Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Brunnentaler

Tag
  • Tartalmak

    63
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Brunnentaler posztolt

  1. Ekkor: 2024. 02. 24. at 23:26, telekomtolerant írta:

    Szia

    Telekom shopon nézz körül ott van pár.

    Szia köszi a választ!

    Amúgy minőségben van különbség?

    Tehát elméletben elképzelhető, hogy amit a T ad alapból azok az "épp hogy működik" kategóriába sorolhatók vagy csak én fogom ki a szarokat? :D

    Arra gondolnék, hogy ha találnék olyat ami megfizethető áron ( és nem éppen egy 100ezresre gondolnék) stabil wifit ad, és nem kell kéthetente újraindítani akkor beneveznék egyre :)

  2. Sziasztok,

    Az lenne a kérdésem, hogy router-t lehet a cserélni abban az esetben ha szeretnék egy biztosabb wifi hálózatot?

    Ugyanúgy a Telekomtól venném, csak amiket hoznak alap routerek egyszerűen nagyon silányok.

    Nem értek hozzá alap felhasználó vagyok, de úgy gondolom 2024-ben nem nagy elvárás egy stabil wifi. :(

    Most cseréltek routert (a régebbi állandóan újra indult magától), kaptam egy Kaon CG3000-st ( sajnos nincs jó tapasztalatom ezzel se, de ezt hozták) most egyszerűen azt csinálta, hogy ledobott majdnem minden eszközt a wifiről (egyet kivéve) és addig nem tudtam csatlakozni amig újra nem indítottam. 

    Igazából azon gonolkoztam inkább fizetnék egy routerért de az működjön. 

    Nincs semmi a háózaton csak a router meg 2 db set top box.

    Köszi a segítséget.

  3. 7 órája, uzman írta:

    Szia

    A kábelezés szükségessége attól függ, hogy a nevezett szolgáltató milyen technológiájával rendelkezett. Ha azt mondta a szerelő, hogy nem kell új kábelt behúzni, valószínűleg IPTV-je volt - ebben az esetben valóban megfelelő a már meglévő Ethernet kábel.

    Viszont ha eddig koax kábelen ment a jel a TV készülékig, akkor valóban szükséges új kábelezés.

    Én azt gondolom, hogy ha nem akadályoz senkit és semmit a földön futó kábel, akkor nem kell bútorhoz/falra, egyéb módon rögzíteni.

    Szia,

    Köszi a választ, koax kábelen megy a jel a TV-ig most. Nincs Set top box csak router. Valszeg a LAN kábelt kell elvezetni a TV-ig. Nem voltam ott sajna ezért keveset tudok. :(
    De a lényeg az, hogy nincs ilyen "követelmény" a Telekom részéről, hogy rözógzíteni kell a kábelt?
    Azon is gondolkoztam behúzom én a kábelt. 

     

  4. Sziasztok!

    Egy speciális kérdésem lenne, édesanyám digis jelenleg most akart váltani T-re, az ügyfélszolgálaton azt mondták neki nem kell semmilyen kábelt behúzni.

    Meg is rendelte a szolgáltatást, kijött a szaki aki először a bútorokat akarta tologálni majd amikor ezt az anyám nem szerette volna azt mondta, hogy a kábelt mindenképp rögzíteni kell a bútorhoz.

    Ez valóban így van? 

    A bútor mögött mi baja lehet a kábelnek? 

    Nincs esetleg olyan szaki itt aki úgy meg tudná ejteni a váltást, hogy ne kelljen mindezt végrehajtani?

    Vagy ez hivatalosan így van és nincs mit tenni?

    Tudom ez így nem egyszerű kérdés, csak érddeklődöm mit lehetne ilyenkor tenni.

    Köszi előre is.

    Üdv.

  5. 11 perce, Mifene írta:

    Üdv! Amióta a legújabb fejlesztés lefutott az Android smart akármire, azóta este 20-kor szakadozik, majd leáll a TV napok óta. Bármit csinálok, ki-be kapcs , internet ki-be kapcs bármit nyökügünk nem indul el órákig. csak teker. Aztán kb 22 óra után magától, egyszer csak elindult.  Az emberek többsége nem este nézné a TV-t? Vagy erre már külön elő kell fizetni? Nem érthető ez az egész.

