Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

ping4565

Tag
  • Tartalmak

    8
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

Bejegyzések, amit ping4565 posztolt

  1. Nekem is beletelt 1-2 napba, úgy emlékszem. 

    Telefonszámot hozzájuk nem találtam sehol, de esetleg a 1412-őn tudhatnak valamit mondani evvel kapcsolatban. Addig is kitartás! Nekem nagyon bejön ez az app; megérte várni rá.

  2. Egy másik kérdés: Nem tudjátok, hogy ha külföldön próbálom a TVGO-t nézni, miért nem működik? Gondolnám, hogy ha egyszer IPTV előfizető vagyok itthon és rendben működik, külföldön meg rácsatlakozom valami "helyi" Internet-re, annak ugyanolyan jónak kellene lennie, mint az itthoni Internet-nek.

    Kösz. Üdv.

  3. Nekem is van egy Samsung SM-T211-es nevű tabletem, ami ugyancsak nincs a támogatott eszközök listájában, de mégis működik rajta a TVGO. Talán annyit megér neked, hogy a TVGO app-ban, a Menü-ben, az "Írjál nekünk" részben megkeresed a Telekom-ot. Nekem válaszoltak, sőt, fel is hívtak, amikor volt egy ilyesmi ügyem.

    Üdv.

  4. Sziasztok!

    Közben nekem is megoldódott a TVGO problémám (iPad csere után az új iPad-en nem ment). Fel is hívtak a Matávtól, hogy minden rendben van-e. Mondjuk nem emlékszem, hogy a telefonszámomat megadtam valahol, de mindegy. Ez pár napja történt, azóta is minden rendben.

    Üdv és jó bulizást mindenkinek!

  5. Sziasztok!

    Jött a tegnap egy "bug fix" az AppStore-ba, egy nagyon beszédes "Hibajavítások" magyarázattal.

    Letöltöttem és csodák csodája, nincs már az a bizonyos "minőségbiztosítási .... " hibaüzenet. Eddig OK.

     

    Sajnos azonban bármely TV programot indítanám el, a felugró kisablakban a "Lejátszás" gombra kattintva, megpróbálja indítani, aztán visszaugrik a kisablakba, és nem történik semmi.

    Szóval van még "hibajavítanivaló" rajta!

     

    Üdv.

     

  6. Sziasztok!

    Nekem iPad-en is ezt a hibaüzenetet írja ki bejelentkezéskor, már vagy 3 napja: "A filmlejátszás minőségbiztosítási okokból mobilezközödön nem támogatott".

    Lecseréltem a 3-as iPad-emet egy iPad Air 2-re pár napja; azóta az új eszközön nem megy a TVGO.

    Írtam nekik az app-ban egy üzenetet, 3 napja, de eddig semmi reakció.

    Üdv.

×
×
  • Új...