Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Antares

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Minden, amit Antares posztolt

  1. Antares

    SAT TV kálvária

    Szia ApaFia, köszi a választ. Egy box van, ami viszonylag ritkán van használva, de nem ezzel szokott a gond lenni, hanem azokkal, amik folyamatosan használva vannak. Vagy a teljes hozzáférés tiltódik le, vagy csak a felvétel funkció. A legutóbb például nagyjából okt 31-én éjfélkor, ezért is gyanakszom arra, hogy itt valami rutinszerű letiltásról van szó.
  2. Antares

    SAT TV kálvária

    Több éve van SAT TV előfizetésem, amivel teljesen meg lennék elégedve, ha nem keserítené meg folyamatosan egy roppant kellemetlen jelenség, ami abból áll, hogy az egyik boxomat következetesen, minden hónapban, elkerülhetetlenül letiltják. Ilyenkor persze ügyfélszolgálat, végigvergődés a tortúramenün, majd magyarázkodás az operátornak, 15-20 perces nyűg, minden hónapban, 3 éve. Itt most nem megoldani szeretném a problémát (azt majd holnap, amikor megint rászánok erre negyed órát telefonon), de már nagyon nagyon szeretném tudni, hogy mi lehet mindennek az oka, és miért nem sikerül megoldani véglegesen. Egy két szintes családi házban élek, a szüleim az alsó szinten, én a felsőn. Mindkét szinthez külön előfizetésem van, azonos néven és címen. Talán ez okozhatja a gondot, mert egyszer valamelyik illetékes ilyesmit említett, hogy a rendszer nem tud kezelni egy ilyen helyzetet. Már pedig másként nem tudjuk megoldani, a szüleim nem köthetnek külön előfizetést, mert a rendszer egy címen csak egy előfizetőt enged, és a két előfizetést sem tudjuk összevonni egy név alá, mert a rendszer egy előfizetőnek csak 3 boxot enged, nekünk pedig 4 kell. Tehát sakk-matt, 22-es csapdája. Ha valóban ez a probléma, akkor tényleg nincs rá semmiféle megoldás? Vagy ha nem ez, akkor mi? A dolog olyan benyomást kelt, mintha a teljes ügyféladatbázison minden hónapban lefutna egy automatikus ellenőrzés, ami valamiért az ilyen "renitens", 4 TV-s családok egyik boxát valamilyen oknál fogva egyszerűen letiltja, és azt minden hónapban manuálisan újra kell aktiválni. Létezik ez?
×
×
  • Új...