Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

q75

Tag
  • Tartalmak

    15
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit q75 posztolt

  1. A magam részéről mindenképp örülök és köszönöm, hogy a Telekom vezetése, -belátva a fogyasztói visszajelzéseket- megegyezett az említett csatornák ügyében! Nem teljes a megelégedésem,  ert a Viasat Nature és History csatornákat nagyon kedveljük. Engem a NatGeoWild és a NatGeo kárpótol, de a History helyett lesz valami alternativa? Hasonló színvonalon?

  2. No, de sokan válaszoltatok! Ennek örülök! Köszi! Értem én, meg nem is vagyok türelmetlen ember általában, de irritál, hogy az üzérek bezzeg veszik és viszik a vásárra. Nekik mindig sikerül. Ha összeesküvés elméletet keresünk, én itt tenném. Lehet, h feléjük gyorsabb a drótposta..., vagy súgnak nekik... De az is lehet, h alkalmazottak garmadája ül a gép előtt 7/24-ben és rögtön rácsap valamelyik az épp megjelenő készletre... :)

     

    Apple... nem szorul rá az ilyen vásári trükkökre szerintem. Különösen nem, amikor fennállása óta a leggyengébb üzleti eredményt mutatta fel az elmúlt időszakban.

     

    Kiírtam magamból a fekélyt, ami emésztett belülről és most már várok türelemmel! :) Üdv!

  3. Üdv!

    Nem tudom, hogy vajon illetékes olvassa-e a fórumot, de mivel máshová nem lehet kérdést feltenni, így itt próbálnám meg. Másodszor járok úgy, h a beállított készletértesítő e-mail en kapott linkre kattintva 0db az elérhető készlet. Néhány perc alatt elkapkodják a legszerencsésebbek (?).

    Azt nem értem, h egy ekkora cég, mint a Telekom miért néhány darabonként tölti fel a készletet, és ezt is hetenként követi el. Ez rossz üzenet a felhasználók felé. Jó lenne, ha ez megváltozna!

     

    Bocsánat, ha irreleváns itt ez a tema!

  4. Szia!

    Köszönöm szépen a választ! Egyfolytaban próbálom én is és egy kedves Telekomos munkatárs is, akit nem hagy nyugodni a dolog. Mára ígértek valami reakciót az említett hölgy által leadott-ezzel kapcsolatos-hibajegyre. Kicsit szkeptikus vagyok már, de remélem, hogy nincs igazam és megoldja a technikai csapat ezt a problémát. Igazából az döbbent meg, hogy az eddig "nyilatkozó" Tkom munkatársak mindegyike elakadt és azt mondta, hogy ha nem megy az ő belső rendelésre hivatott felületükről és az én webshopos felületemről sem, akkor nincs más lehetőség, nem lehet kihagyni, megkerülni ezt a csatornát és más módon rendelni. Ez a "vásárlási űrlap" , amit említettél, hol érhető el pontosabban? Megpróbálnám ezt is. :)

    Köszi még1x!
    Üdv!
  5. Szia!

    "Ez nem fórum...", csodálkozom, mert az a neve, hogy Telekom Fórum. No, de mindegy, nem ez a lényeg. Köszönöm, hogy válaszoltál! Azzal, amit írsz, mármint, hogy jelentsem hibára már próbálkoztam. Eredménye eddig semmi! Széttárt kezek, és tanácstalanság. Bízva abban, hogy megoldódik, csak annyit tudok mondani, ismételni, hogy ezzel a kérdéssel talán érdemesebb volna magasabb szinteken is foglalkozni a Telekomon belül, mert a mellett, hogy vásárlásokat veszítenek még ciki is, hogy nem tud eg ekkora cég technikai hátteret biztosítani a saját webshopjához.

    Üdvözlettel!
  6. Tisztelt Fórumozók!

    Abban a reményben írok ide, hogy olvassák illetékesek, akik meg tudják oldani a problémát. E héten 4. hete küszködünk -Telekomos dolgozó támogatásával-, hogy meg tudjak rendelni egy notebookot a webshopból. A kosárbahelyezésig tudunk eljutni, oda sem mindig. Ez után "hiba a kérés feldolgozása során" üzenet és kész. Több szálon is próbáltam segítségre lelni, de mindenki megállt, nem tudott megoldást. Állítólag a rendszer hibája az oka.
    Én megértem, és azt hiszem nem lehet türelmetlenséggel vádolni, de most már tragikomikusnak érzem, hogy egy ekkora telekommunikációs cég nem képes egy weboldalt üzemképes állapotba hozni.
    Várom a segítséget! Köszönöm!

×
×
  • Új...