Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

vipera

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

vipera eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. vipera

    Vezetékes telefon

    Kerdves Nori! Való igaz, hogy nem sikerült beazonosítani a prolémámat, de igyekszem. A kifogásolt üzenet nem a szöveges Ön által leírt, ennek letíltására - mivel nincs- nem is tettem kisérletet.  A készülékem siemens Al140,  ennek  kijelzőjén a Withheld felirat jelenik meg nem fogadott hívás esetén. Ennek magyar megfelelőjét nem sikerült megtalálni , de valahol  a hívó azonositásával összefüggő valami   (Calling Line Identification). When you get a call, the caller's number will be dis-played on your handset; the caller's name will bedisplayed if it is stored in the directory.Preconditions:1 You have asked your network provider for thecaller's number (CLIP) to be displayed on yourhandset screen.2 The caller has asked the network provider forhis number to be identified (CLI).®appears in the display if you have notrequested Calling Line Identification, Withheldappears if the caller has withheld CLI, and Unavail-able appears if CLI has not been requested. Elnézést de csak angolul találtam meg  némi utalást, én ebböl arra következtetek, hogy ha a szolgáltatótólkérem a hívószám kijelzést akkor jelenik meg a készülékemen a hívószám.Ennek megfelelően következtetek, hogy ha nem kérem, akkor szolgáltató tudja tiltani is.Mivel ez már számomra ismeretlen műszaki terület csak találgatni tudnék, ha lehet hozzáértő műszaki válaszát várnám, hogy van-e megoldás problémámra. Köszönettel: vipera
  2. vipera

    Vezetékes telefon

    Köszönöm a hozzászólásokat de jelek szerint nem írtam le elég érthetően a problémámat.A hívószám kijelzést alapvetően jó és praktikus szolgáltatásnak tartom sokak számára.  De esetemben, és még sok hozzám hasonlónak felesleges, sőt általában csak idegesítő. Ismeretségi  köröm, velem együtt nyugdíjasok. A beérkező hívások nagyobb része teljesen fölösleges, árusok és egyéb üzérek, egészségfelmérésnek álcázott lehuzásokból áll. Ezek általában nem aznosítható számról jönnek. A hívoszám kijelzés szolgáltatás fizetős, tehát fizessek is ezekért kamu hívásokért? Mivel nem veszem igénybe a szolgáltatást, a hívószám kijelzés nem küldi számot, csak a tényt küldi, hogy kerestek. Mivel teljesen felesleges, információt nem tartalmazó a küldött üzenet, szeretném letiltatni.A rendszer számomra ismeretlen műszakilag, annyit sikerült kideríteni, hogy a telefonközpont küld valamilyen jelsorozatot, melyet telefonom értékel ki. Az idegesítő az ,hogy telefon készlékem a nem fogadott hívásra a kijelző folyamatos villogtatásával figyelmeztett, melyet nem tudok kikapcsolni,  csak minden alkalommal a menüben történő lépkedés után. Mivel a régebbi telefonközpont esetében nem volt ilyen, feltételezem, hogy központban ez a szolgáltatás is  kikapcsolható, csak nem tudom hogy lehetne ezt elérni?
  3. vipera

    Vezetékes telefon

    Az elmult évben telefonközpont cseréje történt körzetünkben. Az új központ bíztosítja a hívószám kijelzést, azonban erre nincs szükségem. A nem fogadott hívások esetén a siemens al140 készülék villogó fényjelzéssel jelzi, hogy hívásom volt, mivel a számkijelzést nem rendeltem meg ez semmilyen információt nem jelent, csak idegesít. Már többször is bejelentettem az ügyfélszolgálaton, de igéretük ellenére semmilyen változás nem történt. A készüléken a kijelzést nem tudom menüböl tíltani. Kérdésem, hogy a telefonközpontban le tudják tíltani ezt a számomra értelmetlen, idegesítő szolgáltatást???? Ha igen, hol és hogy tudnám ezt  a Telekomnál elérni. Előre is köszönöm válaszukat. Több szomszéd is vár erre valami megoldást
×
×
  • Új...