Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

szaboadam

Tag
  • Tartalmak

    294
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Minden, amit szaboadam posztolt

  1. szaboadam

    Tv adás

    Üdv! Ha Smartbox-od van (Android-os box) és akadozik a TV adás, érdemes kipróbálni az alábbi videóban ismertetetteket, hátha segít: Illetve érdemes megpróbálkozni a Smartbox újraindításával is, ehhez hosszan megnyomva a Smartbox távirányítóján a bekapcsoló gombot, a megjelenő menüből válaszd az "Újraindítás" lehetőséget, majd várd meg amíg újra felépül a rendszer. Elképzelhető, hogy ezen módszerek valamelyikével sikerül orvosolnod a problémát. Ha mégsem, akkor ahogy @Telekom szakértő is említette marad a hibabejelentés.
  2. szaboadam

    Gyenge jel

    Üdv! Ha nem jelentettél be előzetesen hibát - amelynél azt állapítják meg, hogy helyszíni kivonulás szükséges [és ezesetben előtte telefonon időpontot egyeztetnek veled] akkor "csak úgy" nem jönnek ki a szerelők egy címre. Ha olyan jellegű hálózati problémáról lenne szó, amelynél be kell jutni az előfizető lakásába, arról minden esetben előre tájékoztatnak, hivatalos csatornákon keresztül.
  3. Hi! Yes, you can communicate with the forum administrators. Just click on the following link: https://kozosseg.telekom.hu/contact/
  4. Glad to read it worked out just fine!
  5. Hi! As far as I know it is not possible to completely omit the Home Box (in your case the Technicolor FGA2233) given by Telekom. It would be also good to know whether you also have any TV packages provided by Telekom. However, if you want to use your own device, you can add it to your current setup. In order to do this you need to enable the PPPoE passthrough mode in the Technicolor Home Box. Open up a web browser [e.g. Edge, Chrome, Firefox etc.] and type into the addrss bar: 192.168.1.1 , then press Enter. A Sign In page will appear. Your username is: admin by default. Your passowrd can be found on a sticker which is likely on the buttom of the device. Look for the phrase: "Access Key". What is written after that that is your password. The Username is there too (as I've mentioned most likely it is "admin"). After signing in, look for PPPoE passthrough option, and turn it on. WIFI should be turned off on Technicolor. [And this is where it would be good to know whether you also have any TV subscription plans by Telekom or not. The Telekom Smartbox requires a router with IGMP support. [If your FRITZ!Box 5590 does not support this, then the Smartbox can only be connected to Technicolor.] In your Technisat device you should find the necessarry credentials. Write these down! That way later you can easily change the settings back if something does not work as it should! In the forum many suggests that you should erase these credentials from Technicolor, and then save the modifications. Then enter the PPPoE data into your Fritz!Box 5590, and save them. And it is possible that you have to switch off and then back on the PPPoE mode, because for the first try it seems that is not always successful. How to connect the devices: Persumably your Technicolor device currently connects to a PC (laptop, desktop) through one of its LAN ports (e.g. LAN1). To add your device to the setup you need to connect your own device with Technicolor. To do this plug one end of the LAN cable into your FRITZ!Box 5590 WAN port (1 X 2.5 Gigabit) and the other end should go into the Technicolor's LAN1 port. Now you should be able to use your own device. As for 1414: do not worry about they saying things in Hungarian! Wait, and when the operator answers, start the conversation in English! I also suggest to try and use chat function on the website if you need any help. As far as I know Vanda does not speak English, but when it offers the first possibility to write your prompt, you should write something like: "szerződés" [contract]. In this topic it cannot help so it directs you to a live assistant, with whom you can discuss your problem in English. I hope I could help. Best wishes, Adam
  6. szaboadam

    M3.hu

    Üdv! Nagyon köszönöm, hogy megnézted, sajnos nekem SDMC típusú Smartbox van, arra nem elérhető jelenleg. De közben kiderült, hogy úgy néz ki a dolog csak átmeneti és rövid időn belül ezen a boxon is újra elérhető lesz majd.
  7. szaboadam

