Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Wh15k3y

Tag
  • Tartalmak

    6
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Wh15k3y posztolt

  1. hagyd a p*csába. rendszeres hiba. nem tudják megoldani, mindenre hasonló a válaszuk. most éppen nálam is ez van. notin néztem, át akartam váltani másik csatornára, ott csak töltöget. gondoltam, lecsekkolom a másik gépemen. beléptem, de miután elindítanék egy műsort, kiírja, elértem a max csatlakozást (ami egyébként 5). megnéztem, 2 eszköz van benne... szóval vagy nem tudnak számolni, vagy úgy ***** az app, ahogy van. én ez utóbbira tudok gondolni. esetleges kereshetnének egy frissen végzett programozó srácot, aki összerakja 1 óra alatt. gondolom csilliókért vették valahol ezt a rendszert.. telekom...

    Képernyőkép 2021-10-07 185027.png

    Képernyőkép 2021-10-07 185050.png

  2. Ekkor: 2021. 04. 19. at 9:24, Telekom szakértő írta:

    Szia! A Telekom TV GO működésében fontos különbség az egyszerre engedélyezett aktív bejelentkezések és az egyidejű lejátszások száma közötti különbség.

    A szolgáltatásba egyidejűleg 5 eszközről lehet bejelentkezni, további bejelentkezéskor felajánlja, hogy melyik eszközről lépjen ki. Ezen 5 bejelentkezés közül egyidejűleg 2 eszközön működik a lejátszás. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk. ^Levente

    ha így lenne, akkor nem reklamálnánk. lehet, hogy ez volt a terv, de amint látjuk nem így működik. mint ahogy az már ezerszer kiderült. nem lehet, hogy mégiscsak az app-pal van gond és nem a felhasználók a bénák? miért kell minden egyes hibáról mindenkinek felvennie a kapcsolatot a telekommal, megadni minden adatot, amikor tisztán látszik, hogy nem egyéni probléma. csak meg kéne írni rendesen azt az app-ot. vagy már nincs ott a programozó?

  3. hát tényleg semmirevaló ez az szolgáltatás.

    néztem a notimon, majd csatornaváltás után semmi (DE SEMMI) műsor nem töltődött be. próbáltam vagy 20 csatornát, véletlenszerűen.

    aztán meguntam. KILÉPTETTEM a kliensemet, kikapcsoltam a notebookot. az asztali gépemen beléptem, majd a jól ismert üzenet várt. elérte az 5 aktív eszközt... úgy, hogy a listában 3 eszköz szerepelt és ugye előtte kijelentkeztem a másik gépemről.

    nagyszerű programozási munka, csak gratulálni tudok.

  4. érdekes hiba jött elő ismét. próbálom lejátszani valamelyik csatornát, erre kapok egy hibakódot.

    ok, megpróbálok másikat elindítani. jön a következő hibaüzenet:

    "Elérted az egyidejű nézések maximális számát..." - ez akkor most hogy? 

     

    tényleg ennyire nehéz jó programozót találni (bár szerintem ehhez elég lenne egy közepes is..)

    rendesen megy lefelé a minőség.

  5. "Elérte a maximális 5 aktív eszközt.

    A folytatáshoz lépjen ki egy eszközön."

    fura, én nem tudok számolni, vagy az app?

    bár, ha valamelyiket kiléptetem, akkor sem enged tovább. ilyenkor néha még hozzám vág egy 6-45-401-es hibakódot is..

    egyre gázabb ez a szolgáltatás. kezd arra a szintre süllyedni, mint a DigiOnline..

    ne tegyék, kérem.

     

    Attila

    Képernyőkép 2021-07-01 184810.png

×
×
  • Új...