Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Zsolt_

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Zsolt_ posztolt

  1. Üdv!

    Sajnos más játékokban is fennál a probléma, én speciál Apex legends játékkal játszom, 18:00-00:00 között folyamatos a packet loss, játszhatatlan. Másik fórumban Prohardver is felvetettem a témát és sokan tapasztalták a problémát. Elsősorban a szolgáltatómnak jeleztem a hibát Magyar telekom segítőkészek voltak és kikőldtek egy szerelőt aki modem cserét javasolt a vonalban nem találtak hibát. Bíztam benne, hogy a munka elvégzésével megjavul a hálózat, de nem így történt, ez kb fél éve fennáló hiba. Ezután beleástam kicsit magam a témába, hátha megoldható valahogy a probléma. Következő állomásom az EA supportja volt ide már mérésekkel jeleztem a problémát.

    answers.ea.com/Apex-Latency-and-Packet-Loss

    "I am very disappointed, I have tried everything to fix the loss of my packets of the Apex game. My service provider Hungarian Telekom replaced my routers, but the issue is still exist. When I start playing Apex legends the 50% of my tries will lose packets, it will be probably connected to a server is London, despite that I gave Frankfurt or Belgium servers a priority. Why my connection is going to a server where the game is unplayable and I am constantly losing my packets?"

    válasz:

    "Hey @rAsnaxx, when running a UO Trace you need to send 100 packets but looking at the image you shared and I'm seeing obvious and serious connection issues.

     

    You have packet loss on almost every hop and you also have a Ping best/worst of over 100ms in places. The best thing that I can recommend is that you speak with your ISP and show them your UO Trace. They should be able to work with you on improving your connection."

     

    Mivel az EA a szolgáltatómnál véli a problémát, ezért újból megkerestem a Magyar telekomot immár a mérések csatolásával és jeleztem, hogy ne nálam keressék a hibát, ha lehet. Ne küldjenek ki szakembert inkább a hálozatukat teszteljék és ott próbáljanak megoldást találni. Ezt arra is alapoztam, hogy a településemen három különböző helyen is tesztet végeztem a problémás időszakban és mindhárom egymástól különböző helyszínen ugyan az a helyzet packett loss.

     

     

    342398_packet_t.jpg

     

    Sajnos én úgy gondolom mindent megpróbáltam megtenni, hogy felhívjam mindkét fél figyelmét a problémára, de úgy érzem nem igazán történik semmi az ügy megoldásában. Ezután befizettem a konkurencia internetére és lám nincs ilyen problémám.

     

    342398_packet_upc.jpg

     

    Segítségnek itt vannak megosztva az európai szerverek: EA szerver ip-k

    Kicsit furcsa az a megközelítés, hogy túlterhelt a hálózat pandémia ideén, ez nem magyarázat és nevetséges is lenne, hogy ezt a hálózat ne bírná el. Viszont azt el tudom képzelni, hogy vannak olyan üzleti vagy nem üzleti felhasználók akik ipari mennyiségű adattal terhelik a hálózatot az adott időben, talán nekik kellene egy külön vonal ami nem befolyásolja a normál felhasználók internetes élményét. Ami megoldás lenne szervereket elhelyezni közép európában is például itt Magyarországon és megoldódnának a gondok. Miért van az, hogy nyugaton van minden szerver elhelyezve? Tuttommal fejletségben a Magyar hálózat az élen van miért nincsenek itt játékszerverek elhelyezve? 

    Hírekben hallani, hogy a Magyar kormány fejleszteni szeretné az e-sportot ez nagyon jó hír, de ehez tökéletesen működő hálózat kell.

×
×
  • Új...