Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Bobe

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Bobe posztolt

  1. OTP-s kártyával nem működik a számlabefizetés sem az applikáción keresztül, sem az Interneten. Kb 13x próbáltam.

    A Telekom applikációt (legújabb verzió) több éve használom, eddig így fizetem az otthoni és mobil számláimat is, és szeretném továbbra is, ha engednék a rendszerek. Legutóbb 2021. január 19-én fizettem be telekomos applikáción keresztül..

    Folyamat: bejelölöm a fizetni kívánt számlát, kiválasztom a mentett bankkártyát, majd tovább lépre nem jön fel a "Biztonságos fizetés" ablak (Androidos telefonomon a felugró ablakok engedélyezve vannak), hanem egyből a csillagos "Sikeres fizetés!" jelenik meg. Már örülnék, hogy sikerült, de érkezik az E-mail, ami arról értesít, hogy "Sikertelen fizetés"!

    A Telekom ügyfélszolgálatot telefonon felhívva, elmondták ugyanazt, amit már többször végigcsináltam. Jelezték, hogy vannak fennakadások a 3D Secure átállás miatt. Aztán mondták hívjam a bankot.

    Az OTP-nél kétszer is leellenőriztettem az adataimat. A SmartBank applikációt (aktuális verzió) használom rég óta (A telekód lemódosítva, a limit, telefonszám beállítva.) Megerősítették, hogy a banknál minden rendben van. Az ügyintéző látta, hogy voltak próbálkozások, de 096-os hibakóddal el lettek utasítva. Szerinte a kereskedőnél (jelen esetben ez ugye a Telekom) van a hiba.

    Szerettem volna rendezni a számlát és bementem a váci Telekom irodába, ahol közölték, hogy itt már nem lehet befizetni a számlákat. Fizessem be Online és kinyomtatta a folyamatot képekkel illusztrálva, amit már párszor végig csináltam.. Itt is említette az ügyintéző, hogy sok OTP-s ügyfélnél nem működik a kétlépcsős hitelesítés, de dolgoznak rajta a szakemberek.

    Önök mit javasolnak?
    Mikor várható, hogy rendezhetem a számláimat Online?
    --
    Üdv:
    Bobe

×
×
  • Új...