Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

zoli62

Tag
  • Tartalmak

    1502
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit zoli62 posztolt

  1. Adott egy hagyományos vezetékes telefon. Szeretném átiratni a nevemre. Nekem másik címeN van IPTV szolgáltatásom és digitális telefonom a saját MT-m alatt. Az a probléma, hogy a szükséges dokumentumok bemutatásával személyes nem tudták átírni, mert mindannyiszor visszadobta a rendszer az én meglevő MT azonosítómat.  Hétfőn és kedden összesen háromszot voltam két Telekom üzletben. Kedden délután felvették IT hibára, azóta nem hívtak. Nem tudom, hogy ilyenkor mi a teendő, holnap letelik a hibajehy 72 óórája, és még mindig semmi, addig nem tudok más szolgáltatást sem megrendelni.

  2. 32 perce, Kalimera írta:

    Telekom hűségprogram:

    Egy kedves hölgy keresett a hűségem lejárata előtt pár nappal.
    Mivel igen régóta ügyfél vagyok vállaltam az újabb egy évet változatlan feltételek mellett.
    Sajnos a visszamondási lehetőség után tudatosult bennem, hogy ez egy burkolt áremelés.
    Már az első évben a hűség kedvezmény figyelembevételével is minimális veszteséggel zárok.
    Minden további évben újabb 2400 forint ajándékot kap tőlem a Telekom az egy éves hűségemért.
    Nem olyan nagy összegről van szó …
    A Telekomnak megéri havi 200 forintért átverni a sok tíz éve hűséges ügyfelet?
    Ha nem vállalok hűséget, elvileg marad a jobb ár, vagy ez is megváltozott már?

    Tudomásul kell venni, hogy a szolgáltatóknak már jó ideje csak az új ügyfél számít.

  3. 22 órája, federibalazs írta:

    Sziasztok!

    Adott egy IPTV+internet (300/75) Telekom előfizetés egy Sagemcom F@st 5655v2 AC routerrel. Lassan 2 éve küzdök a Telekommal, hogy oldják meg azt a problémát, hogy rosszabb napokon 20-25-ször újraindul a router - állításuk szerint a “sok” Apple terméktől, ami csatlakozik a hálózathoz. Eddig nem kaptam kielégítő megoldási javaslatot, emiatt saját kezembe venném az ügyet, ebben kérnék segítséget Tőletek.

    Az elképzelés az, hogy veszek egy rouert, hozzákötöm a Sagemcom-hoz azt biztosítva, hogy a Wifi forgalom a vásárolt routeren, míg az IPTV a Telekom eszközön menne. Ez szerintetek megoldható? És ha igen, akkor tudnátok segíteni, hogy hogyan tudom a technikai kivitelezést megoldani, illetve hogy mire figyeljek? Esetleg, ha tudnátok ajánlani, hogy milyen routert vegyek, azt is megköszönném.

    Köszi, és Kellemes Ünnepeket & Boldog Új Évet!

    A sávszélesség, és a Wifi  szempontjából mindenképpen külső antennákkal ellátott router javasolnék (TP-Link, Asus pl.) Én például személy szerint egy Archer C7 routert használok négy éve megelégedéssel, teszi a dolgát, a Wifi erős.

  4. 2 perce, Gagacs írta:

    Jaaaa, nem nem. Full működőképes a falikábel az ONT-al is Egy helyen vannak a routerrel. Egy héttel ezelőttig az volt csak. Az én "heppem" leginkább ez a saját router. Ezen keresztül akarok portforwardolni, ha kell (akár az ország másik végéből) a router beállításaiba belenyúlni mobilról, stb. De ugye kiderült, hogy a hardware is jobb a tp-link-nek, így a plex is simábban játszik le, wifi stabilabb. Szóval ilyen apróságok.
    De lehet elengedem ezt a "kábellel kötni a boxot" témát, és ha úgy alakul bedobok egy mesh eszközt (IGMP képes) a gyerek szobája és a router közé, aztán megy majd ott is wifi-n. Csak nehezen megy azt mondani, hogy le van sza...va... :D Sokszor képes vagyok hajnalokig bújni a fórumokat ha ilyesmi problémába ütközöm. :D Köszönöm azért az eddigieket is. :) 

    Nincs mit. :) Én már rég rájöttem, hogy a szolgáltatók, vállalatok helyett nem kell túl sokat erőlködni azon, amit ők maguk nem akarnak(tudnak) megvalósítani, ebben az esetben azt  IPTV saját routerek. Hogy mást ne mondjak, még az Androidos IPTV sem támogatott "idegen" interneten, vagy a hagyományos pedig nem támogatja a média kártyát. 😀

  5. 4 órája, Gagacs írta:

    A szülői felügyelet, távoli elérés, de mint írtam a wifi (valószínűleg az 5 ghz) kapcsolat a telefonokkal, plex kiszolgálása, ilyesmik.
    Most még írta valaki, hogy esetleg kapcsoljam vissza a dhcp-t az ONT-on, csak a routerem router módban van, nem tudom bekavarna e neki. Meg igazából az lenne ennek a lényege, hogy ha később előre kellene vinni a gyerek szobájába egy újabb box-ot, akkor jobb lenne kábelen, mert a wifi nem tudom mennyire lenne ott erős. De ha ONT-ból külön jön a tv, akkor vagy dupla kábelezés kellene a gyerek szobájába (nem megoldható), vagy az ONT adná oda is a netet, de akkor meg külön hálózaton lenne az ő gépe.

