Igazad van abban amit írsz, a rendszerben van a hiba és általában központi vagy szoftveres. Volt ilyen hibajelenségem, amilyen most nálad (teker, nem teker, kicsit teker, lefagy) bejelentettem, igaz 2 hónap volt, mire a hibajegyet lezárták, de megjavult, azaz mivel tudtak róla, meg is javították, ráadásul így van tapasztalati tény is náluk, lehet nem kell 2 hónap a javításra ...
Amikor rákérdeztem mi volt a hiba, azt mondták alkatrész kellett ezért húzódott el, mert "központi rendszerükben volt a hiba", mondjuk ezt már kevésbé tudom elhinni, mert a tegnapi hibajegy is ezzel a szöveggel lett lezárva "vizsgàlataink soràn a meghibàsodàst a Telekom hàlòzatàban megtalàltuk és azt elhàrìtottuk" , nyilván értem, hogy kell egy sztenderd szöveg, ami ráadásul a felhasználóban azt az érzést is kiválthatja, hogy na ugye jogos volt a hibabejelentésem, de így ez a lezárás, tudva, hogy nem ez történt, csak azt lett feltételezve, hogy az update oldotta meg, továbbiakban nem teljesen hihető üzenet.