Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Ricsi13

Tag
  • Tartalmak

    98
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Ricsi13 posztolt

  1. Szia! Nekem az a véleményem, hogy ha Te pl. ingázol két ország közt, de minden nap feljelentkezel a magyar hálózatra is, akkor nem lehet gond, az idézett szöveg alapján. (tehát saját példád alapján roamingoltál, de még az nap haza is jöttél, így csatlakoztál az itthoni hálózatra is).  

  2. Szia! Nekem is decemberben telik le a hűség de én nem látok számlálót. Szerintem is lépj be újra és nézd meg, van-e még számláló! elvileg, ha novemberben telik le a két éved, akkor már most, októberben is tudnod kell (ene) vásárolni. Ha pedig be tudod tenni a kosárba a kiválasztott telefont, akkor már sínen vagy! :-) Let's hope!

  3. Úgy tűnik, valóban türelmes vagy, de ilyenkor talán érdemes utánajárni jobban a dolgoknak, ezt ne halogasd!!! Milyen módon mondtad le a szolgáltatást? Csak a mini csomagot mondtad le, nem az egész tv szolgáltatást jól értem? Mert említesz tripla kedvezményt is....ami annak jár, akinek van tv (mindegy, h van-e mini csomagod vagy sem) net és telefon vonala is. Ha január óta nem halad az ügy, én azt mondom, ne várj, de ne ide írj, hanem egy e-mailt az ügyfélszolgálatnak. http://www.telekom.hu/otthoni/lakossagi/segitunk/elerhetoseg/e-mail Meg kell nézniük, utána kell járniuk.
  4. Szia , nem kell sem meghatalmazás, sem kód, ha e-mailt írsz. Fontos, hogy saját magad írd alá a levelet, amiben kéred a megszűntetést, unokád, vagy a család beszkenneli, és elküldi a honlapról: http://www.telekom.hu/mobil/lakossagi/ugyintezes/elerhetosegek/e-mail Külföldi ismerősöm is így tett, sokkal gyorsabb, mint bármi más. Nem kell utaznod. Ha pedig már 3 éve vetted, akkor valószínű h már hűség sincs rajta....jobbulást:-)
  5. Szia János! Szerintem eltúlzod a dolgot. Egy szolgáltató nem engedheti meg magának a valótlan adatokat tartalmazó számlák készítését. Gyorsan megnéztem a legutóbbi mobilos számlámat, mert furcsálltam, amit írsz. Az én számlámon a Kapcsolat Program információnál (meg másutt, pl. záróegyenlegnél is) van egy kis 3-as szám, ami egy magyarázathoz vezet: 2015.06.30-i állapot szerint. Ez szerintem egy július elején kelt számlánál normális is, hiszen logikusan kell bizonyos időt adni a rendszernek, amíg az adatok összesítése, frissítése megtörténik, és a számla elkészül. Vagy mire gondoltál pontosan, melyik státuszra?

     

    Egyébként ha nem értesz egyet a számláddal, akkor a szolgáltató köteles kivizsgálni a panaszod, ha például e-mailt írsz nekik, megadod az adataidat. Én pedig kimondottan örülök a Kapcsolat Pontoknak, sosem gondolkoztam még azon, hogy ezek miatt reklamáljak, vagy kérdőjelezzem meg az egész számlázási rendszer működését.........hiszen amit telefonálok, azt ki is fizetem.

     

    Végül pedig nem kell ahhoz számlalevelet nézni, hogy ráláss a kedvezményedre: én rendszeresen a weben nézem meg a szolgáltatásaimat, számlainfokat, és ott látható a hűségpontjaim/program menüben az aktuális kedvezménystátuszt is.

  6. Nézd én segíteni próbáltam....nekem kiküldte, igaz nekem volt beállítva kapcsolattartó e-mail cím, én arra kaptam egy kódot, amivel tudtam véglegesíteni.

    Ha nagyon nem megy, még mindig jobb, ha az ügyfélszolgálatnak írsz egy e-mailt, (ami alapján kivizsgálják) mintha itt káromkodsz. Értem én hogy ez egy új dolog, és lehet, bonyolult is, de a rendszer már csak ilyen.