     

     

     

     

     

     

     

    4 órája, Gagacs írta:

     

    4 órája, Gagacs írta:

     

    Értem, tehát valójában kábelezés kivitelezése a gond. A routerrel ki van építve a kapcsolat a másik szobával,de az ONT-tal pedig nem, mert gondolom fizikailag nem egy  egy helyen vannak. Hány IPTV port van a Technicoloron?  Kompromisszumok megoldáson nem gondolkodtál? https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/3386/milyen_alternativ_kabelezesi_lehetosegek_kozul_valaszthatok_iptv_szolgaltatas_letesitesekor_

  6. 9 perce, Gagacs írta:

    A több beállítási lehetőség, távoli elérés, plusz azt vettem észre, hogy a telefonok stabilabban csatlakoznak a tp-link-re. A technikolorral szinte sosem csatlakozott automatikusan az asszony telefonja ha hazaért (telefon beállításokban már mindent próbáltam). Egy idő után az én telefonom is elkezdte ezt. Hiába választottam szét az 5 és 2.4-es sávokat, akkor is ezt csinálta. Mióta cseréltem úgy néz ki ezek a jelenségek megszűntek. Valamint az LG tv-n használt Plex a szolgáltatói eszköznél nem bírta ha 4K filmet játszok le a kolléga szerveréről. Ez szintén megoldódott a saját eszközzel.

    Ezt találtam, https://prohardver.hu/tema/t-online_internet_t-home_tv_hdtv_barmi_gondod_van_gyere_es_megoldjuk/hsz_126212-126212.html ha jól értem, ha nem a routerre csatlakoztatod a boxot, akkor a tévézés biztosításához a Technicolorhoz kötöd gondolom. Ilyenkor minden rendben megy a nettel? Ebben az esetben milyen, általad igényelt funkciókat hiányolsz? A szolgáltató sajnos a saját routeren keresztül nem garantálja az IPTV maradéktalan működését.

  7. 1 perce, Gagacs írta:

    De alapvetően van netem, meg minden. TV is megy ha wifi-n csatlakozik a saját router-re. Egyedül az a bajom, hogy ha kábellel csatlakoztatom a box-ot a saját routerre, akkor tv adás helyett fekete kép van. De akkor is megy minden más, archív tv, műsorújság, stb. Szóval itt vagyok megakadva.

    Akkor nincs netem ha a routeremen bekapcsolom az IPTV/VLAN opciót, teljesen mindegy melyik beállításra van kapcsolva, bridge, custom, Deuche Telekom, stb. Mondjuk a custom-nál nem is tudom mit kellene beállítani.

    Mi az oka neki, hogy az stb-t nem a Technicolorra csatlakoztatod, hanem a saját routeredre?

  8. 14 perce, Gagacs írta:

    Szia!
    Technicolor fga2233, optika. Itt elvileg nem bridge mód van, hanem PPPoE passthrough. Az van bekapcsolva, DHCP letiltva.

    Az így jó. Én is jártam így már, hogy passthrough ellenére nem volt net.. A  Technicoloron öbbször be/ki kapcsolni kellene a passthrough-t, és a pppoe-nél a jelszó legyen teljesen kitörölve, a routereden meg beírva a PPPOE jelszó. Nekem is csak többszöri próbálkozásra sikerült, amikor a vdsl-t teszteltem két éve. Valószínűleg ilyenkor  beragad a korábbi  modem  PPPOE felcsatlakozás.

  9. 15 órája, Lőrincz Lilla írta:

    Bocsánat azt akartam írni, hogy hol világít hol nem. 😅

    A kék led valóban akkor világít, ha HD csatornán van a box, de elvileg nem kéne, hogy világítson, akkor mindig valami hibát jelez. Ilyenkor én is ujraindítani szoktam az stb-t, már ha tudtam, mert volt, amikor áramtalanítani kellett, Ez sajnos ilyen, különösebbet nem tudsz ellene tenni. Akkor kellemetlen, ha éppen felvétel közben gyullad ki a kék led.

