedves @sandorne!

    Tisztában vagyunk azzal, hogy vannak még hibák, és azért dolgozunk, hogy ezek a hibák megoldódjanak. Mivel ez egy új szolgáltatás, így előfordulhatnak olyan esetek, amikre mi sem számítottunk, és nem egyszerű őket megoldani,

    Ez az azonnali kérdések órája is azért jött létre, hogy tudjunk általánosabb kérdésekre válaszolni.
    Konkrét, egyedi kérdésekben ügyfélszolgálatos kollégák tudnak segíteni, mivel ők látnak rá olyan rendszerekre, ami az egyedi hibák kivizsgálásához elengedhetetlen. 

    Ekkor: 2020. 10. 08. at 16:23, István írta:

    Sziasztok!

    A felülettel kapcsolatos jelzéseitek alapján időszerűnek éreztük, hogy kicsit leporoljuk a Most kérdezz! lehetőséget. Ha érdekel benneteket a Telekom TV GO működése, jelene, jövője, akkor jó hírünk van, eseménysorozatunk következő állomására ugyanis több szakértőjét is meghívtuk, akik 10.13-án 15 és 16 óra között válaszolnak a feltett kérdésekre!

    Kérem, hogy erre a bejegyzésre válaszolva addig is kérdezzetek bátran, illetve 10.13-én 15 órakor gyertek, várunk benneteket!

    Köszönöm, szép napot:

    István

     

  4. Tisztelt megatudós adminisztrátor!
    Jó dolog ez az azonnali kérdések órája, de mi a francnak van ez, mit tudtok ebből leszürni, hisz a dolgozó emberek ilyenkor még dolgoznak, ez amolyan Telekom TVGO színvonalú panaszkezelés, a  nesze semmi, fogd meg jól.  Hívjátok csak, fizessetek az un. szakértőknek, akik papagáj módra írogatják, hogy senki sem hibás rajtunk, butákon kívül, meg hogy ezt csináljuk, azt csináljuk, figyelmen kívül hagyva, hogy bármit teszünk a hibák fennállnak. Még azt sem tudta az egyik magas rangú  tudós, hogy a laptophoz nem lehet letölteni alkalmazást és nem is kell, mint régen.
    Mi lenne, ha helyette  azokat ültetnétek le a monitor elé, akik ezt csinálták  és elolvastatnátok velük az eddig írt panaszokat. 
    De ha ezzel nem akartok foglalkozni, legalább azt olvasnátok el, amit itt ezen az oldalon én a "sandorne" név alatt írtam, illetve szintén ezen az oldalon  3 órája "Rózsahegyi Tamás"  is írt.
    Üdv: Sándor István
     

  5. Ekkor: 2020. 10. 08. at 16:23, István írta:

    Sziasztok!

    A felülettel kapcsolatos jelzéseitek alapján időszerűnek éreztük, hogy kicsit leporoljuk a Most kérdezz! lehetőséget. Ha érdekel benneteket a Telekom TV GO működése, jelene, jövője, akkor jó hírünk van, eseménysorozatunk következő állomására ugyanis több szakértőjét is meghívtuk, akik 10.13-án 15 és 16 óra között válaszolnak a feltett kérdésekre!

    Kérem, hogy erre a bejegyzésre válaszolva addig is kérdezzetek bátran, illetve 10.13-én 15 órakor gyertek, várunk benneteket!

    Köszönöm, szép napot:

