Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Danteross

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Danteross eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Sziasztok, szép estét! Segítségeteket szeretném kérni, albérlő egy lakásban és a főbérlőm nem rég ment át júpiszitől-től a T-Comhoz ( szerintem nagy hiba volt, de mindegy ). Amióta a T-comnál vagyunk észerevettem, hogy sokszor belassul, ugrál a letöltési sebességem és hogy nem tudok játszani szinte semmit sem normálisan multiban ( Főleg Warzone-ozni szoktam, PC-n ). Volt, hogy egy egész este be sem tudtam csatlakozni a játék connection error miatt. Épp előbb próbáltam, beengedett, elindult a meccs és 10 perc utána kidobott, hogy lost connection. Ez elfogadhatatlan igy. Láttam a tippeket leirva felül, de fogalmam sincs, hogy hogyan tudok belépni a router beállításaiba és kikapcsolni az UPnP-t. Van rá valami link vagy az Windows alatt keressem vagy hogy tudok belépni a routerbe? Tudnátok segítenni abban légy szíves, hogy hogyan tudnám megoldani ezt a problémát? Ha ez így megy tovább és nem tudom megfixálni valahogy vagy valaki t-com-tól, akkor lemondatom a T-comos netet és visszaköttetem a júpiszit. A router-em modellje Kaon CG3000. Várom a válaszotokat! Tisztelettel Ádám
×
×
  • Új...