-
Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.
-
Tartalmak
4 -
Csatlakozás időpontja
-
Utolsó látogatás
soha
Tartalomtípus
Profil
Fórumok
Blogok
Galéria
Articles
Bejegyzések, amit Szabolcs posztolt
-
-
Akkor már csak azt nem értem, hogy ha itt készleten van, miért nincs a másikon? Ennyire szeparáltan van kezelve? Ha mégis igazat adnak nekem a partnercégnél, van esély hogy erről a készletről kapok készüléket?
Illetve hogy !május 4-én! miért mondták hogy május 7-én szállítanak...
-
Köszönöm a válaszod, de sajnos ez nem oldja meg a fennálló problémát:
- Amelyik készüléket én akartam venni (ipad mini 2 retina 16GB - 3.000/hó) nincs már készleten, csak egy drágább, újabb változat ( ipad air 2 - 5500/hó)
- Továbbá miért nem tájékoztattak engem hogy van bármilyen hiányosságom vagy hogy elfogyott a termék? Április 10 és május 4 között eltelt jó pár nap, ráadásul a készlet is április 20. után fogyott ki.
Kihez tudnék fordulni panaszért?
-
Sziasztok!
Akadt egy nem kis problémám az egyik Telekomos partnercéggel (Mille Mobil KFT - Dunakeszi):
- Április 10-én hosszabbítottam meg náluk a lejáró telefon/TV/internet előfizetésemet, amihez akkor rendeltem egy akciós ipadet is. Eljövé a pulttól észrevettem, hogy a szerződésemben nincsen semmi az ipadről, ezért visszamentem, de azt a tájékoztatást kaptam, hogy igénylésről nem tudnak papírt adni, ne aggódjak 30 napon belül szállítják.
- Május 4-ig vártam, felhívtam a központi Telekom ügyfélszolgálalot, ahol 20 perc beszélgetés után kiderült, hogy semmilyen rendszerbe nincsen a szerződésemhez ipad rendelve. így hát visszamentem még aznap este a T-pontban, ahol a kolleganő rápillantott a rendszerre, majd mondta ismét hogy nincs miért aggódnom, május 7-én szállítják.
- Természetesen nem szállították, ezért megpróbáltam felvenni a kapcsolatot velük, ami nagy nehezen sikerült is. Egy másik dolgozóval történő egyeztetés után kiderült, hogy az ő rendszerükben sincs ipad igénylés hozzám. A főnökük elérhetetlen, meg sem akarták adni a számát, a kolleganőjükről, hogy mikor jön újra dolgoznom nem tudtak semmi épkézláb dolgot mondani.
Kihez forduljak? Ami még jobban bonyolítja a szálakat az az, hogy az általam rendelt készülék elfogyott áprlis 20. után. Nem látok semmilyen hajlandóságot a részükről, hogy megoldódjon a problémám.
Előre is köszönöm,
Szabolcs
Partnercégnél ipad rendelés problémák
itt: Számla, módosítás, ügyintézés
Posztolva:
Nagyon hálás vagyok a segítségedért, de kérlek ne próbálj meg minden üzenetben arra ösztönözni, hogy vegyek innen vagy onnan. Ha megnézed, innen ugyanezt a készüléket majdnem a duplájáért tudnám megvenni.......