Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Szabolcs

Tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

Bejegyzések, amit Szabolcs posztolt

  1. Köszönöm a válaszod, de sajnos ez nem oldja meg a fennálló problémát:

    • Amelyik készüléket én akartam venni (ipad mini 2 retina 16GB - 3.000/hó) nincs már készleten, csak egy drágább, újabb változat ( ipad air 2 - 5500/hó)
    • Továbbá miért nem tájékoztattak engem hogy van bármilyen hiányosságom vagy hogy elfogyott a termék? Április 10 és május 4 között eltelt jó pár nap, ráadásul a készlet is április 20. után fogyott ki.

    Kihez tudnék fordulni panaszért?

  2. Sziasztok!

     

    Akadt egy nem kis problémám az egyik Telekomos partnercéggel (Mille Mobil KFT - Dunakeszi):

    • Április 10-én hosszabbítottam meg náluk a lejáró telefon/TV/internet előfizetésemet, amihez akkor rendeltem egy akciós ipadet is. Eljövé a pulttól észrevettem, hogy a szerződésemben nincsen semmi az ipadről, ezért visszamentem, de azt a tájékoztatást kaptam, hogy igénylésről nem tudnak papírt adni, ne aggódjak 30 napon belül szállítják.
    • Május 4-ig vártam, felhívtam a központi Telekom ügyfélszolgálalot, ahol 20 perc beszélgetés után kiderült, hogy semmilyen rendszerbe nincsen a szerződésemhez ipad rendelve. így hát visszamentem még aznap este a T-pontban, ahol a kolleganő rápillantott a rendszerre, majd mondta ismét hogy nincs miért aggódnom, május 7-én szállítják.
    • Természetesen nem szállították, ezért megpróbáltam felvenni a kapcsolatot velük, ami nagy nehezen sikerült is. Egy másik dolgozóval történő egyeztetés után kiderült, hogy az ő rendszerükben sincs ipad igénylés hozzám. A főnökük elérhetetlen, meg sem akarták adni a számát, a kolleganőjükről, hogy mikor jön újra dolgoznom nem tudtak semmi épkézláb dolgot mondani.

    Kihez forduljak? Ami még jobban bonyolítja a szálakat az az, hogy az általam rendelt készülék elfogyott áprlis 20. után. Nem látok semmilyen hajlandóságot a részükről, hogy megoldódjon a problémám.

     

    Előre is köszönöm,

    Szabolcs

×
×
  • Új...