  10. 6 órája, Nagy Mano Andika írta:

    Szeretnék részletes számla információt kérni a szeptemberi hónapról. Köszönöm szépen Maradok Tisztelettel Nagy Andrea 

    Sajnos ezt a szolgáltatást 2021 augusztus elsejével megszüntette a Telekom. Én is használtam korábban, hasznos volt, valószínűleg nem érte meg, mert kevesen használták, folyószámla jelszóval lehetett belépni  gondolom erre gondolsz. Szerintem papír alapon továbbra is elérhető díjmentesen. https://www.telekom.hu/uzleti/ugyintezes-/szamlazas-egyenleg/ehr Most ez van helyette.  https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/662/hogyan_igenyelhetek_hivasreszletezot_reszletes_szamlat_

  11. 2 órája, Krinyo írta:

    Kint vannak az új IPTV részletei, közte a Record&Go felhős rögzítés is. Alapból 30 órát adnak, ami a régi árhoz hasonló összes díjért plusz 100 órával megtoldható, 130 órára. A táblázat szerint már most van jópár csatorna, ahol "nincs előretekerés", ez van egy olyan érzésem, hogy rohamosan terjedni fog.

    https://www.telekom.hu/static-la/sw/file/telekom-tv-recordgo.pdf

     

    Ja, és azt is el lehet felejteni, hogy HBO-csatornákról valamit felveszel, mert az nincs a listában...

    A 30 óra elég kevés.

  12. A TP-Link TL-WR940N routerek tartalmazzák egy nagyon egyszerű tűzfalat, amely segít megvédeni otthoni hálózatát az internetről érkező nem kívánt hozzáférésből. Mivel ez a tűzfal blokkolja a bejövő kapcsolatokat, előfordulhat , hogy bizonyos játékokhoz és alkalmazásokhoz portot kell nyitnia rajta. Ezt a portnyitási folyamatot gyakran port továbbításnak nevezik , mivel egy portot továbbít az internetről az otthoni hálózatra.

    A port megnyitásának alapvető folyamata:

    1. Állítson be egy statikus IP-címet a számítógépen vagy az eszközön, amelyre portot kíván továbbítani.
    2. Jelentkezzen be a TP-Link TL-WR940N routerére.
    3. Navigáljon a port továbbítás szakaszhoz.
      • Kattintson a Továbbítás linkre.
      • Kattintson a Virtuális kiszolgálók elemre .
      • Kattintson az Új hozzáadás gombra.
    4. Hozzon létre egy port továbbítási bejegyzést . Így csináltad?

     

  13. 3 órája, OldMike írta:

    Én is Tamás vagyok ebben, különösen akkor, ha egy nem túl régen elindított publikus tesztet tisztességgel akarnak végig vinni, az eredményeket elemezni, és a feltétlenül szükséges javításokat elvégezni. Bár azt hiszem, hogy a régebbi (profi) tesztelők már megtalálták a komoly gondokat, a tömegesebb tesztelés inkább az apróbb, speciálisabb részleteket hozza felszínre. Ezek egy része biztosan a folyamatos finomhangolás kategóriájába fog kerülni.

    Ahogy a különböző fórumokon látom, talán a legfőbb témakör a jelenlegi műsorfelvételi mód (korlátozás nélküli felvétel és tárolás a HDD kapacitásán belül) alapvető megváltozása. Ahogy például a mostani műsor visszanézésre néhány jelentős csatornacsoport csatornái esetében nincs lehetőség, ugyanezt valószínűsítik a felhős mentés esetére is (lehet hogy tévesen, de ezt majd csak később tudjuk meg).

    Ahogy az most a konkurrenciánál is látszik, a felhős alapú tárolással tudnak problémák lenni.

  14. Nyilván a legnagyobb hátránya, hogy okostévéhez külön Androidos stb kell. Az is érdekes, hogy hány felvételt kezelnek le egyidőben a boxok a felhőbe. 

    https://www.telecomreview.com/index.php/articles/telecom-operators/1955-telus-selects-ericsson-to-power-its-next-generation-tv-service 

    https://www.mediakind.com/news/magyar-telekom-marches-forward-with-mediakinds-cloud-based-streaming-tv/

  15. 2 órája, Telekom szakértő írta:

    Szia!

    Köszönjük szépen a visszajelzésed.

    Örömmel olvastuk, hogy sikerült a telefonos ügyfélszolgálaton már egyeztetned az üggyel kapcsolatban.

    A kialakult kellemetlenséget nagyon sajnáljuk és elnézésedet kérjük a történtek miatt! ^Rita

    Hát nem nagy öröm, mert nagy nehezen kiderült, hogy feketelistán vagyok, de nem tartozás miatt. Az eset nem példanélküli.

  16. 1 órája, Telekom szakértő írta:

    Szia!

    Nagyon sajnáljuk a kialakult helyzetet.

    Kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot chates ügyintézőinkkel és megfelelő azonosítást követően utána néznek, hogy mi látható a rendszerünkben a megrendeléshez kapcsolódóan. Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 óra között ide kattintva a weboldalunkon a felugró chates ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Együttműködésedet köszönjük! ^Rita

    Már megvolt a telefonos ügyfélszolgálattal a kapcsolatfelvétel, de első körben nem látszott semmi, csak nagy nehezen derítették ki.  Mindenesetre az, hogy, mindez mindennemű értesítés nélkül történik, elég etikátlannak tűnik. . Ennyi.

×
×
  • Új...