    M3.hu

    Köszönöm a választ!
  8. szaboadam

    M3.hu

    Sziasztok! Érdeklődnék próbálkozott-e valaki sikerrel az M3.hu (a korábbi M3 [archív] csatorna) alkalmazásának SmartBox-ra telepítésével? Az alkalmazás használati feltételei között pusztán legalább Android 5.0 operációs rendszer, és egy nem root-olt eszköz megléte van felsorolva. Ennek ellenére az alkalmazás nem látható a SmartBox-ról a Play Store-ban, illetve mobilról leellenőrizve inkompatibilitást ír, amit nem igazán értek, mert ezeknek a feltételeknek megfelel a box.
  9. Üdv! Az alábbi linket ajánlom figyelmedbe a probléma megoldásához.
  10. szaboadam

    vad***** Vanda

    Üdv! Például úgy kerülheted ki Vandát a chat-en, hogy olyan témában kéred a segítségét, amelyben nem tud segíteni. Én pl. hibabejelentésnél jártam így. De aztán rájöttem, hogy ha végig csinálom a kérdéseire a válaszadást, az utolsó lépése legtöbbször az, hogy újraindítja az eszközöket. Ezután újra chat felületre kattintva "emlékszik", hogy ebben az ügyben már segített, és a jelek szerint nem tudta megoldani, így rögtön tovább lép arra, hogy "Ebben az ügyben egy kollégám tud segíteni, máris kapcsolom..." és akkor élő emberhez irányít aki már valóban tud neked segíteni, mert részletesen leírhatod neki a gondodat, és nem robotválaszokat kapsz majd. A másik megoldás, hogy ezen az űrlapon írsz, így teljesen kiiktatod Vandát a folyamatból.
  11. szaboadam

    Set-top-box hiba

    Üdv! Jelentsd be a hibát a 1414-en, vagy online a chat felületen. Kivizsgálják, és amennyiben a box hibásodott meg, ingyenesen kicserélik.
  12. szaboadam

    Címlista frissítése

    Üdv! Ha még nem próbáltad ezen az űrlapon érdemes jelezned a problémát, így a területileg illetékes mérnökséghez továbbíthatják a kérdést. A 1414-en is tehetsz bejelentést. Remélhetőleg a posztodat a fórumot rendszeresen követő @Telekom szakértő is olvassa majd, és ő biztosan tud segíteni abban, hogy mielőbb rendeződjön ez a gond.
  13. szaboadam

    How to answer kozosseg.telekom.hu ??

    However if you would like to answer to a question then simply select the topic and after that scroll down to the buttom of the page, and using the white box beside your avatar you can start typing your answer. When your comment is ready you can send it with this button:
  14. szaboadam

    How to answer kozosseg.telekom.hu ??

    Hi! Sorry, but unfortunately it's not entirely clear for me, what you'd like to do. If you would like to open a new topic, because you have a problem with which you need help (or if you have any questions) then simply click on this button (after signing in of course) on the main page (homepage) of the forum:
  15. szaboadam

    Amdroid box

    Szia @Ladisz! Tudomásom szerint a bekötéstől számított 14 napon belül van lehetőség az elállásra, és ebben az esetben visszacserélik a régi boxra az új Smartboxot. Ha ez az időintervallum letelik, akkor már nincs mód a visszacserélésre.
  16. szaboadam

    Hang akadozás

    Szia @Tom! Jó lenne tudni, hogy (régi) IPTV-t, vagy (Smartboxos, új) Androd TV-t használsz. Sajnos ez utóbbinál elég gyakoriak a hanghibák - lásd például az alábbi bejegyzést. Ha a teljes újraindítás nem orvosolja a gondot, azt javaslom, mindenképpen jelentsd be hibára a problémát.
  17. szaboadam

    Új műsorújság

    Szia! Nemrég én is jeleztem a Műsorújság frissítése után fellépett problémákat. Azt közölték, hogy tudnak a problémákról, és, hogy már készül a javítás, amely remélhetőleg minden felmerült hibát orvosol majd.
  18. szaboadam

    Vonalas telefon

    Üdv! Itt találhatsz részletes információt a hívószámkijelzéssel kapcsolatban.
  19. szaboadam

    Tenisz

    Üdv! Sajnos a panaszod rossz helyre érkezett. Azt, hogy egy adott tartalomszolgáltató (tv csatorna) milyen programokat (pl. milyen sportközvetítéseket) sugároz nem az egyes csatornák továbbítási jogát megvásárló és azokat értekesítő szolgáltatók (pl. Telekom) hatáskörébe tartozik. Ez az egyes tv csatornák programmingért felelős részlegéhez tartozik, így a különböző adók közönségszolgálatánál érdemes azt jelezni, ha nem vagy elégedett a közvetített műsorokkal. Ami a konkrét csatornákat illeti tudtommal a fent említett három adó eddig sem képezte a Telekom csatornakínálatának részét.
  20. szaboadam

