Kösz a választ, mint mondom, nyugdíj előtt többek között evvel is foglalkoztam, szóval a kábel nem hajlik kis ívben, nem tört meg, az opt csatl. tiszta, rendesen a helyén van, stb. Ezek a gyógymódok nem játszanak. A szint egy ideje csökkent le, 2 és fél éve van optika, ez az utóbbi 2 hónap hozadéka. A bejelentett hibával központból ránézésre foglalkoztak, a riasztás ellenére OK -nak vélik. Jó. A GPON terminál LOG fáljok tele vannak hibával, leszakad-visszajön az ÖK. Nyilván azért nem látszik hibának, mert ki tudja hány helyen van esetleg buffer, + ugye, mint ismert az IP alapú szolgáltatás csomagvesztései nem feltétlenül jelentenek látványos minőség romlást. Szóval, nem az zavar, ami még a használat alatt nem látszik, hanem az, hogy a bejövő szint alacsony és ez nyilvánvalóan orvosolható. Üdv.