Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Imre26

Tag
  • Tartalmak

    22
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Imre26 posztolt

  1. Ha pár (2-3) órára otthagyom a boxot bekapcsolva, vége, újra kell indítani. Mert csak homokórázik a végtelenségig csatornaváltásnál ilyen esetben. 

    Azaz: Ahhoz, hogy TV-t nézhess a Telekomnál, egy 1-2 perces boxindítási procedúrát kell minden egyes TV nézés előtt végrehajtani, miután a TV-det bekapcsolod. 

  2. Ekkor: 2022. 08. 10. at 16:47, Dave írta:

    Szia!

    A Match4 sportcsatorna nincs a Telekom kínálatában, ugyanakkor a Premier League a Spíler TV-n is elérhető. A csatornák saját hatáskörükben vásárolnak sportjogokat, esetenként elosztva. 

    Ha ezzel kapcsolatosan nem vagy elégedett, a Spíler TV működése miatt panaszt tennél, akkor azt legegyszerűbben a TV2 csoport közönségszolgálatán tudod megtenni:

    A TV2 közönségszolgálatának telefonszáma: +36-1-336-55-45

    E-mail cím: kozonsegszolgalat@tv2.hu

    Ezt a választ tényleg komolyan gondolja a Telekom? A kérdés nem a csatorna által választott közvetítésekre, hanem egy adott csatorna elérhetőségére vonatkozik, miért mutogat a szolgáltató a csatorna tartalmára? 

    Arrogáns hozzáállás. Ügyfélkapcsolatok / ügyfélélmény területeken ez az iránymutatás? "Használjuk ki, hogy uralkodunk?"

  3. Ekkor: 2021. 11. 05. at 22:00, Hank írta:

    Sziasztok!

    Én *****/*****fone-ról váltottam ilyen Androidos média boxos Telekomos megoldásra.

    Egy idősebb napi tévénéző (nem technikai ember) első észrevétele: "homályos a kép". (Mindez egy HD adás volt egy 4 éves Samsung kb 400 órát használt tévén).

    A szerelő a beállításkor nem tudott pár dolgot megoldani (a megoldásról sem volt fogalma, csak javasolta, hogy próbálgassam):
    - Az egyik tévé (kb 7 éves, egy kicsi  Sony) összekötve a médiabox-szal, az univerzális távirányítót képtelenség beállítani, mindig a "távirányító szétcsatlakoztatva " üzenet fogad. Mivel a szerelős srácnak nem volt ebben tapasztalata, olvasgattam a neten talált doksit és láttam, hogy lehet olyan, hogy a tévé és a médiabox nem működik együtt egyáltalán

    - 4 éves Samsung tévé esetében is hasonló a helyzet. A hangerő szabályzás nem megoldható, az külön-külön megy. Mondjuk amúgy nagyjából oké a többi rész (a képet leszámítva).

    - Megtudtam, hogy a "az Androidos settopbox megoldás hátránya, hogy halkabban szól az adás". Mondjuk az egész HDMI-n keresztül megy, nem tudom végül hol veszik el a hangerő. Mindegy. 

    - Ismerőstől azt tudtam meg, hogy itt nem media box probléma van, hanem a stream ami jön a telekomtól, az a gyenge (más, régebbi megoldásra van optimalizálva) és addig így marad, amíg a rezet (ADSL) ki nem cserélik optikára mindenhol (mert nincs dual stream).

    - Mondhatni hab a tortán a 250-es net lefele 200 fölé nem ment, ellenben a 70-es max felmenő elért 90-100-at is. (Mindez napközben kb fél 1 magasságában).

    - Nekem ez a media box felület a távirányítóval kezelhetőség szempontból elég komplikált, úgy nem adja magát a távirányító, vannak menük ahol a visszafelé nyíllal nem tudok kilépni, hanem a tévé képernyőn kell a visszafele nyilat megkeresni.

    - Ismerős azt is elmondta, hogy UPS/***** -> ***** -> Telekom a minőségi sorrend, de ***** esetében is az újabb media box megoldás már nem olyan jó minőség. 

    Gondolom az ÁSZF-ben csak annyi van benne a minőségről, hogy legyen minimum 1 db képpont. Akkor a Telekom már teljesítette a szerződést. 

    Amúgy nem értem, hogy egy Netflix meg Eurosport player meg HBO tud normális képet adni, akkor a Telekom megoldása miért nem? 

     

    Ui: bocsi, nem tudtam, hogy a telekom ennyire szigorúan veszi más szolgáltatók nevének az említését. (csillagozás). Nem trükközök vele, de így 1-2 mondat értelmetlen.

