Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Dühös felhasználó

Tag
  • Tartalmak

    10
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Dühös felhasználó posztolt

  1. igen, ez egy nagy, több szintes ház sok igényes és ideges felhasználóval :-), így nem is egy hanem három wifi access point van kialakítva wifi routerekből (2 tp-link, 1 asus)

    Más: Az, hogy vonalhiba van, az meg tudod te is nézni, lásd. a fenti bejegyzéseket. 

  2. Szia!

    Elég vicces megoldása lett a problémának végül. Mivel a vonallal nem volt baj, a modem tiszta új volt, belső hálózat nélkül is jelentkezett a hiba, hosszas méregetés után a szerelő azt mondta, hogy látott már olyat, hogy ez a Sagem modem bír rosszalkodni, ha a wifi is be van kapcsolva rajta. Mivel ez nálunk a pincében van, wifiként nem használjuk, még az SSID sem volt átállítva, javasolta, hogy próbáljuk ki, hogy mi van, ha a wifit kikapcsoljuk . A wifi kikapcsolása után a rendszer egyből el kezdett normálisan működni, nem akarom elkiabálni, de úgy tűnik, hogy azóta is jól működik. A múltban, amikor ez a hiba még nem volt, akkor is rendszeresen elment a tv és az internet, így a modemet/rendszert naponta akár többször is újra kellett indíani. Azóta nem volt egyszer sem újraindítva, a tv és net egyszer ment el, néhány percre, de magától visszajött.

     

    Üdv 

     

  3. Az IP - t úgy értettem, hogy a keresett oldal IP - je. Úgy tűnik, hogy ez a packet loss tipikus, de nem egyszerű nézni, mert mielőtt elkezdené kicsit homokórázik. 

    Hol nézetem meg a koax adatait a modemen belül? 

  4. Az otthoni internet az elmúlt néhány hézben nem nagyon működik. Amennyiben fel akarok keresni egy oldalt, úgy vagy nagyon lassan találja meg az (

    szerver azonosítsa folyamatban....), vagy a következő üzeneteket írja ki a böngésző:

    ERR_CONNECTION_TIMED_OUT

    DNS_PROBE_FINISHED_NO_INTERNET

    DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
     

    Világos, hogy valami DNS probléma van és ez fennáll minden eszközön, Windows, Android, IOS. Ha átírjuk a DNS szervert a Telekomról, akkor is ezt csinálja. A Telekom lecseréle a modemet (Sagemcom), de a hiba ugyanúgy megmaradt, akkor is ha a belső hálózatra nem csatlakozunk, hanem a bejövő coax és a Telekom modem van fenn csak. A technikusok napok óta tanakodnak, hogy mi lehet a hiba, én már azzal is boldog lennék, ha a hibajegybe bekerülne, hogy a Telekom nem tud szolgáltatni, és felmondhatnám a hűségidőmet és a szolgáltatásomat, de úgy tűnik itt a folyamat végtelen ciklusba került. 

    Hogy konstruktív legyek, csináltam néhány routetraceinget, amin elég jól látszik a probléma. Valakinek valami ötlete, hogy mi történik itt?

     

    Köszi Dühös Felhasználó

    traceroute_google02.png

    traceroute_index_otp01.png

    traceroute_index_otp02.png

    traceroute_index03.png

    traceroute_telekom01.png

    traceroute_telekom02.png

    traceroute_telekom03.png

    traceroute_telekom04.png

     

     

     

    tracerout_google01.png

×
×
  • Új...