    István

    Néhány napig működött rendben, majd tegnap nem voltam itthon, laptopon akartam nézni,  jött egy fontos meccs, leülök, ahogy illik és lépek fel a TVGO-ra. Szaggatott-helyreállt kép nélküli színes csikozódás., ezt csinálta. Jött a gól előtti helyzet és a gól, semmit se láttam belőle. 
    A laptopot földhöz akartam vágni. Majd a második félidőre, valószínű, hogy sokan a hiba miatt ekkorra már kiléptek, helyreáll.  Megmagyarázzátok, hogy miért kell törölgetni, jó, bár ezt eddig semmihez nem kellett csinálni, de legyen. A Chrome-ban két kattintással együtt lehet törölni  mindent, még azt is töröltem, amit soha nem szoktam, a böngészési előzményeket is.  Semmi. Hányszor-de hányszor megtettem, semmi.
    A Telekom más szolgáltatásaival nagyon megvagyok elégedve, ha érdeklődés van, hogy melyik szolgáltatót ajánljuk, mindig ajánlom a Telekomot.  Azt viszont, aki ezzel a TVGO változással meg lett bízva, már elkellett volna küldeni a halál izéjére, mert jobb helyeken ez van, de lehet, hogy a Telekomnál is működik a csókos rendszer. Azt is pofátlanságnak tartom, hogy  csak az Android 8-tól lehet  használni, ki vizsgálta azt, hogy hány-de hány ember van, akinek 8-alatti Androidja van,  nagyon sokaknak van még 4.2-es is, pl. nekem is van ilyen tabletem, mert nem jut mindenkinek évente új telefont venni. Ezt eddig is sajnáltam, hogy nem tudtam használni.  Én kérem tisztelettel, a tűrési határ vége felé járok, fontolgatom, hogy  váltok. A gyerekeim Pesten egy másik szolgáltatónál vannak, biztatnak, hogy váltsunk, mert ott is minden rendben és a TVGO-val azonos, más nevű szolgáltatás  is prímán működik és kompatibilis alacsonyabb Androiddal is.
    Hozzatok csak még  sok-sok szakértőt,  hisz az biztos olcsóbb, mint valamit rendesen megcsinálni  és akik majd oktatgatnak, hogy nem felel ezért senki, mi vagyunk a buták  és törölgessünk  csak türelemmel. Úgy-úgy, ügyesen, ahogy ezt a MÁV  is teszi.
    Sándor István,
    a számlánk a nejem nevén van.

  6. 50 perce, Telekom szakértő írta:

    Megígérni nem tudjuk, hogy soha többet nem lesz központi hiba, de ha ilyen jelentkezik igyekszünk azt a lehető leghamarabb elhárítani.

    Egyéni hibák esetén megoldást jelenthet a sütik törlésre és az app újratelepítése, ezt olyankor szoktuk javasolni, amikor nincs központi hiba folyamatban, vagy arról még nem kaptunk értesítést.

    A régi TV GO rendszer rövidesen kivezetésre fog kerülni, emiatt nem lehet azt tovább használni az átregisztrálás után. ^Dániel

    Ne is ígérjetek, mert nálam a hibaüzenet megszűnt, de a belépés után egy ideig akadozik a kép és hang, ekkor jön a játék, kilépés, nbelépés és egy idő múlva megszűnik a hiba.

  7. 5 órája, fotohajdu írta:

    Sajnos nálam is rendszeres a hiba. :(   4-44-113

    Amióta ez a nagy kalap sz@r új TVGO van, azóta egy műsort sem tudok rendesen végignézni. Kérem vissza a régit!!! 
    A legnagyobb baj, hogy nem enged visszatérni a régi jól bevált TVGO-ra! Legalább azt engednék meg, mert ez az új teljesen használhatatlan. Csak kikészít idegileg. :( 
    Hiába töröltem a cookikat, az előzményeket, indítottom újra, állandóan ugyan az a hiba. Grrr,khsdafcbhjreafjdh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Most nálam már javult a helyzet, nem dobál le hibaüzenettel, de a belépés után egy ideig szakadozik az adás, kilépek - belépek, majd helyreáll. Érthetetlen, hogy egy ekkora műszaki arzenált működtető cég így tud megoldani egy ilyen átállást. Írta itt valaki, hogy üzenetben írjuk le az azonosítót, stb. stb, megtettem, találjátok ki válaszoltak, hát persze, hogy nem.

