btz

SUPERUSER
  • Tartalmak

    4.457
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

btz a fórumon

  • Rang
    ELNÖK
    105
    105

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    1500+
    1500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tesztelő

    Regisztrált Telekom tesztelő vagyok

    150+
    150+

    TV Guru

    Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    150+
    150+

    Internet guru

    Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

Profil megtekintések

13.686 profilmegtekintés
  1. Pontosan nem tudom, hogy a sticken vagy a routereden hol lehet beállítani az APN-t, de kb ezeket az adatokat kell megadni: https://www.apnsettings.org/eu/hu/telekom-hu Az IPv6-ot például érdemes kikapcsolni és csak IPv4-et használni hozzáférési pont protokolljaként Ha van segítséged, talán ő be tudja állítani neked.
  2. Stickben szerintem a PIN beállításoknak és az APN beállításoknak nézz utána. 0MB upload? Az meg hogy? Akkor a download sem menne.
  3. Üdv @Megyesi Norbert Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Vásárosnaményi járás, Ilk település. A SZIP 1.0-t nem a Telekom nyerte, így gyorsabb internetért első körben a nyertes szolgáltató ügyfélszolgálatán vagy közösségi oldalain érdemes érdeklődni. Telekom optikai kiépítés piaci alapon vagy SZIP 2.0-ban 1-6 év.
  4. @Bence1997 Majdnem jó, de inkább próbáld meg ezt: http://speedport.ip/html/engineer/ro_dsl.htm vagy ezt: http://speedport.ip/engineer/html/dslinfo.htm
  5. Úgy érzem, hogy minden megtehetőt megtettél a részedről.
  6. Telefonban működik?
  7. Üdv! A boxon a képarányt állítsd 16:9-re és ugyanezt a tévén is.
  8. Értem, sajnos nincs más ötletem. Talán annyi, hogy cseréltesd a szolgáltatói eszközt, hátha az megoldja, a dolgot.
  9. Üdv! Megnéztem egy webáruházban ezt a TP-link Archer AC1200 V3-ast és ott azt írják, hogy a LAN portjai csak 100mbps-osak.
  10. Üdv! Amennyiben működik ez a szolgáltatás a céleszközön, aminek a címe 192.168.1.65, akkor nyitottnak kéne lenni a portnak. Telnet helyett javaslom inkább az SSH használatát az alapértelmezett 22-es port helyett egy 10000 feletti véletlenszerű portszámon. Célszerű ellenőrizni a céleszköz tűzfalát is.
  11. Üdv! Pontosan melyik díjcsomag ez?
  12. Üdv! A Telekom nem foglalkozik saját eszközök beállításával, esetleg csak külön fizetős szolgáltatásként.
  13. A digitális elosztó weben elérhető grafikus felhasználói interfészén, népiesebb nevén az adminfelületén. (A digitális elosztó típusától is függ, hogy merre és hogyan, illetve milyen bonyolult a dolog. A legkönnyebb dolgod Speedport Entry 2i esetén van)
  14. Üdv! Ezerféle gond lehet, pontosabbat csak a porttovábbítás beállításaidról készült képernyőképeidnek ismeretében lehet mondani.
  15. @Scratch Nem vettem észre semmi különöset a képeken. Ahogy már írtam, a kamera IP címét tedd bele a szolgáltatói eszköz DHCP osztási tartományába, a MAC címhez való rögzítést is eszerint állítsd be, illetve a kamera ne statikusan használja azt az IP-t, hanem DHCP-vel kérje le. Mindent indíts újra a beállítások módosítása után. Pingelj meg mindent, mindenhonnan. Illetve ne felejtsd el megnézni másik böngészőben eléred e a kamerát vagy másik kamerakép néző eszközzel is próbáld meg az RTSP folyamot.