Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Péter83

Tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Péter83 posztolt

  1. teherwagon

    • PROFESSZOR
    • Szia!
    • igen réz kábel van.
    • viszont a hiba új.legalábbis tuti észre vettem volna, ha nem tudok végig nézni egy filmet.
    • gyakran van olyan, hogy ki írja a
    • pl. telefon netezés közbe, hogy csatlakozás a hálózathoz
    • tv...offline
    • vagy az eszköz nem ad internet hozzáférést
    • 2 másodperc és minden megy tovább(csak mikor a betöltés megszakad....)
    • mindent cseréltek, csak egy dolgot nem néz meg senki, az oszlopon a légkábelt. mi 8 éve vettük a házat az már akkor is ott volt bekötve,
    • a házunk oldalán korrodált volt azt lecsípték, de a másik oldal ott van kitudja mióta.
    • ha azt megnézték volna azzal kizárható lett volna a hiba és én onnan haladtam volna tovább.
    • azért köszönöm a hozzászólást
  2. Szia Kitti!

    Szeretném megkérdezni, hogy az internet szolgáltatásnál "mi az enyém" ha hiba van?

    Szervizes ember felhívott és közölte, hogy ki jön,de ha hibát talál nálam akkor számláz...., szóltam, hogy a központos ember is jelezte, hogy látnak hibát a vonalban

    -a válasz az volt, hogy az csak duma, ő nem lát hibát úgyhogy a hiba nálam van.

    eddig cserélve lett: -teljes telefon kábel

    -modem

    vettem + router-t (mert a kollégátok azt mondta)

    - wifi jel erősítőt(ez legalább hasznosnak bizonyult).

    A telefonkábel csatlakozót kollégátok cserélte...

    Akkor nem tudom nekem mibe lehet hibám amiért mindenképp fizetnem kell?

    Amit kaptam eredetileg modem-et azon van wifi-ha az hibás akkor azzal tényleg "így jártam és pont?"

    Hány eszközt használhatok?

    kollégátok látatlanba jelezte, hogy biztos sok eszközt használok egyszerre.

    Ami kábelen csatlakozik: egy beltéri amit a kamera rendszer használ

    két tv ami csak esős időben van használva(szóval nem sokat)

    egy asztali gép( heti max3 órát megy)

    2 telefon fut wifin

    Ez sok?

    Kértél Mt azonosítót,köszönöm, hogy foglalkoznál a problémámmal,de amíg az a hozzá állás, hogy tuti nálam a hiba, és nem tudom miért kell fizetnem és miért nem,addig inkább csak kérdezek.

     A szerződésem lassan lejár , így mex morgok, ha leáll közbe-közbe a net

    válaszod addig is köszönöm

  3. Szia!

    Jeleztem a kollégátoknak,hogy a hiba továbbra is megvanl.

    Megnézte a szervizes kolléga,mit írt hogy mit csinált(semmit nem írt ,csak hogy a hiba megszünt)

    Viszont vissza adták feladatba a szerviznek a hibát,mer ő is látott szakadozást a vonalban.

    Remélem most tényleg sikerül javítani a hibát.

     

  4. Sziasztok!

    Nálam pár hónapja kezdődött, hogy romlott az internet sebessége, és most közbe megszakad a kapcsolat.

    Modem cserélve, kábel a lakásba bemenő cserélve,de semmi javulás.

    Ma jött (volna a szerelő) megkérdezte mikor jöhet megadtam az időt amikor már itthon leszek, majd a beszélgetés után 30 percel kaptam egy sms-t, hogy a hiba javítva.

    Biztos ő a hiper szuper szervizes....

    Persze a hiba továbbra is fenn áll.

    Tipp, hogy mi lehet a hiba?

    (pingplotter kép csatolva)

    pingplotter2.docx

     

×
×
  • Új...