Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

mariann999

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

mariann999 eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. mariann999

    Internet telefondróton avagy az xDSL

    A10 Mbites10 es csomagnak 1 Mbit a garantáltja, ez sem rossz! Ez aztán a szolgáltatás! Csak még mindig azt nem értem miért nincs közbenső csomag és a 10-es miért nem 10Mbit/s-os? Én azért bizakodom, hogy egyszer éesznek normális szolgáltatók is!  
  2. mariann999

    Internet telefondróton avagy az xDSL

    A következő a problémám. Sajnos Budapest közepén, (Budapest, IX. kerület) a lakcímünkön csak lassú internet szolgáltatás érhető el az Önök rossz minőségű kábele miatt. Eddig a DSL sebessége 2,5-3 Mbit/s volt, de nem Önök voltak a szolgáltatóink, hanem a Btel, aki időközben megszűnt. Nem véletlenül voltunk eddig náluk, azért, mert Önöknél nem volt elérhető az a sebesség, mint a Btel-nél. Most, hogy Ők megszűntek, kénytelenek voltunk Önöknél megrendelni a DSL szolgáltatást. De Önöknél csak 1Mbit/s vagy 10Mbit/s sebességű előfizetést lehet rendelni, így megrendeltük az 1 Mbit/s sebességűt, amit gyakorlatilag semmire nem lehet használni. Ma beszéltem az ügyfélszolgálattal bízva abban, hogy meg tudom rendelni a 10Mbit/s sebességű netet. Közölték velem, hogy ez nem lehetséges, mert Önök nem köthetnek szerződést velem ilyen sebességre, mert ezt nem bírja a hálózatunk. Közbenső csomag pedig nincs. Én ezt egész egyszerűen nem értem. Rengeteg helyet tudok mondani Budapesten, ahol ez a helyzet és nem igazán értem miért kell olyan embereknek megkeseríteni az életét, akik egyébként is szenvednek a szolgáltatás minősíthetetlensége miatt? Miért nincsenek közbenső csomagok? Ha már nincsenek, miért nem választhatom a 10Mbit-es csomagot vállalva azt, hogy az csak 3Mbit-tel fog jönni nálam? Én ezt nagyon felháborítónak tartom! Persze könnyű a panelban fejleszteni, de aki nem ott lakik ne internetezzen? Kérem, hogy találjanak valami megoldást a helyzetünkre, szívesen fizetem a 10Mbit-es csomag árát, de könyörgöm az egyébként is lassú vonalamat ne lassítsák le mesterségesen 1Mbit/s-re.  Először 12 napja írtam az ügyfélszolgalatnak, miután a telefonos ügyfélszolgálaton ezt javaoltak. Állítólag 3 napon belül válaszolnak. Azóta írta még egyszer, de semmi válasz. Mit tegyek?
×
×
  • Új...