-
Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.
-
Tartalmak
2 -
Csatlakozás időpontja
-
Utolsó látogatás
Tartalomtípus
Profil
Fórumok
Blogok
Galéria
Articles
Bejegyzések, amit Joe56 posztolt
-
-
Telekom Fon
itt: Internet
Tudna-e valaki segíteni a Google Play-ről letölthető Telekom Fon androidos ingyen wifi program "beüzemelésében" ? Teljesen elölről, lépésről lépésre haladva egészen a wifi-s program első megnyitásáig? Kezdve onnan,hogyan lehet jelszót kérni a szolgáltatótól (Telekom) és van-e megkötés a felhasználó névre? A kért és kapott jelszót meg lehet-e változtatni, és ha igen akkor hogyan és hol? Jelenleg ott tartok, hogy a programot letöltöttem a telefonra. Az előfizetéses mobil csomagom Mobil S (kártyás Domino Fix-ről váltottam online módon az ingyenes wifi lehetőség miatt)), amihez tudomásom szerint használható az ingyenes app.
Köszönettel: Joe56
Előfizetői csomag váltás
itt: Számla, módosítás, ügyintézés
Posztolva ekkor:
Szervusztok!
Jó pár napja megtörtént az új SIM kártyám aktiválása (DOMINÓ csomagról váltottam MOBIL S-re) A Telekom fiókomban ennek ellenére még a csatolt "Telekom.png" képen látható "havi díjas csomagra váltás folyamatban " szöveg olvasható az adott telefonszámhoz kapcsolódóan. Az "egyenleged" sorban pedig továbbra sem látható a feltöltőkártyás előfizetésből áthozott 4111,-Ft. Ez kb. milyen hosszú ideig maradhat így? Összefügg-e ezzel a pillanatnyi helyzettel, hogy a fiókomban böngészve, többek között a "Számlák" menüpont alatti Számlázási beállítások megnyitásakor, a "Telekom_2.png" képen látható felirat jelenik meg. Ez utóbbi a végeredmény az említett előfizetés menüjénél szereplő "Alapadatok -- személyes adatok" megnyitásakor is.
Üdvözlettel: Joe56