    Nálunk IPTV van de tegnap óta hasonló a jelenség. 20:00 útán szakadozik az adás. :(

  6. Sziasztok!

    Érdeklődnék, hogy nem tudtok e valakit (telekomos szerelőt) Óbudán aki abban tudna segíteni , hogy egy koax kábel végére csatlakozót tegyen?

    Köszi előre is.

    Üdv

  7. 3 perce, btz írta:

    @Brunnentaler

    Amennyiben van optikai GPON hálózat a lakóhelyeden, akkor az esetek 99,999%-ában a bekötése lehetőség van, hacsak nem HFC akkor maximum csak az oszlopig mehet az optika. 

    A lakóhelyed szerint használható technológiákat illetően az MT azonosító megadásával telefonon tudsz érdeklődni

    Köszönöm :)

  8. 2 perce, btz írta:

    De ahol koaxos net van, ott ritkán van optikai hálózat is a Telekomtól

    " egyáltalán lehetséges e az optikai kábel behúzása a lakásba? "

    a kérdés ezért volt kérdés... :)

    5 perce, btz írta:

    Érdemes, hiszen a fénysebrsségnél nincs gyorsabb a jelenlegi fizika tudásunk szerint 

    1414-es telefonszámon 

    ÁÁÁÁ, már minden világos, köszi a konstruktív választ, sokat tanultam belőle :)

     

  9. Sziasztok először is mindenkinek nagyon Boldog Újévet kívánok!

    Vsszatérő problémám van sajnos. 
    Amióta routert cseréltek (a másik tönkrement kb 1 éve), azóta wifi problémáim vannak. Pár nap alatt leesik a 500-600 Mbps 6-7-re.

    Jelenleg pl 2Mbps az 1000 Mbps helyett.

    Voltak már a lakásban is állítottak a beállításokon, volt amikor külső problémát találtak de a jelenség maradt. :-(

    MIt lehet ilyen esetben tenni? 

    Vagy esetleg tudtok olyan routert  a Telekomnál ami jobb a jelenleginél (KAONCG3000)?

    A fura az, hogy a régi routerrel ilyen bajom sosem volt.

    Ami még észrevehető bár nem tudom, hoyg köze van hozzá, pár napja észrevettem, hogy a TV 1 mp-re megáll (a hang is és a kép is). 
    De csak akkor ha csatornát nézünk (Netflix-nél pl nem) és legfőképp az RTL-nél figyelhető meg.

    Köszi előre is

    Üdv.

  10. Sziasztok először is mindenkinek nagyon Boldog Karácsonyt kívánok!

    vVsszatérő problémám van sajnos. 
    Amióta routert cseréltek (a másik tönkrement), azóta wifi problémáim vannak. Pár nap alatt leesik a 500-600 Mbps 6-7-re.

    Voltak már kint állítottak a beállításokon, volt amikor külső problémát találtak de a jelenség maradt. :-(

    Az lenne a kérdésem, hogy mindenképp a Telekom routerét kell használni vagy ha veszek egyet az is beüzemelhető? Az a gond hogy kicsit már kezd elegem lenni abból hogy mindig találnak valamit aztán a végén csak nem jó.

    Vagy esetleg tudtok olyan routert  a Telekomnál ami jobb a jelenleginél (KAONCG3000)?

    A fura az, hogy a régi routerrel ilyen bajom sosem volt.

    Köszi előre is

    Üdv.

  11. Ekkor: 6/9/2021 at 9:27, Telekom szakértő írta:

    Szia! Ha visszatérő jelleggel tapasztalsz hibát a WiFi kapcsolattal kérjük, privát üzenetben az alábbi adatokat írd meg nekünk:

    - előfizető neve,

    - MT-ügyfélazonosító,

    - kapcsolattartó neve, telefonszáma,

    - hatósági karanténban érintett vagy-e? (esetleges helyszíni kiszállás miatt fontos információ)

    és továbbítjuk a bejelentést műszaki kollégáknak kivizsgálásra és hibajavításra.

    Tisztelt Telekom szakértő!

    A helyzet változott, ismét lecsökkent a wifi adatátviteli sebesség de most a router újraindítása se segített.
    Valmivel több lett de még mindig nem az igazi. 
    A router újraindítása előtt 10 Mbps volt majd ez felment 90 Mbps körülire az újraindítás után.
    Vezetéken 500 Mbps feletti az érték.
    25-én még Wifin is ennnyit mértem.

    Rá tudnának nézni a rendszerre?

