Sziasztok! Hát,nem lettem nyugodtabb az üzenetektől...! Én is hasonló cipőben járok! Dec.1-én rögzített megrendelésemmel elméletileg minden rendben, csak éppen hírzárlat van a készülékről! Az illetékes "elvtárs" csak e-mailben elérhető (az ügyfélszolgálatosok szerint), amire azonban nem válaszol! Vicc ez az egész! Legalább annyit közölhetnének, hogy nincs, nem volt, nem is lesz... stb. Rendeltem már pár dolgot a neten, de a legkisebb webáruházból is visszajeleztek pár nap után, egy ekkora cégtől joggal várna el hasonlót az ember lánya! :) Arra azonban felhívnám mindenki figyelmét, aki már több, mint 30 napja vár, hogy a köv. számlán 5000 Ft-ot jóváírnak a késedelemért! Nem nagy összeg, de min. ennyi jár az idegeskedésért! Kérjétek, mert szerintem maguktól nem ajánlják fel!!!