    Vezetékes telefon

    Üdv! Igen, ez is megoldható egy elosztó (ún. splitter) segítségével, oly módon, hogy a digitális elosztó "TEL1" portjára kötöd ezt a bizonyos elosztót. A splitter egyik ágára azután rádugod a Panasonic vezetékes készüléket a másikra pedig a Gigaset vezeték nélküli készüléket, és így mindkettőt tudod használni.
  21. szaboadam

    Smartbox frissítés - műsorújság hiba

    Szia! A fent említett CH+- gombokkal történő lapozást kivették az új szoftverből (lásd itt). A szoftver fejlesztés alatt áll (lásd erről Telekom szakértő válaszát), de arról. hogy mi és mikor kerül javításra konkrét információ jelenleg nincs. A szoftverfrissítéssel azon a boxon, ahol még a korábbi szofver fut nem érdemes egyelőre sietni. A váltás jelenleg még nem kötelező és automatikus, - nyilván idővel mindenkinél aktiválásra kerül majd - és amíg ez így van nyugodtan lehet használni a régit, annál is inkább, mert - mint ahogy említetted is - ha egyszer frissítésre kerül egy box szoftvere a korábbi visszaállítására nincs mód.
  22. Igazából ez a döntés a szolgáltató hatáskörébe tartozik. Mint írtam, sajnos nagyon lecsökkent az igény az utcai fülkékre. Az elméletileg elképzelhető, hogy ha sokan jeleznék, hogy egy adott helyen (mégiscsak) szükség lenne az utcai állomásra intézkednének. Csak azt tudnám tanácsolni, hogy az itt található űrlap kitöltésével jelezd az igényedet - pontos helyszín megjelölésével - illetve itt van lehetőséged érdeklődni a leszerelés okáról is.
  23. Üdv! Ha jól tudom a Magyar Telekomot a Nemzeti Hírközlési Hatóság kijelölő határozata kötelezi, hogy az egyetemes szolgáltatási területén (azaz Magyarországon) minden háromezer főnél kisebb lélekszámú településen legalább egy, míg a nagyobb településeken háromezer lakosonként minimum egy nyilvános telefonállomást működtessen. Mivel a nyilvános távbeszélőállomások kihasználtsága jelentősen lecsökkent, (fülkénként manapság már kevesebb, mint fél óra havonta, köszönhetően annak, hogy a lakosság mobilkészülékekkel való ellátottsága gyakorlatilag 100 %-os) így gondolom a Telekom már csak és kizárólag szigorúan annyi nyilvános állomást üzemeltet, amennyire az előírások kötelezik. Feltehetően már nem kifizetődő ezen állomások fenntartása, így vélhetően tényleg csak a szükséges számú készüléket hagyják üzemelni. Ha pl. egy készülék meghibásodik annak javítása roppant költésges - nem beszélve a fülkék karbantartásáról (tisztán tartás, rongálásokból fakadó károk helyreállítása). Így aztán, ha ilyesmi történik (mondjuk elromlik az egyik készülék), akkor szerintem már nem javítják meg, hanem leszerelik, abban az esetben, ha tudják, hogy a területen még eleget tesznek a fent említett "3000 lakosonkénti 1 állomás kötelezően biztosítandó" feltételnek, mert abban a körzetben valahol van még 1-2 másik nyilvános állomás.
  24. Szia! A Telekom weboldalán ellenőrizheted, - belépést követően - hogy milyen díjcsomagok elérhetőek a címeden. Ha itt az azonosítást követően csak a Net Plusz díjcsomag jelenik meg (ezt rezes hálózaton kínálja a T), akkor egyelőre nincs lehetőség nagyobb sebességű díjcsomagra váltani. Alternatívát ekkor a mobilnet jelenthet, ha a címeden a hálózati feltételek ezt lehetővé teszik (van 4G / esetleg 5G) lefedettség. Hogy várható-e a címeden a közeljövőben fejlesztés arról itt a fórumon @Telekom szakértő tud tájékoztatást adni.
  25. szaboadam

    Hálózatfejlesztés vidéken

    Szia @daniel92! Szerintem az a legjobb, ha ezt a kérdésedet a honlapon teszed fel - ide katttintva elérheted az űrlapot - , mert így közvetlenül azoknak tudják továbbítani a kérdésedet, akik a hálózatfejlesztésben illetékesek, így a legpontosabb és legfrissebb infóval tudnak szolgálni.
×
×
  • Új...