Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Trny

Tag
  • Tartalmak

    9
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Trny posztolt

  1. Ekkor: 2020. 12. 07. at 20:24, btz írta:

    Az nem, de a tag a 8.8.8.8-at pingeli, ami a Google DNS szervere. 

    @Trny

    Próbálj meg más IP címeket is pingelni és ellenőrizd, hogy azokon is történik e ilyen magas kiugrás. Illetve ne csak pingelj, hanem tracertelj is. Használd a Ping Plotter programot. 

    A ping plotter jó ötlet, nem használtam még soha de láttam ,hogy mások azzal készítenek diagnosztikát. Szinte minden játékban jelentkezik a probléma, Call of Duty (BW,MW), Age of Empires 3, Diablo 3, legyen az FPS,RTS,akármi. Postolok is egy saját diagnosztikát amiben látható mennyire jitteres. A sagemcomba való direkt bekötésnél is csinálja tehát még csak az sincs ,hogy a saját hálózat csinálná. Lejelentem harmadjára is, hátha...jitter_telekom.png

  2. 14 órája, uzman írta:

    Annak érdekében, hogy egyre gondoljunk, ismerőseid, rokonok közül is van, aki hasonló játékokkal játszik és ugyanezt tapasztalja? Azért kérdem, mert egy-egy magasabb latency nem vehető észre pl böngészés, letöltés, de talán még egynémely videochat szolgáltatásnál sem.

    Lehetséges, hogy a szolgáltatás kimaradás kapcsolatban áll a hibával. Azóta is tapasztalod ezt a jelenséget?

    A rokonságból aki játszik, akár ugyanezzel a játékkal is, nem tapasztal semmilyen hibát, IPTV szolgáltatással sincs probléma, intenret se szakad meg náluk.

    Igen, azóta már annyival rosszabb a helyzet nekem, hogy 300Mbit/s letöltési sebesség helyett 100Mbit/s alatt van jelenleg, valamint tegnap is meg ma is egy olyan ~5 percre nem volt internet elérésem.

    A hibát másodjára is lejelentettem a szolgáltató felé, remélhetőleg az ő oldalukról is fog látszódni valami.

  3. Szia,

    Én is köszi az érdeklődést a hibával kapcsolatosan. Kertes házban lakom és az utcában szerintem mindenki *****-s amióta elérhetőek. Viszont a rokonság a környéken lakik és nekik minden rendben van ugyanezzel a szolgáltatással kapcsolatosan (DOCSIS+SAGEM) úgyhogy én is úgy látom ,hogy sok nem fog haladni ezzel. Mondjuk tegnap az internet szolgáltatás huzamosabb időre is megszakadt ,ha ez gyakorivá válik akkor ismét lejelentem a hibát.

  4. Szia,

    Nem igazán vagyok otthon abban mi a megfelelő up és down valamint SNR ezért inkább postolom a lekérdezéseket.

    A sebességgel mind le és feltöltés gyanánt mostanság nem volt gond, házon belül a kábel nincs megtörve, kitekerve, elhajlítva, legalábbis nem volt mozgatva jó ideje. Házon belül van egy osztó amit a ciscoról sagemcomra való váltás során cserélt a technikus. Beázás nyomait nem tapasztaltam rajta.

    upstream.png

    downstream_docsis.png

    SNR.png

  5. Üdv,

    Két hete van már a jelenség ,hogy gyakori időközönként megugrik a latency akár 1000ms fölé is ami a játékok gyanánt kifejezetten zavaró. Lejelentettem telekom felé,de ezt kaptam válaszul;

    "2020-11-24 10:43-ig nem talàltunk a Telekom hàlòzatàt vagy eszközeit érintö meghibàsodàst. Elöfordulhat, hogy a hiba nàlad keletkezett, amire sajnos nincs ràhatàsunk. "

    Azért némi bizonyítékként néhány folyamatos pingelésről a logot postolnám, amiket úgy készítettem ,hogy a laptop direktbe volt rákötve a sagemcomra (kizárva a saját routert,kábelezést).

    Illetve még postolnám a sagemcom 600 oldalnyi logjából egy részletet ami a végtelenségig ismétlődik. Docsis T3 hibajelzés megállás nélkül.

    Volt esetleg bárkinek hasonló hibája mostanság?

    ping1.png

    ping2.png

    ping8.8.8.8.png

    docsist3rulez.png

×
×
  • Új...