Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

ZoliR

Telekom
  • Tartalmak

    30
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Minden, amit ZoliR posztolt

  1. ZoliR

    ZTE Speedport Entry 2i letöltés

    Szia efi99! Javasoljuk, hogy jelentsd be a problémát chates ügyintézőinknél! Kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel! Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!
  2. Szia Szotyi! Szomorúan olvastuk üzeneted és elnézésed kérjük az okozott kellemetlenségért! Társaságunk számára ügyfeleink elégedettsége a legfontosabb, ezért mindent megteszünk annak érdekében, hogy számukra magas színvonalú kiszolgálást nyújtsunk, valamint ügyfélszolgálatunknak is az a célja a minél teljesebb és gyorsabb (pontosabb) legyen kiszolgálás, ennek ellenére előfordulhatnak váratlan helyzetek. Munkatársaink képzése és alkalmazásaink fejlesztése is folyamatos, hogy ezt a problémát a jövőben elkerülhessük. Cégünket is a pontos munkavégzés jellemzi, ennek ellenére nem tagadhatjuk, hogy előfordulnak hibák. Sajnáljuk, hogy pont egy ilyen esetet tapasztaltál. Bízunk benne, hogy a jövőben már csak pozitív tapasztalataid lesznek és a szolgáltatással is elégedett leszel!
  3. ZoliR

    Google Pixel 4 eSim

    Szia Gabouka! "A Magyar Telekom csak az általa forgalmazott eSIM-képes készülékek (jelenleg iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone Pro Max, iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone XR, iPhone SE, Samsung Galaxy S20, Samsung Galaxy S20 Plus, Samsung Galaxy S20 Ultra, Samsung Galaxy Z Flip, iPad Pro 11, iPad Air 10.5 valamint Samsung Galaxy Watch eSIM, Huawei Watch 2 ESIM, Apple Watch Series 5) esetén garantálja az eSIM-profil megfelelő működését."
  4. ZoliR

    Érdeklödnék

    Szia Hajnalka! Az általad említett készülék jelenleg nincs készleten, de újabb készlet várható. Sajnos a pontos időpontról nincs információnk, de amennyiben már rendelhető lesz, akkor oldalunkon az ajánlatban feltüntetjük. Az ajánlatot ide kattintva találod.
  5. Szia B.i.L! Ebben az esetben új eSIM-et kell kérned, melynek folyamatáról ide kattintva olvashatsz.
  6. ZoliR

    Samsung Galaxy Wach Active 2

    Szia Garfield! Javasoljuk, hogy vedd fel a kapcsolatot az általad említett szolgáltatóval és érdeklődj náluk a lehetőségekkel kapcsolatban!
  7. Szia otisonoza! A Családi Mobil opciót ügyfélszolgálatunkon tudod lemondani. Keresd chates ügyintézőnket, akik a segítségedre lesznek! Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!
  8. ZoliR

    Domino dupla lemondás

    Szia Alexandra! A szolgáltatás a Telekom Alkalmazásban mondható le. Szép napot!
  9. ZoliR

    Fox+

    Kedves Sounder! Nagyon szívesen! Ezzel kapcsolatban kérjük, hogy a csatorna üzemeltetőjét keresd fel!
  10. Szia Viktória! Ebben az esetben, így tudhatod meg a PIN és PUK kódod: kattints ide.
  11. Szia Márffy Magdolna! Javasoljuk, hogy vidd be a készüléket a gyártói szervizbe, ahol megvizsgálják a készüléket és a segítségedre lesznek. A gyártói szervizek listáját ide kattintva találod. Amennyiben a Telekomnál vásároltad a készüléket, akkor mobilfutárral történő szervizünket is igénybe veheted, amiről ide kattintva tájékozódhatsz.
  12. ZoliR

    PUK kód

    Szia Claudia! Abban az esetben, ha még aktuális, akkor a megoldást itt fogod megtalálni: kattints ide.
  13. ZoliR

    Megnövekedett ping

    Szia ianlot! Abban az esetben, ha a probléma még fennáll, akkor javasoljuk, hogy jelentsd be a problémát chates ügyintézőinknél! Kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel! Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!
  14. ZoliR

