Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

FeriPapa

Tag
  • Tartalmak

    5
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit FeriPapa posztolt

  1. Valaki tapasztalt már ilyet?
    IPTV-m van Sagemcom GW-vel. Helyi hálózaton használok jó néhány eszközt statikus IP címmel. Kb háromhete történt, hogy a wifi megbolondult, mindent eszköz eldobált. Másnap beakartam jelenteni, de reggelre rendesen működni látszott csak néhány eszközöm nem működött megfelelően. Kiderült, hogy más IP-ket kaptak mint ami be volt állítva. Semmi értesítést nem kaptam arról, hogy szoftver csere lesz vagy volt! Belépve a GW konfigjába egy teljesen más felület fogadott mint volt. A statikus IP-s lista viszont üres volt. Amúgy elég barátságos felületnek tűnt. Nem volt mit tenni a fontosabb eszközöket újra felvettem a listába. Rendben is volt. Majd később még a többit is hozzá akartam adni, ekkor ért a meglepetés. Az IPLan menü felülete egészen más lett ami a lényeg használhatatlan. Most Így néz ki:
    808940_ip_lan_2.thumb.jpg
    A másik, ami igen megváltozott a helyi hálózat topológia képe, íme most:
    808940_helyi_halozat.thumb.jpg
    Előtte igen szép áttekinhető volt.
    Azóta három kört futottam a Telekommal. Először felmérés után azt mondták találtak valami hibát kijönnek és kicserélik a modemet is. Majd másnap kaptam egy üzenetet:
    " Kedves Ügyfelünk! IPTV szolgáltatásával kapcsolatos 91186974.2 számú, 2020-07-22 15:42 időpontban bejelentett hiba elhárítása kapcsán szerelőnknek nem sikerült elérnie. Kérjük, hogy újabb időpont egyeztetéséhez hívja a 1414 ügyfélszolgálati számot! Megértését köszönjük! Üdvözlettel: Telekom"
    Otthon voltam, se személyesen se telefonon nem keresett senki!!
    Reklamáltam, megígérték, hogy újra keresnek de semmi. Megnéztem a hibajegyet, simán lezárták.
    Második kör: Vanda +2ügyintéző + egy szakértő. meghalgattak, nem értették mi a problémám. A szakértő kiderült, hogy fizetős, ha PC hiba vagy Windows problémám van. De mondom nekem a GW szoftverrel van bajom, az nem az ő asztala. Barátilag azt ajánlotta csináljak egy hardwer resetet mert lehet az Epromból hibásan töltődött be a szoftver. Ezzel kész. Csináltam, semmi változás.
    Újra bejelentettem: Ma kijön egy szerelő + modem csere. Ki is jött, csinált egy hardwer resetet, majd azt mondta, hogy szerinte böngésző probléma, nem jó a megjelenítés. De windowson is meg chrome-on is? Majd telefonon egy újabb szakértő: Minek akarok én IP címet kiosztani meg állítsam be az eszközön. Mikor elküldettem a képet, akkor azt mondta felesleges kicserélni az eszközt mert azon is ilyen lesz. Sőt, szerinte az övé is ilyen.
    Nem is lett csere. Kész.
    Ez így rendben van?!

×
×
  • Új...