Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

S. Ági

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

S. Ági eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Üdv! Röviden: Nem hallom a vonal másik végén beszélőt, csak ha kihangosítva használom a készüléket. Részletesen: Telekomos vezetékes telefonom van (már 32 éve). Egyetlen esetet kivéve soha nem volt gondom (vele/velük). A telefonkészülékeim biztosan jók. (Siemens Gigaset) E héten eddig kétszer beszéltem a vezetékes vonalamon. Hétfő este, amikor is ki kellett hangosítanom, mert egy háromszori stroke-on átesett beteggel beszélgettem, s nem volt ereje hangosabban beszélni, s nem kihangosítva nagyon halkan hallottam őt. Tegnap engem hívott egy barátom, s tökéletesen hallottam, hallottuk egymást; végig nem kihangosítva beszéltünk. Kb. egy órával ezelőtt szerettem volna beszélni valakivel, de nem hallottam, hogy kicsengene a hívásom. Úgy tűnt, nincs vonal. De kihangosítottam, s bizony úgy már volt (mindkét készülékemen). Megpróbáltam még egy embert felhívni, de csak kihangosítva hallottam a billentyűhangokat, ill. a kicsörgést. Beszélni is csak így tudtam vele/velük. Amikor visszavettem a megfelelő gombbal a fülemhez a készüléket, semmit nem hallottam a beszédükből, Ők viszont jól hallottak engem. Mi történhetett? (Ismétlem: mindkét készülék ezt produkálja. Nem duo-telefonok. Az egyik egy többéves, drága Siemes Gigaset, a másik egy pontosan hároméves viszonylag olcsó fajta Gigaset.) Nagyon várom a problémát megoldó válasz(oka)t: Ági
×
×
  • Új...