    Ez minimum vicces, hogy a V o d afone és a D i gi kicsillagozásra kerül. :) 

  4. Ekkor: 2021. 11. 03. at 17:34, Roli82 írta:

    Van pár HD csati ami nagyon hátul van pl MTV Live HD (976), FilmBox HD (173), EuroNews HD (978) ezeket is jó lenne előrébb hozni. :)

    Nagyfokú igénytelenségre vall, hogy ezek a HD csatornák a nem HD-k között vannak. 

  5. Bármi új infó a szolgáltatásról? Ahogy látom nincs változás pl. a csatornánkénti hangsáv választás rögzítés, a HDR színprobléma, kedvencek, csatornasorrend, box menü belassulás tekintetében. 

    Esetleg a boxkiváltásról (Google Playen elérhető alkalmazásra) új publikus infó?

  6. Ekkor: 2021. 06. 27. at 14:31, Roli82 írta:

    Ha jól emlékszem akkor a TV-s csapat szerint le van adva partnernek javításra, de hogy az mikor készül el vele, azt nem tudom. :( 

    Pedig de jó lenne, ha pl. a Le Mans 24H versenyen nem zöld Corvette-eket lehetne látni, hanem a sárgákat. 

  7. Ekkor: 2021. 06. 26. at 8:57, OldMike írta:

    Korábban arról volt szó, hogy jelentősebb számban inkább 2022-re várható a régi előfizetők átállítása. Tekintettel arra, hogy az Androidos rendszer még csak elkezdett kiforrottá válni, valószínűleg nem fogják siettetni. Olvastam már olyan eseteket, hogy a régi előfizető igényelte a váltást, és megcsinálták neki. Telekomos internet előfizetés kell hozzá, azonos tv-csomag esetén nem változik az ár, de az extrákat (pl. 4K csatornák) felszámítják.

    Megjegyzés: amennyiben használod jelenleg a felvétel opciót, akkor nem biztos hogy jobban jársz, mert az Androidos előfizetéssel adott felhős felvétel elég sok korlátot jelent a helyben történő felvételhez képest. 

    Igen, nekem is kérésre lett Android boxom, szóval lehet igényelni. 

  8. Ekkor: 2021. 05. 02. at 12:35, Roli82 írta:

    Az Eurosport 4K van HDR jel is emiatt tapasztalhatsz furcsa szín árnyalatokat, akár sötétebb képet is a Love Nature 4K-hoz képest, valamiért nem jól kezeli a box a HDR-t ugyan ezt tapasztaltam  Youtube 4K HDR videóknál is.

    Javítására van terv? Kicsit sokallom, hogy 3 hónap alatt nem sikerült ebben előrelépni. Legalábbis nekem úgy tűnik, hogy továbbra is fennáll a probléma. 

  9. Ekkor: 2021. 04. 13. at 21:14, Imre26 írta:

    A színek is elég furcsák az Eurosport 4K-n. Most snooker van és a sárga felirat a HD-n sárga, a 4K-n max sárgás. Furcsa ez a nagy különbség. 

    Én továbbra is azt látom, hogy furák a sárga bizonyos árnyalatai. És csak az Eurosport 4K-n. (A Love Nature szuperül néz ki) Valamint a többi csatornán se jön szembe ennyire fura sárga szín. A sárga egyes árnyalatai zöldessárgák. A Tour de France promoban szembetűnő a sárga trikósnál, valamint most néztem a WEC-et és ott a Corvette nem sárgának nézett ki, legalábbis nem olyan sárgának, amilyen valójában. 

  10. Ekkor: 2021. 04. 03. at 14:58, Luciferi írta:

    Igy van sötétebb az EUSP 4k, érdekes, hogy ha tudnak róla akkor miért nem értették a jelzésemet! Várható-e a német rendszer átvétele nálunk is vagy nem! Ha jól értem akkor nem is megvalósitható a csatik rendezése? Köszi!

    A színek is elég furcsák az Eurosport 4K-n. Most snooker van és a sárga felirat a HD-n sárga, a 4K-n max sárgás. Furcsa ez a nagy különbség. 

  11. 18 órája, Zibi írta:

    Azt vettem még észre, hogy minden egész órakor megjelenik egy pillanatra az a sáv, ami azt mutatja, hogy épp hol tart a műsor/mit látsz. Ez bug vagy feature? 😁

    Ezt én is észrevettem már, elég zavaró. Remélem hamar javítják. Alig várom a pillanatot, mikor egy sporteseménynél lemaradok valamiről emiatt... 

×
×
  • Új...