Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Borosh

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Borosh posztolt

  1. Tiszelt telekom!

     Kérdésem az lenne,hogy a telekom tv go havidijas szolgáltatást havidíj ellenében mikor kezdik szolgáltatni? Mert amit most csinálnak az mimden csak nem szolgáltatás. Azért is bosszant a dolog mert voltam olyan *****,hogy kifizettem a havidíjat.,amiért cserébe nem kapok szolgáltatást, sem webes sem android felületen, csak egy szép hiba üzenetet.  Ha épp működik  és elkezdek nézni egy filmet filmplusszon  pl mint az előbb is probáltam,kb 30 perc és megszakad az adás,egy szép hibaüzenettel. Ha egyszer kétszer torténe havonta nem érdekelne, de ez,hogy naponta többször,és egy rohadt filmet nem lehet megnézni. Felháborító ,hogy ezért pénzt kérnek ,amíg nem stabil a szolgáltatásuk akklr adják ingyen. Nincs az az isten,hogy mégegyszer bármilyen telefosom szolgáltatást igénybe vegyek. Remélem a havidíjat gyogyszerre költik,mert ennyi erővel kidobhattam volna az ablakon is!

    Ja igen és a sablon elnézést kérünk .... dolgozjnk a hibán... stbb ***** szöveg se érdekel,már vagy 25ször olvastam,igen elhiszem hogy bénák és nem tudnak mit csinálni, csak akkor nem kéne szolgáltatast árulni!! Ez az emberek megtévesztése,és lehúzása!

  2. Érdeklődnék,hogy ezt a hibát 4-44-113 mikor javítják? 

    Elégge bosszantó,hogy 10percenként megazakítja az élőadást,már olvastam a forumon mindent kiprobáltam. 11 különböző eszközön probáltam ki a szolgáltatást 8 laptop, 3 mobiltelefon. Mindegyiken random időközönként bedobja ezt a hibát,érdekesség,hogy reklám közben még mem sikerült ilyen hibaüzenetet dobnia ?

    Bosszamtó,hogy  a havidíjért cserébe nem lehet végignézni egy filmet sem :)

    Válaszulat és a segítséget előre is köszönöm!

×
×
  • Új...