    Köszi előre is.

     

    Ekkor: 6/9/2021 at 9:27, Telekom szakértő írta:

    Lakásodban a jobb WiFi lefedettség érdekében javasolt lehet a fontolóra venni a Telekom Okoswifi rendszerét, mely kifejezetten abban segít, hogy a ház minden sarkában stabil legyen a kapcsolat. ^Levente

     

  12. 4 órája, Telekom szakértő írta:

    Szia! Ha visszatérő jelleggel tapasztalsz hibát a WiFi kapcsolattal kérjük, privát üzenetben az alábbi adatokat írd meg nekünk:

    - előfizető neve,

    - MT-ügyfélazonosító,

    - kapcsolattartó neve, telefonszáma,

    - hatósági karanténban érintett vagy-e? (esetleges helyszíni kiszállás miatt fontos információ)

    és továbbítjuk a bejelentést műszaki kollégáknak kivizsgálásra és hibajavításra.

     

     

    Lakásodban a jobb WiFi lefedettség érdekében javasolt lehet a fontolóra venni a Telekom Okoswifi rendszerét, mely kifejezetten abban segít, hogy a ház minden sarkában stabil legyen a kapcsolat. ^Levente

    Köszönöm azóta felvettem önökkel a kapcsolatot elvileg találtak is hibát a rendszerben. Jelentkezem majd ha esetleg észlelem még.

  13. Sziasztok!

    Tudnátok segíteni?

    Adott egy Kaon CG3000 és pár nap után a töredékére csökken a wifi (500 MB-ről pár nap alatt 10-12MB-re csökken). Újraindítás után ismét jó. Aztán pár nap múlva kezdődik elölről.

    köszi előre is.

     

     

  14. 4 órája, Roli82 írta:

    -  mennyire megbízható (Gyerekbetegségekkel küzd még. Közepes)

    -  simán telepíthető e a régi set top boxok helyére (régi boxot leszereli a szerelő, helyére felrakja)

    -  megéri e váltani régebbi IPTV-ről. (Nem éri meg mert ugyan azt a streamet adják ezen is mint a régin, tehát képminőség javulás nincs, nem lehet a csatornákat sorrendbe rakni, elrejteni amiket nem nézel, egyelőre referencia kliens ami ugyan az mint amit látsz a Telekom TV GO portálra bejelentkezve, őszre van ígérve a DT UI-hoz hasonló felület stb)

    -  mennyivel tud többet mint a jelenlegi st top boxok. ( Csak annyival, hogy jobb nagy tudású jobb minőségű, alacsony fogyasztású HW és Android TV 9 rendszer)

    - hogy működik a felhőalapú rögzítés (Record And Go-ra kell előfizetni 690 Ft /hó havidíjas áron ez maximum 30 óra rögzítést engedélyez, ha kevés akkor további 490 Ft cserébe 100 órával növelhető. A rögzíthető tartalmak köre a TV csatornák engedélyétől függ, ezek a jogok a műsorfolyamban műsoronként is eltérhetnek. Az így rögzített műsoraidat maximum 90 napig tudod visszanézni, bármely eszközödön.A csatornák és azon belül a műsorok rögzíthetősége tartalomtulajdonosi engedélytől függ. A listát itt éred el: Ezekről a csatornákról rögzíthetsz. )

    -  milyen appok telepítehtők rá (Netflix, HBO Go, Apple Tv pl) (Netflix nincs év végére ígérik, Apple TV nincs. HBO GO van)

    Woow köszi, ez aztán az infó :)

    Pont ilyenre gondoltam köszi még1x.

    Sztem akkor ráérek még váltani. :)

  15. Sziasztok!

    Érdeklődnék, hogy van e esetleg tapasztalat a héten elindult új beltéri egységgel kapcsolatban.

    Erre gondolnék pontosan:
    https://24.hu/tech/2021/03/24/telekom-tv-indulas-bejelentes-smartbox/

    Első sorban pár kérdés érdekelne: 

    -  mennyire megbízható
    -  simán telepíthető e a régi set top boxok helyére
    -  megéri e váltani régebbi IPTV-ről.
    -  mennyivel tud többet mint a jelenlegi st top boxok.
    -  hogy működik a felhőalapú rögzítés
    -  milyen appok telepítehtők rá (Netflix, HBO Go, Apple Tv pl)

    Köszi előre is

    Üdv

×
×
  • Új...