     

    Ekkor: 2020. 09. 30. at 10:49, Telekom szakértő írta:

    Sziasztok! Első körben azt tudjuk javasolni, hogy az alkalmazást telepítsétek újra, a böngészőből pedig töröljétek az ideiglenes fájlokat, sütiket, előzményeket. Ha a hiba ezt követően is fenn áll, kérjük, küldjétek el privát üzenetben az adatokat (MT azonosító, kapott hibaüzenet, regisztrált e-mail cím), hogy továbbítani tudjuk a bejelentést illetékes kollégáinknak. Köszönjük szépen! ^Kitti
     

     

  8. Üdv. Szintén 4-44-113 a hiba, este nézni akartam a meccset, de szakadozott és rendre ezt a hibát írta ki. Amióta van ezt csinálja. Rendre újra indítottam a laptopot, próbáltam mobilon is, azt is újra indítgattam, de semmi. vagy szakadozik, vagy dobja be a hibát. Remélem még nem fizették ki a munkát, mert az nagy hiba lenne, ha így marad, fontolgatjuk, hogy váltunk.:(

  9. Üdv! 
    Nekem tetszene az új TV GO, csak annyi hiba van, hogy az indítás után, az elején szakadozik az adás és ami roppant zavaró, időnként részben elsötétül a kép
    Erre a funkcióra az égadta világon semmi szükség nincs, nem is találkoztam még ilyennel, össze-vissza kell kattintgatni, mire újra világos lesz a kép, de ha megmozdítom az egeret, ismét elhalványul.
    Érthetetlen, hogy miért ilyen, ezt sürgősen ki kellene venni.

  10. Szia! Eldicsekszem, csoda történt!  Eddig laptopon  94-96 Mbps letöltést mértem az installált speedtest-el, most egy jó ideje nem mértem már és  legújabban a  letöltés 94-96 helyett, 144-146 Mbps, a feltöltés 30-helyett 42 Mbps-t mérek WIFI-n.9_9 Köszi minden segítséget!

     

  11. Azt tettem, köszönöm szépen, felirkáltam. A Xiaomi telefonnál a micloud-van a biztonsági mentés, ha stabilról béta rom-ra frissítünk, kéri a WIFI jelszót, de  van, hogy nem ad hozzá billentyűzetet, nem lehet továbblépni, csak ha törlöm a WIFI jelszót. Ezért fontos, hogy tudjam ideiglenesre törölni a jelszót, majd vissza. De most már nem lesz gond.

  12. Sziasztok!

    A routerben gyenge jelszó volt beállítva, ezért a leírtak szerint beléptem és a leírások alapján módosítottam a WIFI jelszavamat. El is fogadta, most már azt is használom. Szükségem lett volna a WIFI jelszó törlésére, ezért megpróbáltam belépni, az előzőhöz hasonlóan a 3play és a hátlapon lévő jelszóval nem enged belépni. Ha resetelnék az mit fog okozni, töröl mindent és csak a szerelő tudja beállítani? Vagy van megoldás, hogy én is betudom állítani? HG8245H

    Köszönettel

  13. A laptopon és a mobilon is installáltam, és így jobb eredményt mutat, mint online mérésnél. A 96 le nekem nagyon is megfelel ezek szerint ez nagyjából elfogadható eredmény?  Sok programot kipróbáltam, mind más eredményt mutatott, de ez mutatja a legjobb eredmény, azért kérdeztem, hogy jó-e, mert ha ez nagyjából igaz, az nagyon jó lenne. Lehet, hogy csak beképzelem, de érezhetően jobbnak találom az internetet, mint az előző  30-as csomagnál volt.

     

  14. Sziasztok!

    Nem tudom, hogy jól csinálom-e? A Wifi sebességének méréséhez a Speedtest-et használom, úgy, hogy a Play-ról letöltöttem és installáltam  programként. Kitettem az ikont és most már ott mérem. Így mérve a 150/50-nél a letöltés 96 Mbit/sec. Jó ez így, vagy valahonnan máshol mérjek? Tehát nem online-on mérem, ott egész más eredményt ad.

  15. Ha még elérhető vagy, annyit kérdeznék, hogy a laptop 1 m-re van a routertől, kábelon nem vagyok csatlakozva. Az előző 30/30-asnál is wifin mértem, és jött 30/32-vel, most is ugyancsak wifinél mértem a 42-t.

×
×
  • Új...