-
Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.
-
Tartalmak
1 -
Csatlakozás időpontja
-
Utolsó látogatás
Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.
Fogyasztóvédelem
itt: Megrendelés, vásárlás
Posztolva ekkor:
Tisztelt Admin vagy segítő tag!
Rendeltem online egy előfizetést és hozzá egy készüléket. A készülék még aznap 4óra működés után elromlott teljesen! A készüléket bevittük egy t-pontba kicserélni mivel a honlapon azt írják ha egyértelmű a meghibásodás 3 napon belül kicserélik! Az ügyintéző közölte hiába van ez írva a honlapon nekik ki van adva küldjék vissza a központba elállás joggal! Rendben átvette a készüléket és kiállította a papírt az elállási nyilatkozatról! Ez július 25.én volt, azóta senki sem keresett, sőt bárhol érdeklődünk nem tudnak információt adni! Az előfizetéses kártya aktiválva nincs mivel azt tanácsolta a telefonos ügyintéző ne aktiváljuk amég nem rendeződik az ügy! Most jobban utánna olvastam és törvény írja elő 14napon belül rendeznie kell a szolgáltatónak az elálást!
Mindenhol hitegetnek, a pénzem sehol, az előfizetés használhatatlan! A fogyasztóvédelemnél tegyek feljelentést akkor történik valami az ügyben?
Köszönöm a válaszokat!
Üdv!