Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Telekom szakértő

Telekom
  • Tartalmak

    2319
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Telekom szakértő a fórumon

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Telekom szakértő eredményei

  1. Telekom szakértő

    Hyper OS

    Kedves Lacikaaa! Nagyon szívesen. ^Zsani
  2. Telekom szakértő

    Tv go hiba...

    Szia Gergő2! Ahhoz, hogy műszaki csoportunk felé továbbítani tudjuk az általad tapasztalt problémát, a kolléga által privát üzenetben bekért adatokra sajnos szükség van, ezért kérjük, azokat arra az üzenetre válaszolva írd meg nekünk! Köszönjük együttműködésedet!^Gabi
  3. Telekom szakértő

    Hyper OS

    Szia @Lacikaaa! Köszönjük a megkeresésedet! A szolgáltatók számára testreszabott készülék szoftvereket a gyártók készítik és adják ki saját ütemezésük szerint. Ezt a kiadási ütemezést a Magyar Telekom nem tudja befolyásolni és előzetes információink sincsenek róla. A gyártó által tesztelésre átadott szoftvert minden esetben mindössze néhány nap tesztelés után elfogadjuk vagy elutasítjuk attól függően, hogy találtunk-e súlyos hibát. Ezek után a szoftver publikálását is a gyártó végzi más tesztek eredményétől függően. A gyártó által tesztelésre még át nem adott szoftverekről nincs előzetes információnk, az elutasítások vagy azok oka pedig jogi okokból nem publikus. A fentiek alapján, sajnos a pontos időponttal kapcsolatban sincs információnk az új operációs rendszer forgalomba hozatala kapcsán. Megértésedet köszönjük! További kérdés esetén keress minket bizalommal! ^Zoltán
  4. Szia @szegeslaci! Kérjük, hogy keress fel minket privát üzenetben az adataiddal (MT azonosító, elérhetőséggel - név + mobiltelefonszám) és a konkrét probléma leírásával, hogy továbbítani tudjuk illetékes munkatársainknak! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  5. Szia! Műszakis kollégáinktól az alábbi válasz érkezett: "Minden attól függ hogy onnan fogják-e behúzni az optikai kábelt is lehet hogy van más oszlopon is csatlakozó ez csak helyszínen derülne ki. Egyébként ha onnan fogják tudni bekötni kollegák megoldható lehet a behúzás a védőcsdőben. de ha valóban évekről van szó akkor sokminden változhat addig, így valóban nem érdemes jelenleg felmérést végezni. Költségoldalon ha ügyfél amúgy is védőcsövezik, úgy érdemes otthagynia egy behúzót, de nem biztos hogy azon keresztül meg tudjuk majd csinálni. De ha igen ez mindenképp meg könnyíti majd mindenki dolgát." ^Dániel
  6. Telekom szakértő

    Tv go hiba...

    Szia Gergő2! Privát üzenetedre is válaszoltunk, ahol további adatokat kértünk be. ^Andrea
  7. Kedves Sandor Maro! Folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél több címen legyenek elérhetőek korszerű szolgáltatásaink, ezért számos helyen végzünk hálózatfejlesztést jelenleg is. Azonnal választ kaphatsz honlapunkon ide kattintva, ahol pontos címed megadása után, bármikor tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, kérjük, iratkozz fel hírlevelünkre, így azonnal értesítünk, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. Köszönjük az együttműködésed! ^Andrea
  8. Telekom szakértő

    Tv go hiba...

    Szia Gergő2! Szakértőink visszajelzése alapján, ha nem eszköz specifikus a probléma, akkor az accountal lehet a gond, amit hibabejelentés formájában kezelünk. Próbálj meg egy számítógépen belépni a fiókodba, ha ott elindul a lejátszás akkor csak eszköz hiba lehet. Ebben az esetben pedig privát üzenetben várjuk megkeresésed, mert adataidra lesz szükség! ^Attila
  9. Telekom szakértő

    Tv adás

    Szia Judit! Hibabejelentés kapcsán azonnali segítséget kaphatsz ügyfélszolgálati elérhetőségeinken, illetve a m.me/TelekomHU linken. Természetesen itt a Fórumon is szívesen segítünk, de ezen a felületen több óra is lehet mire üzenetedre reagálni tudunk. Ha itt élnél a hibabejelentés lehetőségével, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az előfizető nevét, a szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítódat, valamint elérhetőségi mobilszámodat. Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel
  10. Telekom szakértő

    Tv adás

    Szia Judit! Hibabejelentés kapcsán azonnali segítséget kaphatsz ügyfélszolgálati elérhetőségeinken, illetve a m.me/TelekomHU linken. Természetesen itt a Fórumon is szívesen segítünk, de ezen a felületen több óra is lehet mire üzenetedre reagálni tudunk. Ha itt élnél a hibabejelentés lehetőségével, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az előfizető nevét, a szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítódat, valamint elérhetőségi mobilszámodat. Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel
  11. Szia Nitus! A regisztráció melyik lépésénél akad el a folyamat? Pontosan mit tapasztalsz amikor eljutsz a hibáig? A regisztráció lépéseiről az alábbi oldalunkon olvashatsz: https://www.telekom.hu/lakossagi/hbomax-regisztracio ^Dániel
  12. Telekom szakértő

    Tvműsorújság

    Kedves Zsanett! Köszönjük szépen a jelzésedet, továbbítjuk illetékeseink felé, bízunk benne, hogy egy későbbi frissítéssel bekerülhetnek az általad hiányolt funkciók. Addig is egy gyors Google kereséssel számos információt találhatsz az interneten a téged érdeklő filmekről ^Dániel
  13. Telekom szakértő

    Gyenge jel

    Szia Laura1! Mi is megerősítjük a szaboadam által leírtakat. Mi csak abban az esetben megyünk ki a helyszínre javításokat végezni, ha te előzetesen hibát jelentettél be, és az központilag nem orvosolható. Ilyen esetben kollégánk a bejelentésben megadott telefonszámon felkeresnek időpontegyeztetés céljából, és a megbeszélt időben érkezek ki a helyszínre elvégezni a javítást. ^Dániel
  14. Telekom szakértő

    Tv go

    Kedves Myuccsi! A TV2 alapvetően elérhető a Telekom TV GO szolgáltatáson keresztül, jelenleg pillanatban a kommentünk írásakor is megtekinthető élőben a Mokka című műsor, hogy egy közvetlen példát mondunk. Ugyanakkor a csatorna egyes műsoraira nem ad online közvetítési jogot, ezeknél látható a nyitó posztban látható üzenet. ^Dániel
  15. Kedves Kallergabi! Szolgáltatásporfóliónk időnként megújul, ilyenkor a korábbi konstrukciók kivezetésre kerülnek. Ez azt jelenti, hogy ha valaki korábbi csomagot használ, akkor az megmaradhat nála változatlan feltételekkel a későbbiekben is, de ha bármilyen módosításra kerül sor - ide tartozik egy új szolgáltatás megrendelése is - akkor a meglévő szolgáltatásaikat is az aktuális portfólió elemeire kell váltani, ezért volt szükség a Sat TV csomag módosítására. Megértésedet köszönjük. ^Dániel
×
×
  • Új...