    Roaming

    Szia roberttobel! Ilyen esetben elsősorban azt javasoljuk, hogy ellenőrizzed, hogy a készüléken be van-e kapcsolva az adatroaming. Ehhez segítséget ide kattintva találhatsz. Abban az esetben, ha be van kapcsolva és ennek ellenére nem működik megfelelően a szolgáltatás, akkor javasolt a telefonon a repülőgép üzemmód be- és kikapcsolását, vagy a készülék újra indítását elvégezni (esetleg SIM-kártya ki-be helyezése előtte). Amennyiben továbbra se oldódik meg a probléma, akkor kérjük, hogy jelentsd be a hibát ügyfélszolgálatunkon, melyet chates kollégánknál is megtehetsz. Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!
  15. ZoliR

    Lassú internet, YouTube akadozások

    Szia McKinstry! Abban az esetben, ha a probléma még fennáll, akkor javasoljuk, hogy jelentsd be a problémát chates ügyintézőinknél! Kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel! Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!
  16. ZoliR

    Feltöltési sebesség hiba

    Szia Agar! Abban az esetben, ha a probléma még fennáll, akkor javasoljuk, hogy jelentsd be a problémát chates ügyintézőinknél! Kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel! Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!
  17. ZoliR

    Sagemcom F@st 5655v2 router Wifi gond !

    Szia Kopernecky! Abban az esetben, ha a probléma még fennáll, akkor javasoljuk, hogy jelentsd be a problémát chates ügyintézőinknél! Kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel! Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!
  18. ZoliR

    Sagemcom Fast beállítása

    Szia Imre87! A Sagemcom készülékekkel kapcsolatos beállításokhoz ide kattintva találhatsz képekkel illusztrált segítséget. A Telekom készülékek Használati útmutatóját pedig ide kattintva találod.
  19. ZoliR

    Nem jó a mobilnetem

    Szia Jula! Abban az esetben, ha a probléma még fennáll, akkor javasoljuk, hogy jelentsd be a problémát chates ügyintézőinknél! Kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel! Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!
  20. ZoliR

    Internet sebesség csökkenése

    Szia haveagoddfeeling! Javasoljuk, hogyha a Telekom otthoni internet sebességét szeretnéd mérni, akkor (a pontos adatok érdekében) a Magyar Telekom hálózatában kialakított tesztszerverrel mérd le, melyről ide kattintva találhatsz információt. Amennyiben a garantált értéknél alacsonyabb az internet-hozzáférésed sebessége, akkor kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel és jelentsd be a hibát náluk! Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!
  21. ZoliR

    WOW Classic/Blizzard disconnected

    Sziasztok! Központi hiba miatt nem működött megfelelően a szolgáltatás, amit kollégáink már aznap elhárítottak! Amennyiben hasonló problémát tapasztaltok, akkor kérjük, hogy jelezzétek ügyfélszolgálatunkon! Az okozott kellemetlenségért elnézéseteket kérjük! Megértéseteket és együttműködéseteket köszönjük!
  22. ZoliR

    Blizzard Launcher / WoW Classic hiba

    Sziasztok! Központi hiba miatt nem működött megfelelően a szolgáltatás, amit kollégáink már aznap elhárítottak! Amennyiben hasonló problémát tapasztaltok, akkor kérjük, hogy jelezzétek ügyfélszolgálatunkon! Az okozott kellemetlenségért elnézéseteket kérjük! Megértéseteket és együttműködéseteket köszönjük!
  23. ZoliR

    Borzalmasan instabil a hálozat.

    Szia F1gUr3! Javasoljuk, hogy amikor tapasztalod a problémát, akkor kérjük, hogy imsét jelentsd be a hibát ügyfélszolgálatunkon! Ebben az esetben vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel! Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!
  24. ZoliR

    Kábelnet vonalminőség

    Szia fgabor87! Abban az esetben, ha a hiba még jelenleg is tapasztalható, akkor kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel! Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!
  25. ZoliR

    Telefon vásárlás

    Szia Menta! Jelenlegi információk alapján nem tervezzük a készülék bevezetését a közeljövőben. Amennyiben mégis, akkor megtalálható lesz a Telekom készülékajánlatok között.
×
×
  • Új...