Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

RitaK

Telekom
  • Tartalmak

    6
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit RitaK posztolt

  1. Szia! KatEdi779! A Domino Most opciót nem kell lemondanod. Ha jelenleg be van kapcsolva számodra azt tudod a bekapcsolástól számítva 30 nap végéig használni, utána automatikusan kikapcsolja a rendszer. Ha szeretnéd igénybe venni a jövőben, akkor 190 Ft lesz 30 naponta a díja, és minden 30 naponta neked kell megújítani a Telekom Appban, ahogy eddig is tetted, míg díjmentes volt. Ha a jövőben nem kívánod igénybe venni, akkor nincs vele további teendőd, ha kikapcsolta a rendszer. Erről SMS-ben értesítés érkezik az adott számra a kikapcsoláskor.

    Ekkor: 2020. 07. 07. at 19:22, KatEdi79 írta:

    Sziasztok! 

    A facebookon a Telekom HU csoportban már feltettem a kérdést, de sajnos nem tudtak segíteni, ezért írok ide. Nemrég olvastam a bejegyzést, hogy a Domino Most szolgáltatás június 1-je óta 190 Ft. Ezek után szeretném lemondani a szolgáltatást. Hogy tudom ezt megtenni? 

    Előre is köszönöm! 

    Üdvözlettel Edina 

     

  2. Szia! Nagyon sajnáljuk, hogy nem érkezett meg időben a számlád. Rendszerünk mindig a lezárást követő hónap első hetében készíti el a számlákat és folyamatosan postázza az előfizetőknek. Javasoljuk, hogyha 20-a körüli általában a számlabefizetési határidőd és kb. 10 vagy 14-ig nem érkezik meg adott hónapban a csekk, akkor lehetséges jelezni részünkre és újraküldjük. Adott hónapban 25-ig egy alkalommal biztosítjuk a számla díjmentes újraküldését. Ilyen esetben kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel! Munkatársainkat hétköznap 7-22 között, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között érheted el weboldalunkon, a felugró chates ablakban (pl.: készülék keresésekor).

    Ha lehetőséged van rá, akár Elektronikus számlát is kérhetsz, így minden hónapban online küldenénk meg a számlaértesítőt és a honlapunkon vagy a Telekom Appban tudnád megtekinteni és befizetni, ezáltal nem adódna gond, hogy bármilyen okból késedelemmel érkezzen meg hozzád a számla. Honlapunkon ide kattintva találsz leírást az Elektronikus számlával kapcsolatban.

  3. Szia! Nagyon sajnáljuk, de lakossági szerződésekhez, sajnos nem tudunk statikus IP címet biztosítani. Jelenleg ezt csak kizárólag üzleti előfizetőink vehetik igénybe, üzleti vezetékes internet csomagjukhoz. Ezzel kapcsolatban honlapunkon ide kattintva találsz tájékoztatást is. Megértésedet köszönjük!

    2 órája, AnnaSze írta:

    A jelenlegi távmunkás időszakban különösen fontos lenne, hogy statikus IP cím legyen kérhető magán előfizetéshez is.
    Magánszemélyként nem lehet céges előfozetést kötni és mivel csak ahhoz érhető el a statikus IP ezért a biztonsági szempontból (céges tűzfalak) fontos statikus IP cím elérhetetlen az optikai hálózaton.

    Még a kvázi statikus IP cím sem adatik meg nekünk, mivel  súlyosbításként a Telekom direkt bont és új IP címet hetente (ha jól tudom).

    Mivel így is állandóan foglal a router egy IP címet (csak mindig másikat) így ez a havidíj ingyen bevétel lenne a szolgáltatónak és egy extra a vevőnek.

     

  4. Szia Lacus!

    Kérünk, hogy jelentsd be a problémát chates ügyintézőinknél akik továbbítják a problémádat kivizsgálásra illetékes műszaki területünkhöz!  Munkatársainkat hétköznap 7-22 között, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, a felugró chates ablakban (pl.: készülékek keresésekor) érheted el. Együttműködésedet köszönjük!

  5. Szia!

    Nagyon sajnáljuk, hogy problémát tapasztalsz a szolgáltatásunk használata közben. Amennyiben más felületen már bejelentetted a hibát, akkor azt az illetékes  műszaki részlegünk kezelni fogja.

    Egy adott problémával kapcsolatban csak egy hibajegy rögzítésére van lehetőség. Bízunk benne, hogy kollégáink minél előbb tudnak segíteni a megoldásban. A javításig türelmedet köszönjük!

     

    Ekkor: 2020. 06. 27. at 15:09, dracorex írta:

    Sziasztok!

    Ugyan már az online chat felületen bejelentettem a hibát, ott azt a választ kaptam hogy a Telekomnál van a hiba, de azért itt is szeretném bejelenteni biztos ami biztos:

    2 napja nagyon lassú a mobilnetem egész nap(2-3 mbit/s,70-80 ping) ez egyébként mind a 2 nap szinte perce pontosan este 11 körül visszaállt normális pingre, és sebességre.
    Hozzátenném, hogy a tőlem 10-15 km-re lévő ismerősöm ugyan ilyen rettenet lassú sebességeket mér :(

    ping.png

     

×
×
  • Új...