Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Gaboo

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Minden, amit Gaboo posztolt

  1. Sziasztok Nekem is hasonló problémám van november óta. A játék el kezdett laggolni 8-9 óra körül, ami mára odáig romlott, hogy 7 órától 10-15% packet lossaim vannak. Az elején a játék szerverében, vagy az én gépemben kerestem a problémát, mivel nem egy gyenge optikai netem van. De a játék szerverét más szolgáltatóval könnyedén elérik. Az internetem pedig más irányban más játékokkal teljesen jól működik. Ezért el kezdtem gyanakodni arra, hogy az úton vesznek el az adataim. Tracerrel megnéztem az útvonalat, és amennyire tudtam megpingeltem. Az út feléig tökéletes a jelem, és a cogentco.com szerverén romlik el. Tippem szerint ott van a hiba. Azért csak tipp mert nem vagyok szakember. De természetesen felkerestem a hibával a telekom üygfélszolgálatát, ahol annyit tudtak tenni, hogy újraindították a routerem, illetve végeztek egy vonalvizsgálatot köztük és köztem. Természetesen az a vonal tökéletesen működött. De a játék szervere és köztem a hiba még mindíg fennált. Sajnos "megoldva" eredménnyel lezáérták jegyem. Információk a játékról: Név Ragnarok Online szerver:185.47.156.164 A segítséget előre is köszönöm, Üdv
×
×
  • Új...