Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

szixalag

Tag
  • Tartalmak

    20
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

Bejegyzések, amit szixalag posztolt

  1. Volt anno egy főnököm, aki nagy igazságot mondott: HA SZÉP NEM LEHETSZ, HÜLYE NE LÉGY! Nem a program érzékeli, hanem aki a szoftvert írja, az adott készülék bármely specifikációját tiltásként, vagy kompatibilitási ütközésként beleírja a programba, már nem fut a készüléken! Amennyiben ésszerűbb magyarázatot tudsz, kivéve az előzőekben leírtakat, szívesen olvassuk.

     

  2. Láss csodát! A legújabb verzió: 1.0.16 nem működik, az előző 1.0.15 tökéletesen működik! Akkor valaki valamit nagyon elcseszett! Véletlenül vagy akarattal, ez rejtély számomra?!

  3. Ami nagyon röhelyes, hogy a tőlük vásárolt asus tabletemen kezdettől fogva nem működött a tvgo, s láss csodát, amióta a telefonomon nem működik, azóta a tableten viszont igen. Akkor most ki buherál és miért is? Valamilyen szinten beigazolódott a sejtésem, miszerint azon készülékek, melyek nem náluk lettek vásárolva, szép lassan ki lesznek tiltva a szolgáltatásból!

  4. Csakhogy én nem átutalással fizetem, hanem a trémagenta felülete átirányít az otp fizetési oldalára, ez elvileg közvetlen fizetésnek számít, mikoris a rendszer rögtön levonja a számlámról az összeget. Ebben az esetben semmi köze a 4 órának a tranzakcióhoz. Nézz szét a távszámlán a fizetési lehetőségek között, van más is, nem csak átutalás! A 4 órás átmenet csak átutalás esetén aktuális. Létezik az a fizetési mód, amikor regisztrálni kell a bankkártyámat és majd ők leemelik, na azt már nem! Trémobilos korszakomból is van pár rossz élményem, feltöltőkártyásként nem volt kimenő hívásom két hétig, mégis eltünt az egyenlegem nagy része, holott semmi sem volt aktiválva a fizetős szolgáltatások közül. Előfizetős ügyfélként pedig minden előzmény nélkül emelgették a havidíjat és a percdíjat nem is egyszer, minden előzetes értesítés nélkül. Ez márpedig nagyon is etikátlan!!! Úgyhogy felesleges őket védeni, egy szó mint száz, ami sz.r, az nem működik rendesen, pláne ha belebabrálnak. Amióta hozzányúltak a rendszerhez fejlesztés címén, na onnantól kezdődtek a problémáim!

  5. Nem a befizetés tartott sokáig, hanem a jóváírás. Befizettem a távszámlán, még időben. Volt 4 napom a határidőig. Másnap rendeltem egy LG SMART 3D-s tv-t, rendelés ok. Pontosan 7 nap múlva érdeklődtem, hogy miújság, mert azt mondták, 3-4 napon belül nálam a készülék. Válasz: a rendelést törölték, mert elmaradásom van, tehát még nem írták jóvá a befizetésemet. Ennyi a történet, ha nem személyesen fizetem be az ügyfélszolgálaton, akkor sokat vándorol a pénz. Ez a bürokrácia az online ügyintézésben.

  6. Nos, inkább a hálózat minőségének a javítására fordítanának nagyobb összeget, úgy vélem, a régi online rendszer sem működött rosszul, felesleges volt megbolygatni. Detto, mint nálunk a stadion. Újat akarnak 8 milliárdért, a réginek semmi baja, viszont a város útjai már lassan  közlekedésre alkalmatlanok, mint a polgármester a városvezetésre!

     

  7. Egyre bizonyosabbá válik előttem ennek az átalakításnak az oka. Számlámat nem tudom rendezni online, csak a távszámlán keresztül, személyes befizetésre nincs időm a munkaidő beosztásomból kifolyólag. A távszámlán keresztüli fizetés elhúzódik általában egy, de volt, amikor két héttel. Ez már kifut a befizetési határidőből, ezért a TRÉMAGENTA már küldi is a fizetési emlékeztetőt kemény 750 Ft plusz költséget felszámolva! A posta lett ilyen drága, vagy így nyerészkedik a szolgáltató etikátlanul?! Többször kértem már a fizetési határidő módosítását, ugyanis aki bérből és fizetésből él, amit kemény fizikai munkával keres, azok az emberek általában minden hónap 10. napjáig kapják meg a járandóságukat (azt a minimálbért, amit ebben a régióban fizetnek a munkáltatók:B.A.Z.megye). Mire a számla megérkezik, a minimálbér be van osztva hó végéig minimális megtakarítás nélkül és hol vannak a nem várt kiadások. Egy szónak is száz a vége, ez a plusz költség felszámítás is csak pár hónappal ezelőtt kezdődött. Kérdem én: ha így tele van az összes tv műsor magenta színű reklámokkal, hogy ilyen meg olyan legnagyobb szolgáltató, akkor az internetszolgáltatás minősége miért van a béka feneke alatt? 20 megás netem lenne, de csak 13-15 megát tud, ugyanis 5 kilométerre vagyok a központtól és nem bírja a hálózat. Persze, hogy nem bírja, mert azt a hálózatot használják ma is, amit anno a volt matáv épített ki 30-40, vagy több évvel ezelőtt! Kérdés: ha annyira sok az előfizetőjük, akkor van bevétel is, mert valljuk be őszintén, ez a legdrágább szolgáltató, miért nem fordítanak valamennyit a hálózat fejlesztésére? Válasz: mert nem MAGYAR tulajdonban van és a tulajdonos sz..rik rá, hogy nálunk milyen a szolgáltatás minősége! Egyetlen egy dolog miatt vagyok még előfizetőjük: olyan helyen lakom, ahol még nincs kiépítve más szolgáltató által a hálózat.

  8. Két héttel ezelőtt vettem észre, hogy a mobilomon a következő sablonszöveg jelenik meg: "A filmlejátszás minőségbiztosítási okokból mobileszközödön nem támogatott." Azelőtt működött rendesen. Kizárogatja a TRÉMAGENTA azokat a készülékeket, amelyeket nem forgalmaz? Az asus tabletemet tőlük vettem és azon sem megy kezdettől fogva. A minőségbiztosítási okokból mit takar, mert nem a képminőséget, az biztos? Asztali pc-n megy, de a képfelbontás a béka feneke alatt van! Amennyiben van tv előfizetésem és a legnagyobb csomagom van, engedtessék már meg, hogy bármely típusú mobilkészüléken nézhessem azt, ami jár a csomagomhoz! LENOVO A606.

  9. Rendelt már valaki akciós tv készüléket kamatmentes részletre tv előfizetéshez? Először online rendeltem meg, két hét után érdeklődtem, mert elakadt valahol, hát kiderült, hogy a befizetett számlát 9 nap után írta jóvá a rendszer, ezért tartozásnak hozta és törölték a rendelést. Másodszor személyesen,  egy tré-pontban rendeltem meg már több, mint egy hete és még nem az új készüléken nézem a műsort! Valóban a béka segge alá került már az ügyintézés színvonala is, vagy tényleg leépítettek annyi embert, hogy aki még maradt, nem győzi szusszal és ezért döcög az ügyintézés.

×
×
  • Új...