abit🌻

Tag
  • Tartalmak

    369
  • Csatlakozás idĹ‘pontja

  • UtolsĂł látogatás

abit🌻 a fórumon

  • Rang
    MegatudĂłs
    14
    14

    MegoldĂłember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    500+
    500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    100+
    100+

    TV Guru

    Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    100+
    100+

    Internet guru

    Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

  1. Telekom oldalán ugrik fel néha, de a tinyurl.com/telekomchat oldalon is eléred őket.
  2. Szerintem valami bug van a rendszerben, mert nekem se mutatja ezt a lehetőséget. Más fülhallgató esetén meg igen. Szerintem hívd fel a Tét a 1414-es számon, vagy írj nekik a Telekom Chat-en.
  3. Ha kiválasztod a készüléket, a szolgáltatás típusát, és a kívánt csomagot, jobb oldalt megmutatja, mennyi kedvezményt kapsz, és mennyibe kerül a készülék részlet havonta (amennyiben részletre vásárolod) vagy a készülék ára + a díjcsomag. A csomagválasztó alatt mutatja a szolgáltatás havi díját + a készülékkedvezményt. (mobil szolgáltatás esetében van így, ha otthoniról van szó, ott le kell adni az igényt a készülékvásárlásra, és a többiről telefonon szoktak tájékoztatni.)
  4. Szia @Komáromi Patrik, A készülékkedvezmény minden készülékre érvényes, ha 2 hűséggel vásárolsz. A kedvezmény ára függ a csomagtól, szolgáltatás (mobil/otthoni) típusától, plusz, ha online rendelsz, extra kedvezményt adnak. A legkisebb csomagban 6600 ft (ha online veszed, +6600), a legnagyobban pedig 110000 ft kedvezményt adnak (ez a max). Otthoni szolg. esetében kb. 10 ezer ft. Logika nincs benne igazán, mert több dologtól is függ, hogy mennyi kedvezményt kapsz. Ahhoz, hogy megnézd, hűség hosszabbításával és díjcsomag váltással mennyi engedményt adnak, válaszd ki a szolgáltatás típusát, a kívánt díjcsomagot, és a készüléket.
  5. Hogyha ott működött, és a telefonod támogatott, mennie kéne most is. Telekomos ROM van rajta? Újraindítással, SIM ki-behelyezéssel próbálkozz még meg.
  6. Milyen készüléked van? WiFi kapcsoló aktív? Jellemzően újabb Samsungokon, Huaweiken, stb. megy, iPhone-on nem. Samsungon így néz ki: De ha a te készüléked támogatott VoWiFi téren, és mégse megy, hívd fel őket újra/írj nekik.
  7. Domino-sok, MIX (költségkontrollos) előfizetésre még nem tudják bekapcsolni.
  8. Helló @Danika1234, Ennyiből sajnos nem lehet kideríteni, miért nem megy a mobilnet. Milyen mobilod van, milyen netcsomaggal? Van lefedettség, ahol szeretnéd használni a netet? APN beállítások helyesen vannak megadva? Beállításokban engedélyezve van a 3G/4G?
  9. Igen , összességében elég sokba kerül 6 TV-re a szolgáltatás.
  10. Üdv @Pistapapa, Igen, IPTV esetében 1 digitális elosztó 3 készüléket tud kiszolgálni. Ha jól tudom, a többi 3 TV-hez is kérhető box, csak akkor újabb HGW/ONT-ra lesz szükség.
  11. Szia @wébertamás, Az előttem szólót csak annyival egészíteném ki, hogy jelenleg csak iPhone Xr, Xs, és Xs Max telefonokon működik az eSIM, valamint Huawei Watch 2 és Samsung Watch okosórákban.
  12. Igen, néhányan azt se tudják szerintem, hogy mi az a VoWiFi. Érdemes őket újra felhívni, hátha valaki már be tudja kapcsolni.
  13. intertnet sebesség

    37/6 megabit volt az aktuális fel/letöltés a vonaladatok szerint. FEC error számok soknak tűnnek, de xDSL hálózathoz nem nagyon értek. A Net S Plusz-ra váltottál egyébként? Mert ott nincs meghatározva a sebesség, annyit adnak amennyi kifér a csövön, szóval ha közel vagy a központhoz, VDSL2-n 70-100 mbit/s sebességet is tudsz mérni.
  14. Szia @Warhell, Sok tényezőtől is függ a sebesség. Milyen technológián neteztél? 2G/3G/4G? Egy cellára volt a két mobil felcsatlakozva? Melyik alkalmazásnál figyelted meg a lassúságot? Milyen telefonja van ismerősödnek? Ezeket mind érdemes megvizsgálni. Újraindítást, repülő üzemmód ki-bekapcsolását tudom még javasolni. Cellainformációt egy app segítségével tudod megnézni, amit Google Playből le tudod tölteni, [link]
  15. Üdv @degec, VoLTE a beállításokban be van kapcsolva? Most már úgy is lehet aktív a VoLTE, ha nem jött SMS. Pl. nekem aktiválás után csak pár nappal működött, észrevettem, hogy 4G-n maradt a telefonom hívás közben is.