     

  7. Szia!

    Ezek szerint havidíjas előfizetésed van? Mert akkor:

     

    netes vásárláskor, ha készülékcseréd is volt, akkor külön kell aktiváltatni a SIM kártyát, jó esetben a 0680639999 számon (belföldön), de biztos vagyok benne, hogy külföldről is kérhetsz segítséget. megnéztem Neked az ügyfélszolgálat telszámát +3612659210.

    Egyéb más esetben ha tudod, próbáld ki a SIM kártyát egy másik, ottani független teloban, mert lehet hogy a kártya a hibás. Bár ilyenkor csak a csere segít, amit a szolgáltató csak itthon csinál....

    Üdv

    Ricsi

     

     

  8. Szia Andrea! Azt írod, még nincs T-s szolgáltatás az albérletben. Új címre albérlőként is kérhetsz új bekötést. Először meg kell adnod a címet (akár a honlapon az Add meg lakcímedet vagy MT ügyfél azonosítódat feliratra kattintással, akár az ügyfélszolgálatnak), hogy meg tudják nézni, mi megy ott, milyen technológián, stb.... A rokonok és ismerősök - ha másik címen laknak - nem tudják veled megosztani az otthoni szolgáltatásokat, ilyenről még nem hallottam.

  9. Hali! ADSL-en nem fog menni a 3 set top box, csak kettő (egy előfizetéshez, persze). Kivéve, ha mondjuk olyan DSL-re váltasz, ahol már 30mbit a max letöltési sebesség, mert ott megy a 3 box (de az megint egy másik technológia). Ezt nem mondták neked, amikor kértél még egy boxot? Nálam kábelen megy az IPTV, ott lazán elbírja a 3-at. tehát ezt nem találja ki senki, mert ez technológiai sajátosság. Gondolj bele, ha mégis engednék, bekapcsolnál ADSL-en 3 boxot, úgy lecsökkenne a net sebességed, hogy csak na...Amit tudok javasolni, kérdezz rá, vagy nézd meg, hogy a címeden megy-e pl. kábelen az IPTV vagy milyen megoldással lehet gyorsítani a netet, amihez már kérhetnéd a 3. boxocskát.

  10. Szia @süti! Érthetetlen, hogy az új, már kicserélt micro SIM kártya sem működik...próbáltad betenni másik, micro SIM-et elfogadó készülékbe is (ha van)? Ha igen, és nem tapasztalod a hibát, akkor a SIM kártya jó. Másik tippem, hogy ellenőrizd a lefedettséget is. Ha viszont másik teloban sem jó, akkor irány újra az üzlet, és az újbóli csere. A hibás kártyát kötelesek ingyen cserélni. Üdv. Ricsi

  11. Hello! Hát sajnos nincs konkrét info a honlapon sem, azon kívül, hogy iratkozz fel SMS-ben a +36308080110-es számra, akkor kapsz e-mail értesítőt, ha már elő lehet rendelni. Korábban, mielőtt kijött egy-egy új modell a T-nél, kérdéseimre az volt a reakció, hogy figyeljem gyakran a honlapot, meg a reklámokat, stb, iratkozzak fel értesítőre. De ha már kint van a honlapon, talán nem kell sokat várni, illetve ha már Samsung csúcsmodell, gondolom, az ára sem lesz alsó kategóriás:-)

  12. Sajnálom, pedig a helyes készülék és központi beállítás mellett mennie kéne a számkijelzésnek. Arra gondoltam, lehet, hogy a SIM kártya hibás, vagy egyéb tényező áll a háttérben. Próbáltál már másik SIM kártyát betenni a készülékekbe, ha igen, azzal mit tapasztalsz? Érdemes lenne megmutatnod a készüléket és a SIM kártyát együtt egy Telekom üzletben, ott rálátnak a hibára.

  13. Hát akkor kb. leszűkül a kör a Nokia, Samsung, Alcatel, és egyéb, kb. nem túl ismert márkákra. A T honlapján a készülékeknél rá tudsz szűrni a hagyományos telefonokra. meglévő előfizetéseddel is beléphetsz, vagy ha nincs hívószámod a T-nél, akkor új előfizetést, vagy Domino csomagot vehetsz. Az ár-érték arányt figyelve egész jónak tűnik a Nokia 108-as, pl. Dominoban csak 10 990 Ft, ráadásul jár hozzá egy ingyen memo kártya is. De hallgasd meg a többiek véleményét is.

×
×
  • Új...